images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Уже цієї суботи у столиці розпочнуться масштабні новорічно-різдвяні святкування (програма)
images images images
14:00 |  Як поділять гроші на столичну освіту в 2019 році
images images images
11:00 |  Головний фінансовий документ столиці затверджено
images images images
08:00 |  У Києві планують побудувати великий диспетчерський центр, який об’єднає усі служби швидкого реагування
images images images
17:00 |  Коли українці відпочиватимуть в 2019 році: календар державних свят
images images images
14:00 |  Графік роботи банківської системи на новорічно-різдвяні свята
images images images
11:00 |  У Києві проведуть комплексну профілактику захворювань на грип та гострі респіраторні інфекції
images images images
08:00 |  Обмеження на в’їзд до Києва великогабаритного транспорту діятиме до покращення погодних умов
images images images
17:00 |  «Особливості виходу на ринок ЄС: практичні кроки для підприємств м. Києва».
images images images
14:00 |  Діти Києва підтримали українських військових
images images images
11:00 |  Після матчу Ліги чемпіонів УЄФА київський метрополітен і наземний пасажирський транспорт працюватимуть довше
images images images
08:00 |  Киянам нагадали про програми ремонтів: що можна зробити і за скільки
images images images
19:40 |  Новий рік: як прикрасити кошик до свята (поради від флористів)
images images images
17:00 |  Де у Києві продаватимуть ялинки з паспортами
images images images
14:00 |  На столицю суне новий циклон
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 12 липня 2011 року, вiвторок  №98 (3923) images
images
полоса
images
images
Міське життя
images  
images
images
images
12/07/2011



images
Наталія ДАНЬКО: “Нам п’ять років”
images

Є не так багато телефонних номерів, які знають чи не всі кияни. Один із них — 15-51 — універсальна служба, фахівці якої допоможуть киянам у вирішенні будь-яких проблем. Начальник Служби допомоги киянам Наталія Данько розповіла "Хрещатику" про ювілей саll-центру. За роки своєї роботи він став  невід’єм-ною частиною життєдіяльності міста, оскільки при вирішенні проблем киян активно взаємодіє та співпрацює з державними та муніципальними установами та організаціями


— Ювілей — чудовий привід оцінити результати роботи. Що ви можете назвати найбільшим досягненням саll-центру?
— Безумовно, це те, що кияни довіряють нашій роботі. Я прирівнюю кожен рік нашої праці до десяти. Адже сьогодні Служба допомоги киянам володіє найповнішою інформацією стосовно всіх проблем у місті. Нині немає організацій, які не реагують на звернення саll-центру. Якщо хтось не звертає уваги на доручення  саll-центру, куратори контрольного відділу спілкуються з відповідальними вико-навцями, а у разі невиконання інформація доводиться до голови КМДА.  Одне слово, тримаємо руку на пульсі. Ми не можемо втратити довіру людей. Усі наші працівники, без зайвого пафосу, дуже пишаються званням Служби допомоги киянам, тому кожен виконує свою роботу на сто відсотків.

— Яким чином вам вдалося налагодити роботу з комунальними службами і відомствами?
— У 2006 році, коли ми тільки-но починали працювати, чимало організацій на нас не звертали уваги. Бувало, що вдавалися до обману, і подавали неправдиві дані про виконану роботу. Тоді ми створили відділ зворотнього зв’язку з киянами, фахівці якого телефонують людям і запитують, чи вирішено їхнє питання. Крім того, куратори контрольного відділу їздять по всьому місту, і фіксують на фото, чи прибрали стихійне сміттєзвалище, чи знесли МАФ, чи заасфальтували дорогу. Це найправдивіша інформація. Так ось, ми настільки привчили різноманітні служби до такого стилю роботи, що нині з районів нам надходять не лише письмові звіти, а й фотографії. До слова, раніше на наші доручення реагували тільки місцеві служби, а тепер з нами співпрацюють організації, що не підпорядковуються міській адміністрації. Наприклад, "Укрзалізниця" чи міліція.

— Наскільки успішна співпраця з правоохоронними органами?
— Сьогодні налагоджено прямий зв'язок зі службою "102". Спочатку ми писали їм листи, а згодом з'ясувалося, що потрібно оперативне втручання. Нам вдалося налагодити співпрацю з міським управлінням міліції. Цікаво, що і вони виявили зацікавленість. Тепер напряму співпрацюємо з їхньою гарячою лінією. Доволі часті випадки, коли люди не наважуються звернутися до міліції, а телефонують за номером 15-51, тоді ми включаємо конференц-зв'язок і ведемо тристоронню розмову. Крім того, маємо контактні дані усіх дільничних міліціонерів, і тепер, коли люди, наприклад, скаржаться на галасливих сусідів чи якісь побутові конфлікти, оператор одразу ж звертається до дільничного.

— Саll-центр проводив різноманітні тематичні прямі лінії. Наскільки вони були успішними?
— У нас було багато різних "гарячих ліній". У певні години працювали лікарі із МСЕК, котрі роз'яснювали, які документи потрібні для встановлення інвалідності, і людям не потрібно було "бігати" по кілька разів за довідками. Крім того, свого часу лікарі непогано проінструктували наших операторів, тож вони і досі доволі компетентно можуть надати консультацію. Також "гарячі лінії" проводили наркологи — дзвінків було дуже багато. Не знаю, наскільки ефективними були консультації фахівців, але деякі наші оператори, які до цього курили, відмовилися від шкідливої звички.

— А які проекти розпочнете найближчим часом?
— Нині триває обговорення Стратегії розвитку Києва до 2025 року. Лише протягом останніх двох тижнів нам надійшло більш як півсотні дзвінків із пропозиціями доповнення цього документа. Люди пропонують визначити чіткі межі прибудинкової території, створити так звані зелені та блакитні патрулі, які б стежили за дотриманням чистоти в парках і на берегах водойм, а також побудувати АЗС для електромобілів. Тож ми наразі розробили невеличку анкету із запитаннями, які стосуються доповнення Стратегії, і просимо киян, котрі телефонують нам, відповісти.

— Не всі звернення киян щодо тієї ж комунальної сфери можна вирішити оперативно. Що в такому разі робить саll-центр?
— Усі розуміють, що є чимало проблем, які неможливо розв'язати миттєво, насамперед це стосується комунальної сфери. Проте програми, фінансовані з міського бюджету, під пильним контролем. Показово, що позитивне виконання звернень до саll-центру сягає 82 відсотки. У місті щотижня розглядають звернення від киян на рівні голів районів. Але часто буває, коли людям не те що не можуть допомогти, наприклад, відремонтувати дах чи загерметизувати стики панелей, а навіть не хочуть елементарно вислухати! Отож важлива наша роль і в тому, що ми знімаємо соціальне напруження, яке іноді виникає між мешканцями і міською владою. Повторю ще раз: не просто робимо статистику проблем, а аналізуємо їхню "болючість". Бо, наприклад, з одного приводу звернулось 100 чоловік, а з іншого — двоє. Отож зрозуміло, яка проблема для міської влади буде пріоритетною. І так з усіх напрямків міського життя — з освіти, соцзахисту, транспорту та інших.

 

Розмовляла Наталка МАРКІВ, "Хрещатик". Фото Бориса КОРПУСЕНКА

прочитало 5065 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
12/07/2011 | “Кілька вечорів підряд розповідала малому хлопчику казки по телефону”. Працівники саll-центру — справжні універсали своєї справи
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.5047 sec