images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 19 листопада 2007 року, понедiлок  №197 (3187) images
images
полоса
images
images
Музика
images  
images
images
images
19/11/2007



images
Шуберт знайшов союзників Саулюс Сондецкіс продиригував Національним симфонічним оркестром
images

У суботу в Колонному залі імені Лисенка виступив давно очікуваний у Києві литовський диригент Саулюс Сондецкіс. Добротна й сильна радянська диригентська школа взяла своє: паличка маестро Сондецкіса змусила Бетховена танцювати в шубертівській симфонії, а Національний симфонічний оркестр — грати на максимумі своїх можливостей.

Народний артист “союзу ре-сер” — саме так філармонійна ведуча представила київській публіці всесвітньо відомого диригента Саулюса Сондецкіса — належить до тих гігантів музичного світу, яких ще двадцять років тому не знати було неможливо, принаймні на одній шостій суші. Сьогодні в Києві він надто рідкісний гість, а шкода: такого майже досконалого звучання, як досягли маестро Сондецкіс з Національним симфонічним оркестром, в Україні не чули вже давно.


Присвятили суботній концерт 210-річчю Франца Шуберта. Показова деталь: вшанувати першого австрійського романтика музиканти взялися зовсім не банальною програмою. В першій половині вечора прозвучали загалом рідко виконувані у нас театральні твори композитора — увертюра та дві частини Balletmusik з музики до п’єси фон Шезі “Розамунда, княгиня Кіпрська” і ре-мажорний Концертштюк у двох частинах для скрипки з оркестром, а все друге відділення концерту зайняла до-мажорна Сьома симфонія Шуберта.


Всі три композиції співзвучні завдяки своєму оптимістичному настроєві та характеру. Спершу уявляємо собі молодого життєрадісного Шуберта — потішника та дотепника-жартуна, котрий аж ніяк не дає сумувати своїм друзям-музикантам Шпауну та Штадлеру, викликає посмішку в художника Швінда, спонукає до веселощів і пустощів ідейного поета Майрховера та поважного співака Фоґля. А ось Сьома симфонія ближче до барвистого, соціально та національно різнорідного, музично пістрявого, а водночас блискучого та ефектного Відня початку ХІХ століття, де, здається, навіть Бетховен, і той танцює та плеще в долоні (в останній частині твору чути характерні інтонації ритмічно зміненої теми “Оди радості” із славнозвісної Дев’ятої симфонії).


Утім, всього цього тут можна було б і не зауважити. Якби не Сондецкіс. Адже відомо: вразити чимось веселим, на перший погляд не глибоким і нестерпно легким набагато складніше, аніж трагічним, тим, що чомусь одразу западає в душу. Саме литовський диригент змусив цю музику усміхатися: він домігся від струнних чіткого кокетливо-грайливого стакато, акуратно та вдумливо навів контури динамічних і темпових контрастів, увиразнив смислові інтонаційні акценти тем та темок, індивідуалізувавши кожну з них і надавши певної мети навіть окремій нотці.


Серйозно про веселе (чи, може, якраз навпаки) вміє розповідати через музику й скрипалька Мирослава Которович, що була тут солісткою. Її граційна, по-жіночому ледь кокетлива та в міру театральна манера гри дуже добре пасувала до інтерпретації шубертівських творів, запропонованої Саулюсом Сондецкісом. Настільки, що після закінчення концерту обоє, вже не соромлячись, називали одне одного союзниками.

Олеся НАЙДЮК спеціально для “Хрещатика”

прочитало 1158 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
19/11/2007 | Чорна мрія здійснилася. Маркус Міллер зіграв у Києві
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2673 sec