images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 9 вересня 2015 року, середа  №127 (4723) images
images
полоса
images
images
Дозвілля
images  
images
images
images
09/09/2015



images
Місця особливого значення
images

У кожному мегаполісі є свої унікальні місця, які часто-густо не потрапляють до туристичних довідників. Київ не виняток. У столиці також є неформальні символи міста, які заслуговують особливої уваги. Скажімо, хто ж не знає, де можна безкоштовно підкачати м’язи або пограти у шахи, чи покатати на дитячих потягах або ж поласувати морозивом в знаменитій кав’ярні. Ці місця вже закарбувалися в уявленні як «київські».

Олена КУЗЬМЕНКО | спеціально для «Хрещатика»
полоса

«Найсуворіша качалка у світі»

Ті, хто займається силовими видами спорту, одразу ж зрозуміли, що йдеться про тренажерний зал під відкритим небом у Гідропарку. Сказати точно, коли саме почала існувати ця «качалка», складно. Як-то кажуть, перший камінь було закладено в 70-х роках минулого століття. А засновником вважається один з колишніх співробітників Інституту кібернетики Юрій Кук. Спочатку в будівництві використовували деталі тракторів і танків, чавунні батареї і залізні рейки. Та згодом з’явились перші справжні тренажери, і на сьогодні їх вже майже 200, розміщених більш як на десяти тисячах квадратних метрів. Тренажери пофарбовані у блакитний колір, майданчик ніяк не огороджений і не накритий.

Як розповів один із постійних відвідувачів Руслан Янко, в Гідропарк приходять займатися всі бажаючі, незалежно від віку та статків. Він пам’ятає, як колись було, що навіть стояв у черзі до тренажерів, так багато було любителів спорту.

«Приходять і старі, і молоді, з різною підготовкою. Тут якась особлива атмосфера, дружня, і коли проймаєшся нею, то більше повертатися у звичайні фітнес-клуби не хочеться,— розповідає чоловік.— А спортсмени-любителі завжди раді допомогти один одному: і пораду дати, і досвідом поділитися». Руслан переконаний, що ніщо так не мотивує до занять, як свіже повітря, брязкіт ланцюгів і скрип тренажерів, накачані хлопці та спортивні дівчата.

До слова, не порожня імпровізована зала і взимку. Навіть в морози можна зустріти справжніх любителів здорового способу життя, які не лише вправляються на засніжених тренажерах, а й загартовуються.


Шахові битви в парку Шевченка

Безкоштовний майданчик зі столиками для гри в шахи в парку імені Тараса Шевченка існує вже багато років. Сюди може прийти будь-хто. Здебільшого це люди старшого віку, але є й молоді. Хоча частіше останні захоплено спостерігають за ветеранами шахових битв, яких можна сміливо назвати символами парку. До речі, приносять з собою не лише шахи, а й шашки, доміно, нарди.


«Я вчилася в Університеті харчових технологій, який знаходиться на вулиці Володимирській. І часто після пар або між ними ходила до парку, адже там недалечко. І коли б я туди не зайшла — вранці, в обід, вечері — завжди сиділи гравці»,— розповіла Олена Полюхович і додала, що не помічала, щоб там процвітало пияцтво. «Хоча не виключено, що хтось і приносить разом з фігурками пляшечку конячку, але для мене вони завжди були якимись представниками інтелігентних, врівноважених чоловіків»,— зазначила Олена.

Степан Васильович, який є частим відвідувачем шахових турнірів, розповів, що навчився грати в шахи ще підлітком і до цього часу (а він вже давно на пенсії) вони йому не набридли. «Існує величезна кількість ходів і варіантів розвитку гри, потрібно передбачати всі на два кроки вперед. Зараз часто приходжу сюди грати з товаришами. Шахи не старіють»,— розповів він і додав, що для того, щоб сучасні діти розвивалися, потрібно дарувати їм не айпади чи планшети, а набір шахів.

Танці на «Театральній»

Кажуть, що чим старшими стають люди, то більше їм хочеться спокою і тихих вечорів удома. Але це не завжди так. Є ті, хто вже далеко не в юному віці щовихідних ходить на танці. І не куди-небудь, а в центр міста. Вже десятки років в переході метро «Театральна» проходять вечірки під баян. Тут танцюють польку, кадриль, краков’як. Переважно це пенсіонери, які іноді вбираються в національні костюми.

