images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
12:00 |  У Києві відбувся творчий вечір, присвячений 85-річчю азербайджанського поета Мамеда Араза
images images images
11:00 |  Стартує прийом заявок на участь у торгах на право розміщення засобів пересувної торговельної мережі
images images images
08:00 |  Де у Києві відбуватимуться сезонні ярмарки
images images images
17:00 |  У столиці відбудеться виставка спецтехніки "Київавтодору"
images images images
14:00 |  Киянок закликають перевірити своє здоров’я
images images images
11:00 |  У Києві розпочали підключення житлових будинків до опалення
images images images
08:00 |  Київські аудитори провели державний фінансовий аудит діяльності державного спеціалізованого підприємства "Чорнобильський спецкомбінат"
images images images
17:00 |  На закупівлю спецтехніки та енергоносіїв "Київтеплоенерго" отримає 196 млн грн
images images images
14:00 |  При Київраді буде створено Дитячу дорадчу раду
images images images
11:00 |  На Kyiv Smart City Forum 2018 столиця представить досягнення "розумних" міських сервісів
images images images
08:00 |  У КМДА відреагували на розслідування про завищені ціни тестів на йододефіцит
images images images
19:00 |  Щирі 2019: 15 зірок знялися в благодійному календарі на тему українських свят
images images images
17:00 |  Уряд прийняв постанову щодо доступу українців до лікарських препаратів
images images images
14:00 |  Засновники Києва зустрічають гостей у Жулянах
images images images
11:00 |  Сімейні радники безкоштовно консультуватимуть киян
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 3 липня 2015 року, п'ятниця  №94 (4690) images
images
полоса
images
images
Місто
images  
images
images
images
03/07/2015



images
«Київенерго» — орієнтація на клієнта
images

Зростання цін на енергоресурси вимагає нового підходу до споживачів


Економічна ситуація в країні, м’яко кажучи, видається не краще, через що першочергово виникають проблеми із комунальними платежами, ціни на які значно зросли. В цих умовах постачальники послуг мають стати більш гнучкими і знайти спільну мову зі споживачами. Однією з перших в країні позитивний приклад показала компанія «Київенерго», яка нещодавно оприлюднила результати впровадження клієнтоорієнтованої стратегії. Фахівці компанії розповіли, як планують поліпшити обслуговування своїх клієнтів в якості безпосереднього надавача одразу трьох соціально важливих послуг: електроенергії, опалення та гарячого водопостачання.

Олексій КУРПАС | «Хрещатик» Фото Олексія ІВАНОВА


полоса

Зворотний зв’язок як основа надійних комунікацій

Впровадження інноваційних для ринку тепло- та електропостачання рішень дало змогу «Київенерго» покращити рівень обслуговування своїх клієнтів. Зокрема контакт-центр торік опрацював близько 1,2 млн звернень клієнтів, що на 50 % перевищує попередні показники. Оптимізація роботи контакт-центру відбулася за рахунок збільшення кількості операторів та каналів надходження дзвінків. Також до обслуговування споживачів компанія залучила аутсорсинговий контакт-центр. Слід також відзначити збільшення аудиторії користувачів сайту для клієнтів «Київенерго», який тепер щомісяця відвідують понад 245 тис. клієнтів. Зросла й кількість осіб, які спілкуються з компанією за допомогою соціальних мереж.

Упродовж минулого року було відкрито і 8 сучасних центрів обслуговування. Наразі в столиці функціонує мережа з 12-ти комфортних центрів, які пропонують повний перелік послуг: консультації з питань електропостачання, опалення та гарячого водопостачання, комплексну пропозицію щодо заміни приладів обліку електроенергії, електромонтажних робіт та енергоаудиту. Протягом минулого року кількість звернень клієнтів до центрів обслуговування перевищила 600 тисяч.

«Майже рік минув від часу, як «Київенерго» спілкується безпосередньо з киянами щодо надання одночасно трьох послуг: електроенергії, тепла та гарячої води. Наші зусилля у 2015-му будуть спрямовані на вдосконалення наявної системи обслуговування клієнтів з метою задовольнити запити киян за всіма послугами та у повному обсязі відповідати їх очікуванням. Для реалізації своїх намірів плануємо подальше втілення кращих практик побудови взаємовідносин із клієнтами від енергопостачальних компаній європейських міст і найбільш прогресивних колег пострадянського простору»,— зазначив гендиректор ПАТ «Київенерго» Олександр Фоменко.

Що мають знати боржники

У разі виникнення заборгованості за гарячу воду чи опалення «Київенерго» здійснює такий план заходів для погашення або зниження цієї заборгованості:

1) споживачеві-боржнику в телефонному режимі повідомляється про наявність заборгованості і рекомендується погасити її для запобігання накопичення боргу;

2) якщо споживач не згоден із сумою боргу, йому рекомендують звернутися до найближчого центру обслуговування клієнтів «Київенерго» для проведення звірки;

3) у випадку, якщо споживач протягом 3-х місяців не оплачує заборгованість, компанія направляє йому письмове повідомлення про те, що ця заборгованість може бути стягнута в судовому порядку;

4) в разі відсутності протягом місяця після одержання повідомлення будь-яких дій з боку споживача (погашення заборгованості, укладення договорів реструктуризації тощо) компанія направляє матеріали щодо стягнення заборгованості до господарського суду столиці.

Постачальники комунальних послуг нарешті пішли на діалог зі споживачами. Це дає надію на те, що нарешті вартість послуг відповідатиме їх якості, а спірні питання будуть вирішуватись так, як і у всьому цивілізованому світі



прочитало 1078 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
03/07/2015 | Без перешкод.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.342 sec