images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
14:59 |  Віталій Кличко: «Ми повинні продемонструвати, що українці – свідомі громадяни і цивілізована нація»
images images images
12:57 |  Академіка Туполєва буде частково обмежено рух транспорту на ділянці від вул. Естонської до просп. Перемоги
images images images
12:55 |  Фінансова підтримка дитини у закладах освіти столиці системно зростає
images images images
16:35 |  Щодня співробітники муніципальної охорони доводять ефективність своєї роботи
images images images
14:26 |  «Київзеленбуд» бере участь у міжнародній виставці «Flower Expo Ukraine»
images images images
13:23 |  20 квітня у Києві пройде наймасштабніша весняна толока до Дня довкілля
images images images
13:12 |  У Києві відбудеться другий відкритий Кубок Мацушими по Карате Кіокушинкайкан
images images images
13:05 |  Шулявський шляхопровід розбирають і вивозять
images images images
17:19 |  Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту активно триває
images images images
16:30 |  Вихованкам Дарницького будинку-інтернату влаштували «День краси»
images images images
10:12 |  Київ удвічі покращив свої позиції у світовому рейтингу стартап-міст та посів 34-е місце
images images images
13:17 |  У Києві продовжують застосовувати процедуру електронних торгів для передачі в експлуатацію паркувальних майданчиків
images images images
11:25 |  16-21 квітня у столиці триватимуть сезонні ярмарки
images images images
11:24 |  Цими вихідними в усіх районах Києва відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
10:01 |  17 квітня відбудеться прес-брифінг, на якому стартує конкурс бізнес-планів серед студентів «Студентська бізнес ініціатива»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 12 серпня 2015 року, середа  №116 (4712) images
images
images
images
images
Транспорт
images
images
images
images 03/11/2017 12:00 надрукувати прочитало 16796 чoловік

Швидкісні автобуси займуть смугу на кількох магістралях столиці

Однією зі складових частин глобального транспортного проекту для Києва  є запуск в місті BRT (bus rapid transport) - швидкісних автобусних перевезень по радіальних напрямках, для яких виділяється окрема смуга. Перший такий маршрут намічено запустити між Троєщиною і Чоколівкою, пише Вечірній Київ.

Депутат Київради Сергій Майзель, який займається цим проектом уже два роки, зазначив, що на сьогоднішній день розроблено концепцію даного проекту, а зараз йде розробка ТЕО. Для цього проекту будуть закуплені нові спеціальні автобуси великої місткості. Реалізувати його повністю можна буде у 2019 році. Депутат також підкреслив, що за розрахунками експертів Світового банку, даним маршрутом будуть користуватися до 170 тисяч пасажирів на добу.

Не тільки з Троєщини, але і Воскресенки можна буде швидко доїхати до станцій метро «Петрівка», «Дорогожичі», а так само до швидкісного трамвая на зупинці «Індустріальна», на Севастопольську площу і потрапити на Чоколівку. У цих місцях будуть побудовані спеціальні пересадочні вузли.

- BRT-лінії існують у багатьох мегаполісах світу. В Україні вперше його можуть запустити в Києві, - розповідає член Міжнародного союзу проектувальників громадського транспорту, член-кореспондент Академії будівництва, генеральний директор проектного інституту електротранспорту Віктор Резніков.- Йдеться про використання існуючої в місті радіальної дорожньої мережі для швидкої доставки пасажирів зі спальних районів на роботу і до місць відпочинку. В даному випадку з Троєщини на Чоколівці, коли для швидкого проїзду автобуса використовується відокремлена від інших смуг крайня ліва (швидкісна) смуга. На думку працюючих в Києві експертів Світового банку, це найменш витратна частина підготовленого ними спільного проекту транспортних коридорів для нашого міста тому, що дороги, і рухомий склад вже є.

Вирішується ще й екологічне завдання, адже чим швидше рухається транспорт, тим менше отруйних повітря вихлопів.

Швидкісний рух по крайней лівої смузі дозволяє перевезти в 1,5 - 2 рази більше пасажирів за одиницю часу на годину -пік і в 2 рази скорочує городянам час у дорозі на далеких дистанціях.

Власникам приватного та вантажного транспорту доведеться звикати, що крайня ліва смуга буде доступна тільки для автобусів, і навіть, можливо, огороджена. Зате знімуть обмеження на рух по крайній правій смузі на маршруті від Троєщини до Петрівки.

Щоб запустити швидкісний автобус - BRT, необхідно побудувати пересадочні вузли і станції посадки пасажирів в різних рівнях.

Можливо, станції обладнають турнікетами і касами для продажу квитків. Якщо влада міста обере не спрощений варіант створення BRT, то для  пасажирів доведеться будувати платформи. Люди, що вийшли з автобуса на платформу, перетинатимуть надземними переходами- конкорсами проїжджу частину, що б потрапити на пішохідну зону вулиці як, наприклад, на станції швидкісного трамвая «Площа Перемоги».

Терміни реалізації проекту можуть розтягнутися до двох років, так як потрібно побудувати і самі станції на великих пересадочних вузлах, названих вище, і конкорси. До цього часу будуть діяти обмеження на проїзд для легкових автомобілів по крайній правій смузі.

На лівобережжі транспортний коридор для швидкісного автобуса може пройти по бульвару Перова до метро «Дарниця». Тут необхідно буде побудувати надземний пішохідний перехід з другого поверху станції метрополітену до посадкового терміналу «швидкого автобуса».

Відокремлені лінії BRT застосовуються в країнах Латинської Америки, Ірані, Туреччині. У деяких штатах США водієві дозволено мчати по лівій смузі зі швидкістю 130 кілометрів на годину навіть з одним пасажиром в салоні.

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
12:57 | Академіка Туполєва буде частково обмежено рух транспорту на ділянці від вул. Естонської до просп. Перемоги.
images
images
09:23 | На столичних світлофорах забезпечують безперебійне живлення – Микола Поворозник.
images
images
17:27 | Будівництву та ремонту дорожніх об’єктів передуватиме проведення моделювання транспортних потоків – Микола Поворозник.
images
images
12:40 | З початку року фізичні особи сплатили 17,8 млн грн транспортного податку.
images
images
17:12 | Міська електричка переходить на літній час (графік).
images
images
17:17 | Шулявка - нові маршрути.
images
images
15:22 | У Києві почали виділяти землю під станції метро на Виноградар.
images
images
08:00 | Обмеження на в’їзд до Києва великогабаритного транспорту діятиме до покращення погодних умов.
images
images
08:00 | У ніч проти 2 грудня буде закрито рух транспорту мостом Патона в обох напрямках.
images
images
17:00 | Як курсуватиме міський транспорт у новорічну ніч.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.8056 sec