images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
14:00 |  На столичних мостах проводять ремонти. Водіїв просять передбачати більше часу на дорогу
images images images
11:00 |  У Києві за 2-3 роки планують замінити комплексно зношені мережі у найпроблемніших мікрорайонах
images images images
08:00 |  В Україні поширюють неправду про наявність нібито епідемії чуми, сказу та промислового ботулізму
images images images
19:00 |  Україна виступить в Шанхаї на п'ятому Кубку світу з карате Кіокушинкайкан ІКО Мацушима
images images images
17:00 |  Мобільний додаток Kyiv City Guide отримав престижну міжнародну відзнаку
images images images
14:00 |  97 інформаційних табло допомагають пересуватися Києвом
images images images
12:30 |  Пам’яті академіка Олександра Топачевського
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 12 вересня 2018 року, середа  №98 (5149) images
images
images
полоса
images
images
Транспорт
images
images
images
images 03/11/2017 12:00

Швидкісні автобуси займуть смугу на кількох магістралях столиці


Однією зі складових частин глобального транспортного проекту для Києва  є запуск в місті BRT (bus rapid transport) - швидкісних автобусних перевезень по радіальних напрямках, для яких виділяється окрема смуга. Перший такий маршрут намічено запустити між Троєщиною і Чоколівкою, пише Вечірній Київ.

Депутат Київради Сергій Майзель, який займається цим проектом уже два роки, зазначив, що на сьогоднішній день розроблено концепцію даного проекту, а зараз йде розробка ТЕО. Для цього проекту будуть закуплені нові спеціальні автобуси великої місткості. Реалізувати його повністю можна буде у 2019 році. Депутат також підкреслив, що за розрахунками експертів Світового банку, даним маршрутом будуть користуватися до 170 тисяч пасажирів на добу.

Не тільки з Троєщини, але і Воскресенки можна буде швидко доїхати до станцій метро «Петрівка», «Дорогожичі», а так само до швидкісного трамвая на зупинці «Індустріальна», на Севастопольську площу і потрапити на Чоколівку. У цих місцях будуть побудовані спеціальні пересадочні вузли.

- BRT-лінії існують у багатьох мегаполісах світу. В Україні вперше його можуть запустити в Києві, - розповідає член Міжнародного союзу проектувальників громадського транспорту, член-кореспондент Академії будівництва, генеральний директор проектного інституту електротранспорту Віктор Резніков.- Йдеться про використання існуючої в місті радіальної дорожньої мережі для швидкої доставки пасажирів зі спальних районів на роботу і до місць відпочинку. В даному випадку з Троєщини на Чоколівці, коли для швидкого проїзду автобуса використовується відокремлена від інших смуг крайня ліва (швидкісна) смуга. На думку працюючих в Києві експертів Світового банку, це найменш витратна частина підготовленого ними спільного проекту транспортних коридорів для нашого міста тому, що дороги, і рухомий склад вже є.

Вирішується ще й екологічне завдання, адже чим швидше рухається транспорт, тим менше отруйних повітря вихлопів.

Швидкісний рух по крайней лівої смузі дозволяє перевезти в 1,5 - 2 рази більше пасажирів за одиницю часу на годину -пік і в 2 рази скорочує городянам час у дорозі на далеких дистанціях.

Власникам приватного та вантажного транспорту доведеться звикати, що крайня ліва смуга буде доступна тільки для автобусів, і навіть, можливо, огороджена. Зате знімуть обмеження на рух по крайній правій смузі на маршруті від Троєщини до Петрівки.

Щоб запустити швидкісний автобус - BRT, необхідно побудувати пересадочні вузли і станції посадки пасажирів в різних рівнях.

Можливо, станції обладнають турнікетами і касами для продажу квитків. Якщо влада міста обере не спрощений варіант створення BRT, то для  пасажирів доведеться будувати платформи. Люди, що вийшли з автобуса на платформу, перетинатимуть надземними переходами- конкорсами проїжджу частину, що б потрапити на пішохідну зону вулиці як, наприклад, на станції швидкісного трамвая «Площа Перемоги».

Терміни реалізації проекту можуть розтягнутися до двох років, так як потрібно побудувати і самі станції на великих пересадочних вузлах, названих вище, і конкорси. До цього часу будуть діяти обмеження на проїзд для легкових автомобілів по крайній правій смузі.

На лівобережжі транспортний коридор для швидкісного автобуса може пройти по бульвару Перова до метро «Дарниця». Тут необхідно буде побудувати надземний пішохідний перехід з другого поверху станції метрополітену до посадкового терміналу «швидкого автобуса».

Відокремлені лінії BRT застосовуються в країнах Латинської Америки, Ірані, Туреччині. У деяких штатах США водієві дозволено мчати по лівій смузі зі швидкістю 130 кілометрів на годину навіть з одним пасажиром в салоні.



прочитало 15565 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
14:00 | Електронний квиток на транспорт у Києві: де купити, як користуватися й поповнювати.
images
images
08:00 | "Київавтодор" показав карту відремонтованих доріг у столиці.
images
images
19:00 | У неділю в середмісті перекриють рух низкою вулиць та площ.
images
images
16:00 | На Покрову Укрзалізниця призначила 14 додаткових поїздів.
images
images
08:00 | 13 жовтня на ділянці вулиці Володимирської заборонять рух транспорту.
images
images
12:00 | Київрада підвищила дозволену швидкість руху до 80 км/год на 17 вулицях.
images
images
10:00 | У зв’язку із проведенням Київського міжнародного марафону обмежать рух авто.
images
images
12:30 | У неділю в столиці проведуть Київський міжнародний марафон.
images
images
16:00 | На бульварі Тараса Шевченка з‘явиться виділена смуга для громадського транспорту.
images
images
16:00 | Незабаром зміняться правила використання паркувальних талонів.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 4.5001 sec