images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:00 |  Кияни зможуть безкоштовно помилуватися фіалками
images images images
14:00 |  Безробітним киянам збільшать розмір допомоги
images images images
12:00 |  Громадські проекти-2019 підтримала рекордна кількість киян
images images images
10:00 |  Кабмін хоче збільшити з нового року прожитковий мінімум та "мінімалку"
images images images
08:00 |  У Контакт-центрі відбудеться "пряма лінія" з питань дорожньо-будівельних робіт
images images images
06:00 |  6 хвороб, які майже 100% зявляться через недосипання
images images images
03:00 |  Корисні продукти для поліпшення травлення
images images images
01:00 |  Що буде після Землі: вчені розповіли, на яку планету “переїдуть” люди
images images images
22:00 |  Вчені навіть не наблизились до повної розгадки цивілізації майя
images images images
20:00 |  В Ізраїлі дослідники знайшли найстарішу пивоварню у світі з залишками 13 000-літнього пива
images images images
18:00 |  Біля Софії Київської археологи виявили язичницьке поховання
images images images
16:00 |  У Києві закриють два маршрути транспорту
images images images
14:00 |  У столиці відбудеться традиційне свято "Юнь Києва запрошує"
images images images
12:00 |  Під час Всеукраїнського свята подяки на Хрещатику частково заборонять рух транспорту
images images images
10:00 |  На заводі "Енергія" та Дарницькій ТЕЦ впроваджуються плани зниження негативного екологічного впливу на довкілля
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 9 вересня 2015 року, середа  №127 (4723) images
images
images
полоса
images
images
Здоров‘я
images
images
images
images 11/09/2018 12:00

Вулицю в центрі хочуть зробити пішохідною: слово за її мешканцями




Незабаром цей перелік може поповнити вулиця Пушкінська, принаймні її відрізок, який охоплює один або кілька кварталів. Ідею зробити вулицю вільною від транспорту (за винятком машин швидкої допомоги та автівок, що використовується на потреби її жителів) запропонувала громадська організація «Квартал Пушкінська – Велика Васильківська». В ідеї «пішоходизації» вулиці знайшлися як палкі прихильники, так і запеклі супротивники, розповідає видання Вечірній Київ.

- Пропонуючи створити пішохідну вулицю, - каже представник ГО «Квартал Пушкінська – Велика Васильківська» Ярослав Колосович, - ми пропонуємо відхід від стандартів директивного прийняття рішень. Тобто, ідея вільної від транспорту зони на Пушкінській - це результат міського діалогу. Пішохідна вулиця - в першу чергу, зона комфорту самих городян і потужний інструмент активізації економіки і торгово-громадського середовища району.

Більшість вулиць міста - це транзитні коридори, де просто прокладені відрізки шляху з пункту «А» до пункту «Б» для товарів, авто і людей, пояснює Ярослав Колосович. Пішохідна ж вулиця все більше стає місцем комунікації, розвитку, культурного обміну, бізнес-простору. Зона пішохідного руху може виконувати чотири головних функції: торгівля, рекреація, соціальна і культурна функції.

Торговий аспект полягає в тому, що магазини, крамниці та кав’ярні приносять набагато більше доходу саме в пішохідних зонах. А куди, як не на затишну вуличку, прийти прогулятися городянам і туристам? Тут доцільно розташовувати центри розваг, проводити фестивалі та святкові заходи.

Потрапляючи до зони комунікації і релаксу, тікаючи від міського шуму, ви не просто спостерігаєте за оточенням, а й презентуєте себе, наголошує ініціатор проекту. По суті, вулиця, де рух створюють люди - це ніби ярмарок можливостей і соціальних ролей. Тому в пішохідних зонах важливо створювати акценти, соціальні пріоритети за допомогою вивісок, перформансів, флеш-мобів та й просто торгових наметів певного напряму.

Важливий момент - культурне наповнення. Унікальність Пушкінської полягає в тому, що її історична забудова часів XIX - початку ХХ століття збереглася майже в первинному вигляді. Крізь століття чути вплив легенд літератури і мистецтва: Івана Нечуй-Левицького, Зої Гайдай, Марії Литвиненко-Вольгемут, промисловця і культурного діяча минулого Фрідріха Міхельсона.

У рамках створення Пушкінської пішохідної автори проекту планують повністю переформатувати транспортну вулицю в зону комунікації і відпочинку. Та перш, ніж мріяти про пішохідну зону, потрібно проаналізувати транспортний трафік за часом доби, порами року, і т. п. Так само вкрай важливо побачити, як буде виглядати інфраструктура і зв’язок з традиційними дорогами, чи не блокує запропонований варіант важливі соціально-економічні точки.

