images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
12:26 |  Київські аудитори від початку року забезпечили відшкодування втрат на понад 47 млн. грн.
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 12 серпня 2015 року, середа  №116 (4712) images
images
images
полоса
images
images
Транспорт
images
images
images
images 15/10/2015 08:00

На міст Патона пропонують повернути трамвай


Фото з відкритих джерел

Транспортний інженер Департаменту архітектури та містобудування КМДА Віктор Петрук пропонує створити в Києві транспортне кільце, проклавши трамвайні колії на мосту Патона та на Подільському мосту, будівництво якого ще не завершено, повідомляє Вечірка за посиланням на видання «Хмарочос».

За словами Петрука, в результаті «транспортних реформ» колишнього міського голови Олександра Омельченка Київ втратив близько 100 кілометрів трамвайних колій. В тому числі трамвайна мережа була роз’єднана на ліво- та правобережну внаслідок знищення колій на мосту Патона. Зараз цей вид транспортну виконує лише одну функцію – він підвозить пасажирів до станцій метрополітену. Однак, на думку Віктора Петрука, єдиною перспективою трамвая є відмова від функції транспорту, що підвозить пасажирів на користь функції транспорту, який перевозить від місць проживання до місць праці. А для цього необхідно об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі.

Найбільш ефективним способом такого об’єднання є будівництво 30 кілометрового кільця ЛРТ, з двома переходами через Дніпро: мостом Патона і Подільським мостовим переходом, пише Петрук. Але враховуючи те, що Подільський міст досі не зданий у експлуатацію і у найближчі роки навряд запрацює, пропонується почати з відновлення трамвайних шляхів саме на мосту Патона.

Ці пропозиції були промодельовані на Транспортній моделі м.Києва, в рамках спільної роботи КМДА та Світового банку, зі створення Інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури Києва.

Пропонується відновлення трамвайної лінії на мосту Патона та будівництво лінії: пр-т Возз’єднання – бул. Дружби Народів – вул. Червоноармійська / вул. Горького – вул. Саксаганського / вул. Жилянська, і реорганізація чинних 20-ти трамвайних маршрутів у вісім нових:
№1 – Михайлівська Борщагівка – пл. Шевченка;
№2 – «Кільцева дорога» – вул. Милославська;
№3 – «Позняки» – вул. Милославська;
№5 – пл. Либідська – «Героїв Дніпра»;
№6 – Автогенний завод – Рембаза;
№7 – ДВРЗ – «Лісова»;
№8 – вул. Лайоша Гавро – Пуща-Водиця.

За таких умов пасажиропотік київського трамваю зростає у 2,4 рази – з  343 до 812 тис. пасажирів на добу. Для порівняння  – метро перевозить 1,5 мільйона пасажирів щодня, а маршрутки – 1,1 мільйона пасажирів. При цьому, разом з реорганізацією роботи міської електрички, відновлення київського трамваю дасть найкращі результати в плані підвищення якості пасажирського транспорту за умов порівняно невеликих капіталовкладень, вважає Віктор Петрук. При цьому не потрібно будувати жодних нових мостів чи тунелей через Дніпро.



прочитало 7345 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
08:00 | Обмеження на в’їзд до Києва великогабаритного транспорту діятиме до покращення погодних умов.
images
images
08:00 | У ніч проти 2 грудня буде закрито рух транспорту мостом Патона в обох напрямках.
images
images
17:00 | Як курсуватиме міський транспорт у новорічну ніч.
images
images
14:00 | Електронний квиток на транспорт у Києві: де купити, як користуватися й поповнювати.
images
images
08:00 | "Київавтодор" показав карту відремонтованих доріг у столиці.
images
images
19:00 | У неділю в середмісті перекриють рух низкою вулиць та площ.
images
images
16:00 | На Покрову Укрзалізниця призначила 14 додаткових поїздів.
images
images
08:00 | 13 жовтня на ділянці вулиці Володимирської заборонять рух транспорту.
images
images
12:00 | Київрада підвищила дозволену швидкість руху до 80 км/год на 17 вулицях.
images
images
10:00 | У зв’язку із проведенням Київського міжнародного марафону обмежать рух авто.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 2.561 sec