images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
19:00 |  У неділю в середмісті перекриють рух низкою вулиць та площ
images images images
16:00 |  На Покрову Укрзалізниця призначила 14 додаткових поїздів
images images images
12:15 |  До Дня захисника України на Михайлівській площі вшанують пам’ять загиблих героїв
images images images
22:00 |  7 психічних розладів, які переслідують жителів великих міст
images images images
20:00 |  Компанія Google закриває свою соцмережу
images images images
18:00 |  Київські будинки розкажуть про свою історію завдяки VR-технологіям
images images images
16:00 |  Чотири киянина братимуть участь в "Іграх Нескорених" у Сіднеї
images images images
14:00 |  Метро очищають від торгівлі всякою всячиною
images images images
12:30 |  Нові стандарти прозорості та підзвітності комунальних підприємств
images images images
12:00 |  Медичне страхування має бути невід’ємною частиною медичної реформи
images images images
10:00 |  Господарський суд затвердив мирову угоду "Київтеплоенерго" із "Нафтогазом"
images images images
08:00 |  До Всесвітнього дня тромбозу та Всесвітнього дня боротьби з інсультом кияни зможуть пройти безкоштовні обстеження
images images images
08:00 |  13 жовтня на ділянці вулиці Володимирської заборонять рух транспорту
images images images
06:00 |  Названо найкращий час для ароматної кави
images images images
03:00 |  Гречка з молоком: разом чи порізно?
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 14 липня 2006 року, п'ятниця  №100 (2895) images
images
полоса
images
images
ЕКОНОМІКА
images  
images
images
images
14/07/2006



images
Хартія про співпрацю київської міської влади та підприємницької громадськості столиці
images

Ця Хартія є фундаментальним договірним громадсько-політичним актом між київською міською владою, в особі Київського міського голови Черновецького Леоніда Михайловича з одного боку та провідними громадськими об’єднаннями підприємців та організаціями роботодавців міста Києва з іншого боку (далі — Сторони).

Правовою основою цієї Хартії є статті 38 та 42 Конституції України, що визначають громадянські права на участь в управлінні державними справами та на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом, а також інші положення національного законодавства, що регулюють відносини держави, суб’єктів господарювання і громадян.

І. Стратегічні цілі співпраці

1.1. Ця Хартія проголошує, що в сучасних умовах громадянське суспільство нарівні з владою виступає повноцінним суб’єктом управління соціально-економічними відносинами, а тому відносини в трикутнику “підприємництво-громадськість-влада” мають стати визначальними функціональними засадами сталого й пропорційного соціально-економічного розвитку міста Києва, гармонійного людського розвитку кожного мешканця столичної територіальної громади. Адекватне й ефективне розв’язання проблем розвитку підприємництва, що мають складну системну будову й цілий комплекс причин і наслідків, можливе лише на підставі рівноправної й партнерської взаємодії влади, громадськості та бізнесу.

1.2. Ця Хартія проголошує, що в сучасній ринковій конкурентній економіці всі прояви й форми бізнесу (від самозайнятого підприємця — до транснаціональної корпорації) мають однаково важливе значення для суспільного розвитку, а тому заслуговують на повноцінне представництво їхніх інтересів у системі влади. Організація відкритого й цивілізованого лобіювання інтересів підприємницької громадськості є визначальним фактором подолання корупції в системі влади, викорінення ганебних адміністративних і економічних причин існування хабарництва та неправомірних втручань влади у підприємницьку діяльність.

1.3. Ця Хартія проголошує, що побудова системи громадського контролю за владою є обов’язковим важелем демократизації й дебюрократизації адміністративного управління, перетворення його на інститут професійного служіння суспільним інтересам, побудови сучасної системи державного менеджменту, спрямованої на гармонізацію інтересів та надання громадянам якісних адміністративних послуг. Будь-які посадові особи, наділені владними повноваженнями й доступом до бюджетних ресурсів, мають бути готові до постійного нагляду й контролю за своїми діями з боку суспільства й громадськості та діяльності в режимі прозорості, відкритості, підзвітності й підконтрольності перед народом, як єдиним джерелом влади.