Переформатування вулиці в пішоходну зону, звичайно, має спиратися на букву закону, а сам проект передбачає всебічну участь міської влади, починаючи від виділення коштів, і закінчуючи поетапною експертизою реалізації проекту.

- Пушкінська - чудове місце для пішохідної зони: прекрасна архітектура, історичні будинки, що збереглися з кінця ХIХ століття, вражаючі двори-колодязі, - каже Ярослав Колосович. - Нашу ініціативу підтримали чимало мешканців вулиці, а також людей, які тут працюють. На Пушкінській - односторонній дорожній рух. Поруч розташовані вулиці, які його дублюють, і тут не ходить громадський транспорт. Ми вже підрахували інтенсивність автомобільного руху та вважаємо, що можна буде залишити під’їзд для власників закладів і мешканців. Вздовж вулиці можна буде облаштувати велодоріжки, посередині — зелену зону, яка стане чудовим рекреаційним простором. Пішохідна Пушкінська перетвориться на нову туристичну локацію міста і розвантажить вулицю від запаркованих автівок. Питання нових паркувальних місць ми вирішимо з громадою кварталу.

Зміна у вигляді вулиці Пушкінської і справді має великий спектр цілей. Обмеження руху зменшить рівень забруднення повітря і шумовий фон, дасть можливість звільнити пішохідні тротуари, рекреаційні зони, майданчики для кафе. В проекті закладені також озеленення вулиць і двориків.

- Проект пішохідної Пушкінської стартує з розробки цільової програми, узгодженої в Київській міській раді, - каже пан Ярослав. - Комплексна стратегія розвитку вулиці передбачає не тільки перетворення самої вулиці, а й створення підземних паркінгів.

Проект пішоходизації вулиці представник ГО «Квартал Пушкінська – Велика Васильківська» детально виклав на засіданні Громадської ради при Шевченківській райдержадміністрації. І наразився… на спротив частини аудиторії. Частина місцевих мешканців запідозрила авторів проекту… в лобіюванні інтересів будівельників підземного паркінгу.

Втім, зрештою, члени Громадської ради підтримали проект. Але висловили і рекомендації. Серед них – побажання активніше співпрацювати з мешканцями будинків, від думки яких залежатиме у кінцевому підсумку доля вулиці.

- Ми попросили Ярослава Колосовича, щоб він зібрав підписи від мешканців, - розповів «Вечірці» голова Громадської ради при Шевченківській райдержадміністрації Юрій Чиж. - Він зібрав більше 150 підписів мешканців, які не проти, щоб тут була безтранспортна зона. Як і в кожного проекту, в цього є свої прихильники і противники. Але проект нормальний. Можливо, спочатку варто зробити пішохідну зону не на всій вулиці Пушкінській, а лише відрізок узяти, наприклад, від бульвару Тараса Шевченка до вулиці Богдана Хмельницького. Спробувати, що буде позитивне, що негативне. Наш мер Віталій Кличко підкреслює, що в майбутньому центр міста повинен бути вільним від транспорту. Влада підтримує цей напрямок. Але все вирішують мешканці вулиці. 150 підписів, звичайно, малувато. Ми повинні провести збори, зібрати всіх мешканців кварталу, вислухати їхню думку. Домовилися повернутися до цього проекту восени, провести його громадське обговорення. І вийти, у підсумку, на конкретне рішення, щоб якомога менше було незадоволених.



прочитало 3227 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
03:00 | Корисні продукти для поліпшення травлення.
images
images
06:00 | Харчування для спалювання жиру: 6 ідеальних продуктів.
images
images
10:00 | Майже у половини обстежених минулого тижня киян у рамках проекту "Лікар у Вашому домі" значно підвищений тиск.
images
images
06:00 | Кілька простих порад, як не захворіти восени.
images
images
03:00 | 13 небезпечних проблем зі здоров’ям, від яких врятує лимонний сік.
images
images
01:00 | У вівторок Україну накриє сильна магнітна буря .
images
images
22:00 | Низький рівень фізичної активності може довести людство до вимирання.
images
images
22:00 | Японці планують першими в світі випробувати міні-ліфт у космосі.
images
images
20:00 | Корисні властивості морської капусти.
images
images
03:00 | Здоровий рослинний раціон може зменшити ризик появи багатьох захворювань.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.0353 sec