![]() |
Наприкінці вересня свої обов’язки почнуть виконувати 100 інспекторів з паркування, які підпорядковуватимуться місцевим органам самоврядування. Тож за ними будуть закріплені відповідні території для постійного контролю. З того ж часу інспектори зможуть виписувати адмінпротоколи і накладати штрафи за несплату за паркову авто. Але всі порушення матимуть чітку фото-, відео фіксацію з двох ракурсів та фото лобового скла автомобіля, на якому відсутній талон на паркування. Евакуація авто порушників також відбуватиметься інспекторами з паркування з фото-, відео фіксацією на комунальні штраф майданчики. Для тих, хто буде оштрафований, новий закон встановлює граничні строки сплати штрафу – 30 діб, тим, хто сплатить протягом 10 діб штраф автоматично зменшується майже вдвічі. Автомобілістам, які користуються машинами на євро номерах, уникнути штрафів не вийде, адже у базі даних вказані прізвища й адреси тих, хто ввозив машини із-за кордону.
Олександр Німас нагадав, що сплатити за паркову можна не тільки через паркомати і талони, в місті працюють електронні сервіси з оплати по мобільному телефону. Тарифи за паркування у Києві поки підвищувати не планують: вони наразі становлять 10, 7, 5 гривень для 1,2,3 паркувальних зон.
Аби зменшити потік транспорту в центр міста біля станцій метро «Теремки», «Академмістечко», «Лісова», «Сирець», «Червоний Хутір», та на Оболоні готують великі перехоплюючи паркінги. Люди зможуть пересісти в метро, залишивши свої машини на цих площадках. З осені в Києві проходить інвентаризація місць на всіх існуючих в місті парк майданчиках, аби достеменно знати скільки є машиномісць, як і куди стягується плата за збереження авто.
Що стосується нинішньої проблеми паркування на Пейзажній алеї та на вул. Володимирській поблизу Андріївського спуску, то поки, за словами Олександра Німаса, її може успішно вирішувати штрафами Національна поліція. А місто, в свою чергу, готує схему організації дорожнього руху для даної локації.