1.4. Ця Хартія проголошує, що запровадження практики договірних відносин між керівниками місцевих органів влади та підприємницьким середовищем сприяє підвищенню стабільності й передбачливості відносин влади й бізнесу, розвитку їх взаємодовіри і взаємовідповідальності за темпи й результати місцевого розвитку. Столиця України місто Київ має стати добрим прикладом для інших територій нашої країни у створенні європейської моделі влади й управління та демократизації її відносин з підприємницькою громадськістю.

1.5. Ця Хартія проголошує, що професійна політика вдосконалення регуляторного середовища для ведення бізнесу й стимулювання приватних підприємницьких ініціатив є визначальним фактором сталого соціально-економічного розвитку країни та її регіонів і населених пунктів, формування демократії й конкуренції, наповнення місцевих бюджетів і впровадження ефективних бюджетних соціально-економічних програм, забезпечення територіальних громад якісними товарами й послугами, подолання бідності й безробіття, економічного забезпечення гармонійного людського розвитку.

1.6. Ця Хартія проголошує, що корупція, бюрократизм та марнотратство суспільних ресурсів — це спільні загрози як для держави, так і для бізнесу. Усунення й унеможливлення таких масштабних загроз — надійна основа для стратегічного партнерства влади й підприємницького середовища, для побудови й реалізації програм їх спільних дій.

ІІ. Основні принципи співпраці

Сторони цієї Хартії зобов’язуються будувати свою співпрацю на засадах таких основних принципів:

2.1. Передумовами сталого суспільного розвитку й конкурентного ринку є ефективний розподіл соціально-економічних функцій і завдань між ринком, владою, громадянським суспільством та конкретним громадянином. Необхідно формувати методологію економічно виправданого й цивілізованого співіснування та взаємодії демократичної влади й конкурентного ринку. Ринок має працювати там, де влада виявляється неспроможною. Держава, в свою чергу, повинна зберігати свої адміністративні впливи в тих сферах, де дія стихійних ринкових сил призводить до негативних соціально-економічних ефектів й не сприяє ефективній реалізації суспільних інтересів. Економічна влада має бути чітко відмежована від влади політичної. Між владою й бізнесом повинні бути встановлені процедурні межі й засоби регулювання конфлікту державних і приватних інтересів. Політична влада мусить бути перетворена на прикладне адміністративне знаряддя соціально-економічного розвитку суспільства.

2.2. Необхідно послідовно, але в прискореному темпі переносити центр ваги з адміністративного регулювання — на соціальне й економічне саморегулювання, з дріб’язкової бюрократичної опіки й адміністрування — до нагляду й надання адміністративних послуг, які в умовах конкурентного ринку є пропозицією держави на соціальний попит у збалансуванні інтересів. Там, де суспільство набуває достатніх можливостей для саморегулювання власним соціально-економічним розвитком, влада має рішуче згортати активність свого адміністративного апарату й передавати важелі управління незалежним професійним інститутам, здатним забезпечувати ефективне саморегулювання соціально-економічного розвитку.

2.3. Створити систему адміністративного управління, орієнтовану на суспільно корисний, заздалегідь встановлений й очікуваний кінцевий результат владних дій, а не на бюрократичний процес й самоцільні правила. Влада повинна впроваджувати програмно-цільові методи управління, під час яких мають чітко окреслюватися цілі діяльності управлінських інституцій, ефективні програми досягнення таких цілей, визначатися й виділятися необхідні ресурси, запроваджуватися дієві механізми моніторингу й контролю досягнутих результатів. Це дасть можливість якісно концентрувати й ефективно використовувати можливості місцевого розвитку та спрямувати зусилля управлінського апарату на досягнення максимальної ефективності у використанні обмежених ресурсів. Влада, як регулятор ринку, для ефективного виконання своїх функцій повинна насамперед сама поводитися, як ринковий суб’єкт,— на основі ретельного економічного аналізу своїх намірів, планів і дій та їх ретельної оцінки в порівнянні з можливими альтернативами.

