images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Siri від Apple стане віртуальним психологом
images images images
20:00 |  У Києві може з’явитись станція метро "Почайна" і Північний міст
images images images
18:00 |  Ювілей Валентина Сильвестрова відзначать концертом його ранніх творів
images images images
16:00 |  Велотрек запрошує дорослих і дітей у школу спорту
images images images
14:00 |  Оплатити парковку у Києві відтепер можна через Приват24
images images images
12:00 |  Кириленко: У Росії на 8 мільйонів українців жодної української школи
images images images
10:30 |  У Києві покажуть вистави, основані на реальних подіях
images images images
10:00 |  Бюджетна комісія та комісія власності підтримали проект Концепції Статуту Києва
images images images
08:00 |  Станіслав Петров - людина, яка не повірила комп'ютеру і цим врятувала Землю
images images images
06:00 |  Українців порахували: з’явилась оновлена статистика за 2017 рік
images images images
03:00 |  Вчені пояснили, чому так важко позбутися шкідливих звичок
images images images
01:00 |  Як білоруські католики поставили "царя" Путіна на коліна
images images images
22:00 |  Названо найпростіший спосіб продовжити життя
images images images
20:00 |  Мало лавок та аварійні дерева: кияни підказали комунальникам проблемні зони
images images images
18:00 |  Українці створили бота, який відстежує підвищення цін в Uber
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 17 лютого 2017 року, п'ятниця  №19 (4932) images
images
images
полоса
images
images
Київ
images
images
images
images 22/08/2017 18:00

Київ робить спробу відновити славу головного портового міста на Дніпрі


Із Голої Пристані (Херсонська область) по Дніпру до Києва в перших числах серпня доставлено першу баржу з кавунами. Здавалося б, банальна подія. І хоча перевезення вантажів Дніпром останніми роками суттєво скоротилися, але все-таки повністю не переривалися.

Щоправда, транспортуються занепалими водними шляхами переважно будівельні матеріали: гравій, щебінь та пісок. А от прихід баржі із сільгосппродукцією створив справжню сенсацію. Рейс зі «смугастиками» засвідчив, що річкові магістралі не лише знижують транспортні витрати, бережуть автодороги від великовантажних фур, а й сприяють збереженню продукції, доставляючи її без зниження поживних якостей і товарного вигляду.

На палубі барж сільгосппродукти розміщують у спеціальних захисних контейнерах, а в трюмі дотримується оптимальний температурний режим. Навантаження і розвантаження баржі відбувалося зовсім не так, як півтора десятки років тому. Судно має обладнання, яке дає змогу кільком операторам за лічені години заповнити майже 300-тонну баржу.

Для відновлення давно перерваних річних перевезень ініціатору – компанії «Нібулон» треба було майже з нуля спорудити в Миколаєві сучасний суднобудівний завод, у стислі строки поповнити річковий флот компанії в такій мірі, щоб його вистачило не лише для транспортування зерна до споруджених нею річкових зернотерміналів, а й для перевезення водним шляхом кавунів, овочів і фруктів. Для успіху справи фермерам Херсонщини треба було не лише виростити добрий врожай баштанних та овочевих культур, а й подбати про кооперування сил і засобів з тим, щоб не відправляти автомашинами по розбитих дорогах дрібні партії сільгосппродукції, втрачаючи на її реалізації, а об’єднавшись з колегами, мати змогу сформувати велику партію товару для відправлення туди, де він матиме найвищий попит.

Спершу до такого кооперування долучилося 6 фермерських господарств, згодом число їх перевищило два десятки. Один з організаторів фермерів Олександр Синенко запевнив «Вечірку», що він і його колеги готові формувати великі (баржові) партії не лише баштанних культур, а й всіх компонентів борщового набору – буряку, моркви, томатів, цибулі…

Керівник Асоціації «Укрсудпром», кандидат економічних наук Володимир Лисицький, високо оцінюючи ініціативу компанії «Нібулон», яка поєднала будівництво зернових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі зі спорудженням власного річкового флоту і організацією перевезень річками, звернув увагу на те, що до таких різких змін у логістиці виявились готові далеко не всі структури. Для повноцінного відновлення водних шляхів, тим більше для їх модернізації, ще багато чого треба зробити: розвивати українське суднобудування, удосконалювати законодавство з тим, щоб водні шляхи освоювали наші екіпажі під національним прапором, як це роблять у всіх цивілізованих країнах, де важливу і прибуткову справу довіряють передусім вітчизняному бізнесу…

На водних шляхах, на відміну від розбитих автодоріг, немає ані вибоїн, ані ям. Проте є численні шлюзи, що перегороджують Дніпро, і за прохід яких перевізникам доводиться платити. Дається взнаки й занепад річкових портів - як вантажних, так і пасажирських.

Чимало структур і фахівців доклали сил до реалізації пілотного проекту під умовною назвою «Кавуни пливуть до столиці». Але при цьому баржу зі смугастими довелося розвантажувати в Переяслав-Хмельницькому, а вже звідти автомашинами продукцію доставили до столичних магазинів. Причина такого «зигзагу» - в логістиці, яка, звісно, не могла не позначитися на чистоті експерименту.

Ситуація ще більше ускладниться, коли розпочнуться масові перевезення Дніпром овочів і фруктів. Логістику доведеться змінювати. Не перетворювати ж «нібулонівський» термінал у Переяславі на перевалочний пункт, коли в Києві є свої портові потужності.

В Україні, особливо на півдні, останнім часом почало відроджуватися занехаяне судноплавство - як вантажне, так і пасажирське. Після робіт з поглиблення дна за ініціативи бізнесових структур і місцевих органів влади пожвавились перевезення по Дніпро-Бузькому лиману і нижній течії Південного Бугу. Між Миколаєвом, Херсоном, Одесою і навіть Кінбурзькою косою цього літа встановлено пасажирське сполучення. Але, звісно, без Дніпра і Києва ці процеси не можуть стати достатніми і довершеними. Те, що столиця відновить давню і споконвічну славу головного порту на Дніпрі, сумніву не підлягає. Важливо, щоб це сталося якнайшвидше.

Джерело: vechirniykiev.com.ua



прочитало 4747 чoловік   

полоса
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМАimages images

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
20:00 | У Києві може з’явитись станція метро "Почайна" і Північний міст.
images
images
18:00 | Ювілей Валентина Сильвестрова відзначать концертом його ранніх творів.
images
images
16:00 | Велотрек запрошує дорослих і дітей у школу спорту.
images
images
14:00 | Оплатити парковку у Києві відтепер можна через Приват24.
images
images
10:00 | Бюджетна комісія та комісія власності підтримали проект Концепції Статуту Києва.
images
images
20:00 | Мало лавок та аварійні дерева: кияни підказали комунальникам проблемні зони.
images
images
16:00 | У столиці цілий день можна буде дихати вільніше.
images
images
14:00 | У Києві обстежать руслові опори під мостовими переходами через річку Дніпро.
images
images
12:00 | Столичним закладам культури виділять кошти для створення нового репертуару .
images
images
10:00 | У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з питань утримання зеленого господарства столиці.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3769 sec