З 1 квітня залізничники розпочинають підготовку пасажирського господарства до роботи у літній період. У цілому для забезпечення літніх пасажирських перевезень планується підготувати пасажирський вагонний парк в кількості 4403 одиниць, із них 137 вагонів буде відремонтовано капітальним та 326 – деповським ремонтом. Це відповідає минулорічному рівню, коли було підготовлено 4,5 тисячі пасажирських вагонів, повідомили в Головному пасажирському управлінні.
Найбільше заплановано відремонтувати пасажирських вагонів на Придніпровській – 1016 вагонів та Південно-Західній залізницях – 953; Одеська залізниця оновить 670 вагонів, Львівська – 654, Південна – 585, Донецька – 525 одиниць пасажирського вагонного парку.
У процесі ремонту вагонів комплексні бригади повинні не тільки пофарбувати та освіжити кузова вагонів, а й оновити інтер’єр та внутрішнє оснащення, в тому числі електричне та холодильне обладнання. На залізницях створено необхідний запас матеріально-технічних засобів, вузлів і деталей вагонів з урахуванням введення в експлуатацію додаткових пасажирських поїздів.
Конструктивно тільки 1636 пасажирських вагонів (або 35% від загальної кількості) обладнані системою кондиціювання повітря. Інші вагони – з так званою «природньою вентиляцією», морально та технічні застарілі. Зрозуміло, що через такий стан рухомого складу для пасажирських перевезень (а саме застарілі вагони, відсутність кондиціонування тощо) виникають нарікання на якість послуг.