2.4. Влада в Україні повинна вбачати в громадянському суспільстві свого надійного партнера та запоруку власної ефективності. Інститути громадянського суспільства поряд з владою є повноцінними регуляторами соціально-економічних відносин. Тому взаємодія влади з громадянським суспільством, запровадження прямих методів демократії, народовладдя й місцевого самоврядування є стратегічними пріоритетами підвищення ефективності й відкритості влади та забезпечення сталого і всебічного розвитку міста Києва.

2.5. Людина — найвища соціальна цінність. Влада має цілеспрямовано відходити від політики безпосереднього, командно-адміністративного управління людиною. В кожній людській особистості на генетичному рівні діє програма її саморозвитку й самореалізації. Влада має стати лише зовнішнім приводом, що створюватиме сприятливі зовнішні умови для дії внутрішньої генетичної програми саморозвитку кожної людини, закладатиме збалансовані й гармонійні орієнтири й стимули для становлення зрілої, відповідальної людської особистості.

ІІІ. Завдання і зобов’язання київської міської влади

Підписуючи цю Хартію, київська міська влада бере на себе зобов’язання виконувати наступні завдання:

3.1. Запровадити дієві механізми контролю виконання державними службовцями виконавчих органів влади міста Києва вимог законів України про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва, про державну підтримку підприємництва, про ліцензування певних видів господарської діяльності, про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, про засади державної регуляторної політики та про дозвільну систему в сфері господарської діяльності.

Запровадити ефективний адміністративний та громадський моніторинг і контроль за дотриманням службовцями виконавчих органів влади й місцевого самоврядування міста Києва вимог законодавства про державну реєстрацію та про дозвільну систему в сфері господарської діяльності.

3.2. Будувати регуляторну політику на засадах доцільності, відкритості, соціально-економічної ефективності та оптимального й економічно виправданого поєднання ринкових і адміністративних регулювань та забезпечення мотивації підприємців до розширення бізнесу, створення нових робочих місць, впровадження інновацій та підвищення соціальної відповідальності. Планувати й проводити за рахунок коштів місцевих бюджетів навчально-освітні заходи для представників регуляторних органів і громадськості, спрямовані на підвищення їх професійної кваліфікації та навичок адміністративного регулювання й організованого лобіювання інтересів.

3.3. Створити інтегровану адміністративно-громадську модель моніторингу й контролю реалізації державної регуляторної політики органами й посадовими особами виконавчої влади та місцевого самоврядування міста Києва, а також запровадити критерії оцінки якості регуляторного середовища й механізми адміністративної й політичної відповідальності службовців за недотримання вимог законодавства. Посилити контроль за процедурами розгляду і врахування регуляторними органами громадських ініціатив, зауважень і пропозицій. Зобов’язати їхніх службовців чітко обґрунтовувати факти їх відхилення й неврахування та в стислі терміни інформувати юридичних і фізичних осіб, які розробили й надали відповідні зауваження й пропозиції.

3.4. Запровадити звітність виконавчих органів міської та районних рад міста Києва перед громадськими об’єднаннями підприємців щодо стану реалізації ними засад державної регуляторної політики у сфері господарювання, формування сприятливого конкурентного й регуляторного середовища для стимулювання приватних економічних ініціатив. Запровадити практику проведення щоквартальних слухань з питань розвитку підприємництва у відповідних комісіях Київської міської ради та районних рад.

3.5. Активно використовувати під час розробки і впровадження Київської міської державної програми сприяння розвитку підприємництва сучасні програмно-цільові й індикативні методи, постійно залучати до підготовки й реалізації цієї програми підприємницьку громадськість, яка повинна стати її головним замовником і виконавцем.

3.6. Планувати в місцевих бюджетах міста Києва відповідні фінансові заходи, необхідні для своєчасної й комплексної реалізації державної регуляторної політики органами виконавчої влади й місцевого самоврядування.