На цій танцювальній площадці вирує життя: люди знаходять собі друзів, трапляться, що і любов. Надія Василівна, котра мешкає в Святошинському районі, не раз ходила розважатися на «Театральну». «Знаю одну пару, яка там познайомилась. Він трохи старше за неї. Йому 72 роки, а їй 63. Вже років чотири, як вони разом»,— розповіла жінка.

Вона також зазначила, що як тільки починає звучати музика, пенсіонери одразу молодшають, вирівнюється постава, а в очах з’являється блиск. «Для багатьох киян старшого віку ці зустрічі — рідкісний шанс поспілкуватися і втекти від самотності після втрати близьких чи друзів»,— резюмує Надія Василівна. До слова, вважається, що «батьком» цих танців був слюсар автобази Павло Сергійович. «Кажуть, він почав грати для перехожих на баяні ще на початку 80-х минулого століття. Це було його хобі. Багато хто спеціально приходив його послухати, а потім якось завелося танцювати»,— говорить Надія Василівна.


Трамвай у Пущу-Водицю

У столиці є найкрасивіший трамвайний маршрут, який возить пасажирів не урбаністичними вулицями міста, а мальовничим лісом. Трамвай, який курсує від Контрактової площі до Пущі-Водиці, серед киян вважається своєрідною родзинкою транспортної системи міста. До того ж він має столітню історію. У далекому 1900 році в Пущу-Водицю проклали трамвайну колію, що сполучила селище з Олександрівською площею у Києві, нині Контрактовою, по якій їздив локомобіль (або ж, як його називали, паровий трамвай). І цей маршрут одразу почав користуватися серед населення неабиякою популярністю. Яка до того ж з роками лише зростала, адже до мальовничої Пущі-Водиці кияни їздили в санаторії та курортно-лікувальні заклади чи просто на відпочинок.

До слова, це трамвайне сполучення для Києва особливе. Адже, наприклад, під час війни ним перевозили бійців на лінію фронту та вивозили зі столиці поранених. Також у суворі зими ХХ століття, коли в місті не вистачало ресурсів для обігріву, з Пущі-Водиці за допомогою трамвая доправляли необхідні запаси дров.

Нині цим маршрутом більше катаються для розваги. На кілька годин відволіктися від міського шуму і проїхатися по давно прокладених рейках лісовими стежками — набагато краща альтернатива сидінню вдома біля телевізора. До того ж цим маршрутом проводять спеціальні екскурсії, на яких розповідають зокрема історію виникнення та розвитку трамвайного транспорту в столиці. А ще є можливість зробити радість собі і друзям та провести, скажімо, день народження чи якесь інше свято в трамваї-кафе, або в ретро-трамваї, чи у трамваї-фуршеті. А що може бути романтичнішим, ніж запросити кохану покататися на трамваї і відвезти її до «тунелю кохання», який також зустрічається на маршруті Київ — Пуща-Водиця.

Фунікулер

Одним із символів столиці заслужено вважається Київський фунікулер. Всі, хто приїздить до нашого міста, мають обов’язково проїхатися цим досить екзотичним і рідкісним видом транспорту.

Цією пам’яткою архітектури минулого століття користуються близько 4 тисяч пасажирів на годину. Місткість вагона — 100 осіб, з них 30 сидячих місць. Швидкість — 2 метри на секунду. А працює фунікулер з 7.00 до 22.00 години з інтервалом руху 2—5 хвилин. Ще наприкінці ХІХ століття ідею побудувати похилу залізницю між Подолом і Верхнім містом в районі Михайлівської площі запропонував інженер шляхів сполучення Артур Абрагамсон. Адже здавна крутий підйом з Подолу у Верхнє місто створював труднощі для киян, які, аби піднятися до Михайлівської площі, мусили долати звивисті стежки, а пізніше — довгі дерев’яні сходи. І для покращення транспортного сполучення у 1903 році почалося будівництво фунікулеру, яке тривало до 1905-го. 7 травня відбувся випробувальний пуск для будівельників та механіків, а вже наступного дня почалася його експлуатація та перевезення пасажирів. До слова, швидкість цього підйомника на ті часи була такою ж, як і зараз, — два метри в секунду. А от перші вагони були напіввідкритими і вміщували по 70 пасажирів кожний



прочитало 983 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4175 sec