images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 30 травня 2006 року, вiвторок  №75 (2870) images
images
полоса
images
images
СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА
images  
images
images
images
30/05/2006



images
Без бар’єрів Cтолична влада створює умови для вільного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до соціальної інфраструктури нашого міста
images
Нещодавно Хрещатиком пройшли близько тисячі людей з фізичними вадами, їхні рідні та працівники соціальних служб. Вони намагалися привернути увагу киян до проблем адаптації у великому місті, де чимало людей з особливими потребами почуваються не досить комфортно. Адже щоб вільно пересуватися, приміром, тим, хто не може обходитися без інвалідного візка, потрібні пандуси, з’їзди, спеціальні підйомники та ще багато чого. Акцію “Місто, де зручно всім” організували соціальні служби районів міста та громадські організації людей з особливими потребами. Символічно, що акція відбулася напередодні святкування Дня Європи в Києві. Тримаючи курс на євроінтеграцію, Україна має передусім запровадити європейські стандарти в соціальній сфері, зокрема у належному ставленні до людей з обмеженими фізичними можливостями. Звісно, нині не доперебудовні часи, коли держава відгороджувала недужих від решти суспільства штучними бар’єрами. Проте ще залишилося чимало перепон, які заважають людям з фізичними вадами почуватися на вулицях столиці так само впевнено, як інші кияни. Щоб полегшити доступ до соціальної інфраструктури міста людям з особливими потребами, столична влада 14 жовтня 2004 року затвердила Київську міську програму “Безбар’єрне середовище”. До її розробки, а також столичної комплексної програми “Турбота” на 2006—2010 роки постійно залучалися представники громадських організацій, якими опікується Управління у справах жінок, інвалідів, ветеранів війни та праці. Усім управлінням і службам Київської міської державної адміністрації, а також районним державним адміністраціям столиці були дані відповідні доручення. Нині вже настав час підбити попередні підсумки виконання цієї програми.

Дорожнє господарство і транспортне обслуговування

Щоб покращити умови перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, комунальне підприємство “Київпастранс” придбало автобуси та тролейбуси з низьким рівнем підлоги (360-370 міліметрів): п’ять А-231 “Богдан”, 140 штук ЛАЗ А-183, вісімдесят МАЗ-103, тридцять п’ять МАЗ-105, п’ятдесят дев’ять МАЗ-103 та п’ять Е-186. Загалом нині підприємство має 260 автобусів та 64 тролейбуси з низьким рівнем підлоги.

Комунальною корпорацією “Київавтодор” поступово реалізуються інженерні рішення щодо забезпечення безперешкодного переміщення інвалідів вулицями міста. На об’єктах будівництва, реконструкції та капітального ремонту міських вулиць в місцях наземних пішохідних переходів влаштовуються з’їзди для колясок з пониженням бортового каменю до 2,5 — 4 сантиметрів, як це передбачено чинними будівельними нормами.

З 2004 року розпочато впровадження ліфтів на наземних та нахильних підйомниках і пандусів на підземних пішохідних переходах об’єктів будівництва і реконструкції дорожньо-транспортних споруд.

Протягом 2003 — 2004 років:

— облаштовано додатковими поручнями та пандусними з’їздами вісім виходів з підземного пішохідного переходу на майдані Незалежності, а також два виходи з підземного пішохідного переходу на розі вулиць Хрещатик та Прорізна;

— дообладнано пониженими бортовими каменями наземні пішохідні переходи біля Палацу мистецтв “Український дім” та на розі вулиці Грушевського з Петрівською алеєю;

— в підземному пішохідному переході торгового комплексу “Метроград” встановлено шахту з вантажно-пасажирським ліфтом;

— у складі проекту “Караваєві Дачі” встановлено два ліфти на надземному пішохідному переході в районі вулиці Лебедєва-Кумача;

— при реконструкції проспекту Возз’єднання в підземному переході “Зупинка вулиця Тампере” влаштовано два пандусних з’їзди, на інших п’яти підземних пішохідних переходах (зупинки “Русанівська”, “Давидова”, завод “Вулкан”, “Березняки”, “Ленінградська площа”) змонтовано по два нахильні підйомники для безперешкодного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями.