3.7. Запровадити послідовну, логічну, відкриту й прозору систему прийняття адміністративних рішень щодо відведення земельних ділянок (зокрема, під забудову) та надання в оренду комунального майна для здійснення підприємницької діяльності, що забезпечить максимально ефективне використання земельних ресурсів і майна для забезпечення сталого і всебічного розвитку територіальної громади міста Києва.

3.8. Сприяти якнайшвидшому законодавчому врегулюванню відносин у сфері державного контролю і нагляду за господарською діяльністю та розв’язувати проблеми необґрунтованого втручання влади в підприємницьку діяльність на рівні міста Києва в межах наданих законом повноважень. Виявляти й надавати правоохоронним органам факти примусового стягнення службовцями з підприємців коштів у різноманітні позабюджетні благодійні фонди, формування яких повинно відбуватися лише на добровільних засадах.

3.9. Постійно покращувати державну фінансову підтримку малого й середнього бізнесу, відкриваючи йому доступ до вигідних кредитно-інвестиційних ресурсів. Надавати підприємцям пільгові умови щодо сплати відсотків за кредити в разі, якщо вони спрямовують такі кредитні ресурси на комерціалізацію нових технологій і впровадження інновацій, модернізацію виробництва, створення нових робочих місць, підвищення кваліфікації своїх працівників, інші важливі соціально-економічні цілі. Активно розвивати в місті Києві систему мікрофінансування й мікрокредитування, як визнаний у цілому світі метод боротьби з бідністю й забезпечення людського розвитку.

3.10. Вміло використовувати інформацію в якості динамічного засобу адміністративного регулювання господарських відносин. Розширювати мережу інформаційно-консультаційної підтримки підприємницької діяльності на рівні міста Києва. Поширювати сучасні принципи ведення бізнесу й управління, менеджменту якості й ефективного господарювання в ринкових умовах.

3.11. Розбудовувати в місті Києві інфраструктуру підтримки розвитку підприємництва, активно використовувати технології бізнес-інкубування для відтворення й стимулювання підприємництва, подолання безробіття, створення нових робочих місць, перекваліфікації й ефективного використання професійних кадрів.

3.12. Активно впроваджувати в місті Києві сучасні кластерні технології розвитку підприємництва. Всебічно стимулювати розширення господарської інтеграції великого й малого бізнесу з метою забезпечення економічної ефективності й конкурентоспроможності підприємств, підвищення якості й розширення асортименту їх продукції.

3.13. Створити систему моніторингу й контролю правомірності дозвільних процедур для започаткування й ведення бізнесу, а також — якості адміністративних послуг. Адміністративні послуги повинні бути перетворені на засоби збалансування інтересів та реалізації прав і свобод громадян, а не на корупційне вилучення у платників податків додаткових коштів.

3.14. Створити спільно з підприємницькою громадськістю міста Києва загальноміський ресурсний центр підтримки розвитку громадянського суспільства, який узагальнюватиме кращий міжнародний досвід кооперації влади й громадськості, розроблятиме механізми стимулювання громадської самоорганізації, надаватиме необхідні інформаційно-методичні й консультаційні послуги громадським організаціям міста Києва.

3.15. Створити Дім підприємця для організації консолідованого функціонування ділових асоціацій та спілок у різних секторах підприємницької діяльності, для стимулювання громадської самоорганізації ділового середовища міста Києва.

3.16. Створювати належні і всебічні умови для діяльності інститутів громадянського суспільства у сфері бізнесу міста Києва на основі принципів, задекларованих Міжнародною організацією праці.

3.17. Запровадити систему ефективної і всебічної взаємодії між органами влади, громадськими об’єднаннями підприємців і роботодавців та профспілками з метою розв’язання на засадах соціального партнерства пріоритетних соціально-економічних питань розвитку міста Києва.

3.18. Забезпечити збалансування інтересів у сферах підприємницької діяльності, які містять потенційні негативні ефекти й наслідки для територіальної громади міста Києва, зокрема, у сферах грального бізнесу та стихійної й нелегальної торгівлі.

3.19. Активно залучати підприємницьку громадськість і приватні економічні й творчі ініціативи для перетворення міста Києва на провідний центр міжнародного туризму.

