images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
14:00 |  На столичних мостах проводять ремонти. Водіїв просять передбачати більше часу на дорогу
images images images
11:00 |  У Києві за 2-3 роки планують замінити комплексно зношені мережі у найпроблемніших мікрорайонах
images images images
08:00 |  В Україні поширюють неправду про наявність нібито епідемії чуми, сказу та промислового ботулізму
images images images
19:00 |  Україна виступить в Шанхаї на п'ятому Кубку світу з карате Кіокушинкайкан ІКО Мацушима
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 12 вересня 2018 року, середа  №98 (5149) images
images
images
полоса
images
images
Авто
images
images
images
images 18/07/2015 15:00

Чи можливо відремонтувати автомобільний акумулятор?


Фото з сайту justcarz.ru

Сучасні акумулятори виготовляють в нерозбірних корпусах, іноді навіть без можливості долити воду в електроліт. Ремонт поламаних акумуляторів на виробництві не виконують. Браковані або зламані екземпляри відразу відправляють на переробку.

У Києві підприємств, які виконують ремонт акумуляторів немає. Причина - відсутність рентабельності. Собівартість якісного ремонту з встановленням нових деталей буде набагато вище, ніж вартість аналогічного нового акумулятора.

Але ж все-таки деякі «фахівці» такий ремонт виконують. Наприклад, відновлюють поламані клеми, клеять тріщини в корпусі, міняють електроліт, заряджають банки окремо.

Наведемо декілька прикладів.

1. Ремонт клем

«…Наварюємо на поламану клему свинець або сплав свинцю з оловом, аби нарощуємо її до необхідних  розмірів»

Відремонтувавши одну поломку - створюємо нову. Температура плавлення пластмасового корпусу батареї становить 150 - 220 ° C, але деформуватися він починає вже при +65—70 °С. Олово та свинець — близько 230°C. Колина клему ллють розплавлений свинць, корпус в місці прилягання до клеми плавиться і деформується. Велика ймовірність порушити герметичність батареї в місці зіткнення з клемою.

2.   Ремонт корпусу

Важливо! Порушення герметизації корпусу з вини виробника 100% гарантійний випадок.

Якщо  внаслідок необережної експлуатації на корпусі виникла тріщина,  позбавитися її теж можна самостійно. Наприклад, наклеїти або припаяти латку. Однак, неякісний ремонт може стати причиною протікання електроліту на деталі автомобіля. Нагадаємо, що електроліт це розчин сірчаної кислоти!

3.  Заміна електроліту і десульфатація

Деякі умільці пропонують послугу з відновлення акумулятора, який втратив ємність. Проводять заміну електроліту з промиванням і десульфатацією. Зливають старий електроліт. Заливають реагенти для десульфатаціі. Застосовують різні речовини: аміачний розчин трилону Б, оцет, соду, натрій...  Потім промивають акумулятор водою і заливають новий електроліт.

Витрати зусиль з відновлення батареї таким методом високі, а шанс успіху практично дорівнює нулю. Ємність батареї відновлюється, але на короткий термін і максимум на 30-40%.

Насправді реагенти розчиняють разом з сульфатами і частину намазки. Сама намазка на електродах стає м'якою і перестає утримуватися на них. Ефект відновлення помітний лише відразу, а в подальшому після декількох циклів розряду - заряду «відновлена» батарея відправляється в утиль.

4.  Контрольно-тренувальні цикли

Відновлення засульфатірованного акумулятора за допомогою контрольно-тренувальних циклів заряду-розряду технічно грамотний спосіб відновлення. Особливо в порівнянні з варварським «хімічним» способом.

Але і за допомогою КТЦ, шанси відновлення засульфатірованних кальцієвих акумуляторів невисокі. Хоча це перевірений на практиці профілактичний спосіб підтримки електродів у відмінному стані, якщо його застосовувати не рідше ніж раз на рік. 

Поекспериментувати з ремонтом батареї можна і самостійно. В інтернеті досить багато інформації як це зробити. Але якщо вам потрібна гарантовано надійна робота акумулятора в авто, рекомендуємо придбати новий АКБ, а старий неробочий здати на утилізацію

«АКБ-OIL сервіс» рекомендує просто виконувати вимоги інструкції з експлуатації. Тоді ймовірність, що акумуляторній батареї буде потрібен ремонт, стане вкрай низькою.



прочитало 11588 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
17:00 | Кілька важливих правил безпечної їзди у дощ.
images
images
18:00 | Під Києвом з’явились камери, що розпізнають автомобільні номери.
images
images
10:00 | Як штрафуватимуть водіїв: зміни Закону про паркування.
images
images
06:00 | Водіям нагадують про необхідність вмикати фари у світлу пору доби.
images
images
18:00 | В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв.
images
images
03:00 | Незабаром у поліцейських з’явиться ще одна причина для штрафування водіїв.
images
images
18:00 | Перші платні дороги в Україні: міністр назвав приблизні ціни.
images
images
08:00 | В Україні запустили сервіс на основі відкритих даних про першу реєстрацію авто.
images
images
06:00 | Rolls-Royce створила ремонтних мікро-ботів.
images
images
18:00 | В Україні з'явилися нові автономери: опубліковано карту.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 1.2497 sec