У 2005 році збудовано в складі нових надземних пішохідних переходів вісім ліфтів для людей з особливими потребами. Встановлено по два ліфти на таких надземних пішохідних переходах:

— Московський проспект — ріг вулиці Лайоша Гавро;

— вулиця Теліги (в районі автозаправочної станції);

— вулиця Теліги (в районі парку відпочинку);

— вулиця Кіровоградська — ріг Червонозоряного проспекту.

По два похилих підйомника торік встановлено в підземних переходах по проспекту Гагаріна на розі з вулицею Червоноткацькою та на розі з бульваром Верховної Ради.

Перший експериментальний звуковий хронометричний сигнал, який працює протягом часу горіння зеленого сигналу для пішоходів встановлено у квітні 2003 року на переході через вулицю Михайлівську в районі площі Михайлівської. Це досить зручне пристосування для киян, котрі мають вади зору. Позитивний результат нововведення свідчить про необхідність обладнати аналогічними пристроями всі регульовані пішохідні переходи.

Зараз у Києві на п’яти регульованих перехрестях встановлені звукові пристрої та таблички “Сліпі пішоходи”, а саме:

— вулиця Глибочицька — вулиця Смирнова-Ласточкіна — вулиця Верхній та Нижній Вал (звуковий сигнал та три таблички);

— вулиця Вишгородська — проспект Правди (звуковий сигнал, дві таблички);

— проспект Юрія Гагаріна — бульвар Верховної Ради (звуковий сигнал, чотири таблички);

— вулиця Первомайського, 7, де розташоване приміщення Українського товариства сліпих — станція метро “Кловська”, (звуковий сигнал, дві таблички);

— вулиця Жукова, 27 (звуковий сигнал, дві таблички);

Крім цього, шість регульованих пішохідних переходів обладнано табличками “Сліпі пішоходи”, а саме:

— вулиця Василенка — вулиця Машинобудівна (вісім табличок);

— Ленінградська площа (дві таблички);

— вулиця Вишгородська — вулиця Білицька (три таблички);

— вулиця Лятошинського (Теремки-2) (дві таблички);

— вулиця Урицького — вулиця Кавказька (дві таблички);

— проспект Червонозоряний — вулиця Деміївська (дві таблички);

Комунальне підприємство “Київський метрополітен” постійно співпрацює з Центральним правлінням Українського товариства сліпих (УТОС). На метрополітені розроблена та діє інструкція від 24 грудня 2002 року “Про порядок проїзду на метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп”, яка обумовлює порядок дій чергового персоналу станцій при проїзді в метрополітені пасажирів, які погано бачать. У цій інструкції враховані можливості метрополітену та потреби пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Зокрема, пасажира з вадами зору зустрічають біля пропускного контрольного пункту, супроводжують до електропоїзда, а на станції призначення проводжають до виходу з метрополітену. Фахівці Центрального правління УТОС ознайомили з цими правилами членів організації. Донині скарг від пасажирів з вадами зору щодо порушення працівниками метрополітену вимог цієї інструкції не надходило.

За рахунок коштів інвесторів всі 617 вагонів метрополітену обладнані відео-інформаційними системами для інформування глухих громадян про назву зупинки.

Перевірено рівень освітленості в підземних та надземних переходах. Реконструйовані мережі освітлення з заміною світильників в підземному переході станції “Театральна”; замінені світильники над маршовими сходами на станціях “Мінська”, “Либідська”, “Дарниця”, в переході на станції “Хрещатик”. Відновлено освітлення при вході в підземний перехід на станції “Берестейська”. Встановлено додатково дволампові люмінесцентні світильники в переході станції “Поштова площа”. Замінені на більш потужні лампи в підземних переходах станцій “Дарниця” та “Гідропарк”. Виконаний капітальний ремонт мережі освітлення в переході та касовому залі станції “Позняки” із заміною 111 світильників. Постійно здійснюється контроль та своєчасна заміна ламп, які вийшли з ладу.

