![]() |
Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: банер – 286; вивіска – 212; електронне табло – 8; конструкції на даху – 9; кронштейн – 82; лайтпостер, що стоїть окремо – 7; прапор, прапорець – 8; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 215; транспарант-перетяжка над вулицею – 2; транспорт – 6; тумба, що стоїть окремо – 75, холдер – 103; щит на фасаді – 3; щит, що стоїть окремо – 30.
Упродовж січня в столиці демонтовано 1190 незаконних рекламних засобів, серед яких 702 одиниці – власниками цих РЗ.
Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років.
Нагадаємо, нові Правила розміщення рекламних засобів (стосуються всіх типів реклами, в тому числі й фасадної) у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.
Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються виключно наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій.