images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 12 вересня 2018 року, середа  №98 (5149) images
images
images
полоса
images
images
Транспорт
images
images
images
images 10/12/2015 13:04

Столичному автобусу — 90 років


Історія столичного автобусного транспорту бере свій початок з осені 1925 року. Ініціатором цього нововведення був керуючий комунальними підприємствами міста Олександр Тирмос. Після проведеного конкурсу з вибору типу автобусів і фірми їх постачання було укладено договір з німецькою фірмою “Даймлер-Мерседес” на постаку 10 автобусів. Одночасно кілька вагоноводів з Лук’янівського трамвайного парку (тоді трампарк ім. Леніна) було направлено на навчання “шоферській справі” у київський автоклуб. Цьому трампарку і було доручено експлуатацію перших автобусів.


16 листопада в Київ прибули перші 2 автобуси. Згодом вагоноводи освоїли техніку водіння і технічного обслуговування автобуса. 10 грудня ці два автобуси розпочали свій перший трудовий день. Ось як того дня про цю подію писала газета “Пролетарська правда”: “Сьогодні відкривається ругулярний рух автобусів за маршрутом: «Пл. Інтернаціоналу (нині Європейська) – вул. П’ятакова (нині Саксаганського)». Рухаються автобуси цим маршрутом (туди і назад) 20 хвилин. Перший автобус виходить із парку ім. Леніна о 8 год. 10 хв., а другий – о 8 год. 50 хв.” 30 грудня відкрився другий маршрут від трампарку до залізничного переїзду на Деміївці (нині район центрального автовокзалу). Постійно тут працювало також два автобуси. Упродовж наступного року уже були задіяні усі 10 автобусів.


Починаючи з 1933 року, автобусний парк міста почав поповнюватися автобусами вітчизняного виробництва АМО-4, ГАЗ-03-30, а з 1934-го – автобусами ЗиС-8. На кінець 1933 року кількість автобусів різних марок уже складала 24 одиниці. У трампарку їм уже було затісно. 1934 року на вул. Боєнській (нині Івана Кудрі) з”являється вивіска “Автобусно-таксомоторна база № 1”. Сюди й переїхала автоколона з трампарку. На кінець 1935 року кількість автобусів уже збільшилась до 57 одиниць, а 1937-го – до 80. Поповнення парку машин відбувалося за рахунок поставок вітчизняних автобусів ПАЗ та ЗиС-16. З року в рік автопідприємство набирало потужності, але мирну працю транспортників порушила війна.


Після тимчасового гітлерівського господарювання Київ лежав у страхітливих руїнах. Розореним було й автопідприємство. Його відбудова важким тягарем лягла на плечі колишніх водіїв, що поверталися до мирної праці. Мінавтотранс УРСР наказом від 25 червня 1946 року створює Київське міське автотранспортне управління та Київський автобусний парк (нині АП № 1) на вул. Васильківській. Новий автопарк розпочав роботу з 30-ма відремонтованими автобусами довоєнних марок, одночасно розбудовуючи його і впроваджуючи передові технології обслуговування і ремонту рухомого складу. З року в рік в автопарку збільшувалася кількість автобусів і маршрутів, а також обсяги пасажирських перевезень: за 1950 рік було перевезено понад 8 мільйонів пасажирів, за 1955-й – 36 мільйонів, а за 1960-й – уже 50 мільйонів.

Джерело: Департамент транспортної інфраструктури



прочитало 12894 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
08:00 | Обмеження на в’їзд до Києва великогабаритного транспорту діятиме до покращення погодних умов.
images
images
08:00 | У ніч проти 2 грудня буде закрито рух транспорту мостом Патона в обох напрямках.
images
images
17:00 | Як курсуватиме міський транспорт у новорічну ніч.
images
images
14:00 | Електронний квиток на транспорт у Києві: де купити, як користуватися й поповнювати.
images
images
08:00 | "Київавтодор" показав карту відремонтованих доріг у столиці.
images
images
19:00 | У неділю в середмісті перекриють рух низкою вулиць та площ.
images
images
16:00 | На Покрову Укрзалізниця призначила 14 додаткових поїздів.
images
images
08:00 | 13 жовтня на ділянці вулиці Володимирської заборонять рух транспорту.
images
images
12:00 | Київрада підвищила дозволену швидкість руху до 80 км/год на 17 вулицях.
images
images
10:00 | У зв’язку із проведенням Київського міжнародного марафону обмежать рух авто.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2722 sec