images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
18:00 |  Десятки тисяч вчителів пройдуть курси впровадження нових підходів в освіті
images images images
16:00 |  Ремонт доріг: недобросовісні компанії вноситимуть до "чорного списку"
images images images
14:02 |  У поліції заявляють про перехід на посилений режим несення служби
images images images
12:00 |  "Duck Run 2017": найвеселіший забіг року з каченятами в руках
images images images
10:00 |  Квітковий фестиваль на Співочому полі запрошує
images images images
08:00 |  "Київводоканал" закликає небайдужих киян повідомляти про відкриті колодязі
images images images
06:00 |  Чому не варто купувати розрізаний кавун
images images images
03:00 |  Цей продукт виявився шкідливішим для судин ніж жир, масло і сало
images images images
01:00 |  Втрачена обручка знайшлася на городі через 13 років
images images images
22:00 |  19 серпня рух транспорту низкою вулиць Києва буде обмежено
images images images
20:00 |  У суботу в громадського транспорту буде будень
images images images
18:00 |  Як райони столиці привітають киян з Днем Незалежності
images images images
16:01 |  Ціна на газ наступного опалювального сезону не зросте, – Гройсман
images images images
14:00 |  Незабаром містом курсуватиме унікальний ретро-трамвай
images images images
12:00 |  Лікарі нагадують: краща профілактика кору у дітей – вакцинація
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 11 травня 2017 року, четвер  №49 (4962) images
images
images
полоса
images
images
Суспільство
images
images
images
images 19/06/2017 10:00

По Києву їздять дикі "маршрутки"


Зростання кількості автомобілів у нашому місті, особливо враховуючи схеми безмитного ввозу з так званими «литовськими номерами» та внутрішні міграції населення, породжує ті явища, з якими стикалися інші країни у час стрімкої автомобілізації.

Практика підвозу легковиками за певними маршрутами давно закріпилася на приміських напрямках – на Вишгород, Бровари, навіть на Житомир часто шикуються черги і з пасажирів, і з водіїв, які за невеликі гроші (зазвичай трохи дешевше, ніж офіційна «маршрутка») ладні підвезти людей по дорозі. Однак у межах міста це явище відносно нове – до того ж тут водії не підвозять по дорозі, а чекають, поки зберуть повний салон, і їдуть за маршрутом.

Така практика в Києві – результат поступової деградації маршрутних таксі, які мали б бути комфортною та швидкою альтернативою не лише звичайному громадському транспорту, а й приватному автомобілю. У 1980-х роках у Києві вже були такі «маршрутки» – «РАФіки», де кожен пасажир мав посадочне місце, а проїзд коштував втричі дорожче, ніж у звичайному автобусі.

– Я згодна платити 10–14 гривень за проїзд у комфортабельній та швидкій маршрутці у Києві, аби це не був жах, як, наприклад, маршрут №455, коли водій стоїть у міжпікові години по 5–10 хвилин на Шулявці та на Нивках в очікуванні двох-трьох зайвих пасажирів, – зазначає киянка Марина Панчук. – Але такого сервісу в місті немає.

У ринковій економіці чимало сервісів виникало стихійно – попит породжує пропозицію. Тож можна сподіватися, що з часом не лише водії-«грачі», а й легальні перевізники звернуть увагу на порожню зараз нішу в перевезеннях – між «маршрутками», які фактично є невеликими комерційними автобусами без пільг, і традиційними таксі. Маршрутні таксі з вартістю проїзду 10–12–15 гривень у такому мегаполісі як Київ цілком би прижилися.

Олександр Кава, екс-замміністра транспортної інфраструктури:

– Такий "вид транспорту" діяв наприкінці 90-х років з Петрівки на Троєщину. Його поява – результат погіршення економічної ситуації та пошуку підприємливими громадянами можливостей заробітку. Думаю, як серйозний вид транспорту його не варто розглядати.

Джерело: Вечірній Київ



прочитало 3609 чoловік   

полоса
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМАimages images

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
18:00 | Десятки тисяч вчителів пройдуть курси впровадження нових підходів в освіті.
images
images
16:00 | Ремонт доріг: недобросовісні компанії вноситимуть до "чорного списку".
images
images
01:00 | У світі все більше людей вірять, що Земля – пласка.
images
images
10:00 | Оголошено конкурс на посади директорів для двох шляхово-ремонтних комунальних підприємств.
images
images
08:00 | Українці для святкування Дня Незалежності матимуть чотири вихідні.
images
images
06:00 | 16-18 серпня в столиці утримуватиметься висока пожежна небезпека.
images
images
16:00 | Українська короткометражка стала найкращою на престижному кінофестивалі.
images
images
08:00 | Український фотограф тріумфував на престижному міжнародному конкурсі.
images
images
18:00 | Насмітив — діставай гаманець.
images
images
16:00 | У Києві відзначать День Державного прапора.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3127 sec