images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 12 вересня 2018 року, середа  №98 (5149) images
images
images
полоса
images
images
Транспорт
images
images
images
images 14/02/2018 14:00

Чому вартість проїзду в маршрутках завищують на третину?


Столична казна щомісяця недоотримує мільйони гривень, оскільки у нашому місті процвітають корупційні схеми, котрі діють при розподілі маршрутів між перевізниками. Скільки насправді коштує проїзд у маршрутних таксі столичного регіону і чому кияни повиннi переплачувати?

Цінові питання ретельно вивчали представники міськради, облради та громадської організації «Українська Антикорупційна Асоціація». Як повідомили «Вечірці», на двадцяти маршрутах із початку нового року підняли вартість проїзду на 1-2 гривні. Ще 53 маршрути подорожчали із 30 січня. Аргументація стандартна: мовляв, піднялись ціни на паливно-мастильні матеріали і підросла мінімальна зарплата (хоча, до чого тут «мінімалка» — невідомо). Проте, як показує аналіз, подорожчання зумовлене не фінансовими збитками з боку підприємств-перевізників, а корупційними виплатами так званим «кураторам».

— Ми провели дослідження ринку маршрутних перевезень, — розповів лідер ГО «Українська антикорупційна асоціація» Олександр Аронець. — Як свідчать його результати, підвищення цін на проїзд зумовлене не катастрофічним економічним становищем підприємств-перевізників, а корупційними схемами, за якими нині функціонує ринок перевезень. Підвищуючи на одну-дві гривні вартість проїзду, перевізники віддають ці кошти як хабар чиновникам та державним службовцям, від яких отримали право здійснювати перевезення.

Суть «чорних схем» доволі проста: «потрібні» компанії-перевізники здобувають перемоги у конкурсах, а на знак «вдячності» виплачують щомісячні «преміальні», згідно з домовленостями з членами конкурсних комітетів. Річна сума таких «відкатів» лише з одного столичного маршруту подекуди доходить до 900 тис. грн (в області — до 1,5 млн грн).

Таким чином фінансові обсяги «сірого» ринку перевезень у маршрутках коливаються в межах 600-800 млн грн. За неофіційними даними, третина виручки з кожного рейсу передається «кураторам». Як наслідок, подорожчання вартості проїзду — це і є та корупційна «рента», котрою перевізники змушені віддячувати за можливість працювати на високодохідних маршрутах.

Свою лепту вносять і представники комунального транспорту: волею чи неволею вони віддають свої депо під різні забудови, зменшують кількість трамвайно-тролейбусних маршрутів, сприяючи підвищенню обороту (а відповідно — і прибутків) для перевізників. За спостереженнями киян, лише на тролейбусному маршруті № 26 кількість
«рогатих» скоротилася з 20 до 8. Натомість пасажирів возять 20 нових незручних маршруток. Це також сприяє збільшенню прибутків для приватних перевізників і погіршує умови проїзду для простих людей. Бо негабаритні автомашини не можуть справитися з проблемами пасажиропотоку у години пік.

Крайніми, звісно, є пасажири, які не лише переплачують, а й душаться у салонах. Який вихід? На переконання експертів, щоб вирішити проблему захисту інтересів киян, треба відмовитися від паперових грошей для розрахунів. У такому разі одразу припиниться потік «чорного кешу» до кишень корупціонерів. Звісно, для цього необхідно запровадити безготівкову форму оплати. І тоді вартість проїзду може зменшитись, як мінімум, на третину. Адже перевізники будуть самі зацікавлені в обліку кожного, хто входить до автосалону.

Щодо справжніх прибутків «хазяїв» маршруток, то їх можна буде визначити лише у разі введення карткової системи оплати проїзду. Але валідатори, які вже давно купили за бюджетні кошти, лежать й досі на складі. Чому ця проблема не вирішується, наразі невідомо.



прочитало 9355 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
14:00 | Електронний квиток на транспорт у Києві: де купити, як користуватися й поповнювати.
images
images
08:00 | "Київавтодор" показав карту відремонтованих доріг у столиці.
images
images
19:00 | У неділю в середмісті перекриють рух низкою вулиць та площ.
images
images
16:00 | На Покрову Укрзалізниця призначила 14 додаткових поїздів.
images
images
08:00 | 13 жовтня на ділянці вулиці Володимирської заборонять рух транспорту.
images
images
12:00 | Київрада підвищила дозволену швидкість руху до 80 км/год на 17 вулицях.
images
images
10:00 | У зв’язку із проведенням Київського міжнародного марафону обмежать рух авто.
images
images
12:30 | У неділю в столиці проведуть Київський міжнародний марафон.
images
images
16:00 | На бульварі Тараса Шевченка з‘явиться виділена смуга для громадського транспорту.
images
images
16:00 | Незабаром зміняться правила використання паркувальних талонів.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4084 sec