ІV. Завдання і зобов’язання підприємницької громадськості Києва

Підписуючи цю Хартію, підприємницька громадськість міста Києва бере на себе зобов’язання виконувати наступні завдання:

4.1. Переходити від ганебної практики індивідуального вирішення проблемних питань з конкретним чиновником — до відкритого, консолідованого й організованого лобіювання інтересів підприємницької громадськості.

4.2. Системно й комплексно користуватися громадськими правами на участь в реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності. Представляти в консультативно-дорадчих органах міста Києва від імені підприємницької громадськості узгоджені й збалансовані позиції, а не власні комерційні чи корпоративні інтереси.

4.3. Брати активну участь в процедурах підготовки, обговорення, відстеження результативності регуляторних актів. Самостійно здійснювати моніторинг регуляторного середовища у секторах своєї підприємницької діяльності, чітко визначати існуючі регуляторні бар’єри або прогалини, проводити власні відстеження результативності діючих регулювань, що мають пріоритетне значення для соціально-економічного розвитку міста Києва.

4.4. Постійно підвищувати свою професійну кваліфікацію щодо підготовки альтернативного аналізу регуляторного впливу проектів, відстеження результативності діючих регуляторних актів, належного обґрунтування й лобіювання громадських пропозицій та ініціатив, здійснення громадського контролю за їх розглядом і врахуванням регуляторними органами.

4.5. Запроваджувати механізми ефективної кооперації зусиль і ресурсів громадських об’єднань підприємців та наукових і дослідницьких організацій і установ міста Києва з метою налагодження більш ефективного лобіювання інтересів підприємницької громадськості.

4.6. Брати активну участь в розробленні та впровадженні Київської міської державної програми сприяння розвитку підприємництва, відстежувати результативність її заходів та ефективність використання бюджетних коштів.

4.7. Сприяти неухильному дотриманню суб’єктами господарювання вимог законодавства, підвищенню рівня їх правової обізнаності і культури.

4.8. Сприяти розв’язанню проблем соціального захисту та підвищенню соціальної відповідальності бізнесу за формування місцевого бюджету, створення нових робочих місць, вирішення інших питань всебічного й сталого розвитку міста Києва.

4.9. Стимулювати розвиток в підприємницькому середовищі ділової етики й культури, пропагувати переваги використання сучасного менеджменту якості та інноваційних технологій у виробництві й управлінні. Посилювати серед територіальної громади міста Києва мотивацію до громадської й економічної ініціативності, підприємливості й самоорганізації.

4.10. Сприяти підвищенню рівня знань і професійних навичок підприємців, активному залученню до підприємницької діяльності молоді, підвищенню кваліфікації професійних кадрів.

V. Прикінцеві положення

5.1. Підписуючи цю Хартію, сторони публічно визнають, що дотримання і реалізація положень цієї Хартії є гарантією сталого й послідовного соціально-економічного розвитку міста Києва та формування сприятливого підприємницького й інвестиційного клімату.

5.2. Ця Хартія є відкритою для підписання для всіх зацікавлених громадських об’єднань та приєднання до неї нових учасників.

5.3. Кожен підписант цієї Хартії може запропонувати зміни й доповнення до неї та винести їх на обговорення на загальних зборах підписантів Хартії.

5.4. Функції депозитарію цієї Хартії покладаються на Раду підприємців при Київському міському голові, яка здійснює громадський контроль за дотриманням її принципів і положень.

5.5. Хартія набирає чинності з моменту її підписання сторонами.

Сторони, що підписали Хартію:

Київський міський голова Леонід ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ

Громадські об’єднання підприємців, організації роботодавців Києва



прочитало 732 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
14/07/2006 | Стратегічний курс. “Київська міська програма сприяння розвитку підприємництва на 2005—2006 роки” охопила усі нагальні проблеми малого, середнього та великого бізнесу
images
images
14/07/2006 | Адреси довіри. Про підтримку підприємців дбають у кожному районі столиці
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3557 sec