11 березня 2009 року, середа
№29 (3475)


останнiй номер RSS PDF-версiя


пошук по сайту:
Роздiли :   Головна Перша сторінка Хрещатик, 36 Місто Бізнес Культура Спорт Різне Наостанок  



Суспільство
роздiли новин:   Всi | Транспорт | Релігія | Євро-2012 | Благодійність | Київ | Політика | Економіка | Дозвілля  06/11/2009 08:03

Консервовані продукти і жирна їжа викликають депресію



Співробітники Університетського коледжу Лондона (Велика Британія) порівняли стан психічного здоров'я 3 тис. 486 державних службовців, середній вік яких складав 55 років. По типах харчування учасники експерименту були поділені на дві групи. Інформує «Освітній портал»

Взявши до уваги інші ознаки здорового способу життя, такі як утримання від куріння і регулярні фізичні вправи, вчені з'ясували, що люди, які харчуються овочами, фруктами і рибою на 26% менше ризикують впасти в депресію. А у тих, хто віддає перевагу консервованим, смаженим, жирним продуктам, а також солодким десертам, подібний ризик підвищений на 58%.

Результати дослідження пояснюються так: фрукти і овочі рятують від депресії, оскільки містять велику кількість антиоксидантів, що мають захисний ефект. Риба теж "відлякує" депресивні настрої, оскільки багата поліненасиченими жирними кислотами, що стимулюють активність мозку. Фахівці також додають, що здорова їжа може захищати від депресії за рахунок комбінованої дії декількох живильних речовин, що містяться у різних видах продуктів.

прочитало 621 чоловiк

Додати ваш коментар: 
 
Ваше iм'я
Коментар
до 1000 знакiв
Код пiдтвердження
 

Новини по темi:
 

17:40 | Шафран запобігає віковій втраті зору в літніх.


17:25 | В.Ющенко вручив орден князя Ярослава Мудрого Осипу Зінкевичу.


17:15 | Завтра в Лондоні назвуть суперника збірної України у плей-офф Першої Світової групи.


17:00 | Пернатий динозавр був схожий на курку.


16:47 | Створений мобільник з найбільшим розширенням екрану.


16:37 | Українські студенти привезли золоті медалі зі світового чемпіонату з програмування.


15:16 | У давнину Стоунхендж був обнесений двома парканами.


14:47 | Британський телеканал оштрафували за вбивство дикого щура.


13:56 | Вживання газованих напоїв збільшує ризик захворіти на рак, стверджують науковці.


13:30 | Вчені створили новий найточніший годинник у світі.



TOP статтi
Електоральна географія





TOP НОВИНИ
ОСТАННI НОВИНИ

новини RSS  |  всi новини

НОВИНИ
СТАТТI
IНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦIЇ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
НОМЕРИ ГАЗЕТИ
ДОКУМЕНТИ
ВАКАНСIЇ
КОНТАКТИ
ЦВЕТОДЕЛЕНИЕ
ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ

Інтернет-конференція





ДОКУМЕНТИ

ПIДПИСАТИСЬ НА НОВИНИ
Ваш E-mail







© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin


Транспорт | Релігія | Євро-2012 | Благодійність | Київ | Політика | Економіка | Суспільство | Дозвілля

testneo1