Встановлені з’їзди для інвалідних візків та дитячих колясок на станціях: “Академмістечко”, “Житомирська”, “Святошин”, “Нивки”, “Берестейська”. Облаштовано додатковий розмежувальний бар’єр на станції “Лісова”. Проведені роботи по усуненню нерівностей в покриттях підлоги на станціях: “Лісова”, “Чернігівська”, “Дарниця”, “Лівобережна”, “Гідропарк”, “Дніпро”, “Арсенальна”, “Хрещатик”, “Театральна”. “Політехнічний інститут”, “Шулявська”, “Берестейська”, “Святошин”, “Житомирська”, ‘’Академмістечко”, “Мінська”, “Героїв Дніпра”, “Тараса Шевченка”, “Контрактова площа”, “Поштова площа”. А роботи по ліквідації нерівностей в покриттях підлоги продовжуються на станціях: “Лук’янівська”, “Золоті ворота”, “Палац спорту”, “Кловська”, “Печерська”, “Видубичі”, “Осокорки”.

На станції метро “Бориспільська”, яка була введена в експлуатацію у 2005 році напередодні Дня Незалежності, встановлені ліфти та підйомники для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Крім того, тут уперше застосована рельєфна обмежувальна смуга, яка допомагає людям з вадами зору визначити край платформи.

У міському територіальному центрі соціального обслуговування створено відділ транспортного обслуговування інвалідів з порушеннями опорно-рухомого апарату, основне призначення якого — перевезення інвалідів-візочників спеціальним автотранспортом. На сьогодні в цій службі нараховується 31 спеціально обладнаний автомобіль. Кожного місяця здійснюється близько дві тисячі перевезень. Майже в усіх районних територіальних центрах є спеціалізовані мікроавтобуси для перевезення хворих на церебральний параліч дітей. В Територіальному центрі соціального обслуговування, допомоги і захисту одиноких пенсіонерів, інвалідів та малозабезпечених мешканців Голосіївського району для колясочників працює служба “Соціальне таксі”.

Житлово-комунальне господарство

За даними Головного управління соціального захисту населення, у Києві 1355 осіб не можуть обходитися без інвалідних візків. Фахівці обстежили житлові будинки та під’їзди, де мешкають колясочники, виявлено, які з них не облаштовані пандусами. Оглянули й ліфти, щоб відзначити, в які з них не вміщуються візки. Списки таких будинків передано Головному управлінню житлового господарства для подальшої роботи.

В будинках-інтернатах, в районних управліннях праці та соціального захисту населення та в інших таких організаціях облаштовані пандуси, туалети, ліфти. На сьогодні ця робота продовжується.

Охорона здоров’я

Вимоги архітектурно-планувальних завдань щодо зручного і безпечного переміщення людей з обмеженими фізичними можливостями були враховані Головним управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища в 2004—2005 роках при розробці проектно-кошторисної документації на реконструкцію існуючих споруд і будівництво нових лікувально-профілактичних закладів. Зокрема, при спорудженні Київського міського центру серця, що на вулиці Братиславській, при реконструкції з розширенням будівель Центру інфекційних хвороб центральної міської клінічної лікарні, що на вулиці Шовковична, 39/1, а також під час переобладнання під хоспіс корпусу № 4 Київської клінічної онкологічної лікарні, що на вулиці Верховинна, 69.

Людям з обмеженими фізичними можливостями надають соціально-необхідні побутові послуги безпосередньо вдома. За такою формою обслуговування сьогодні працюють відкрите акціонерне товариство “Світанок”, хімчистки “Оксамит” та “УН-Моменто”, ряд перукарень, сервісних центрів, пралень білизни та фотоательє.

Всі вісімдесят магазинів для ветеранів війни та інвалідів облаштовані поручнями і пандусними з’їздами. Створені умови для вільного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями в 111 супермаркетах міста. В будинку побуту “Індекс-мода” замінено недіючі ліфти на нові.

Освіта

У Києві створена мережа спеціальних навчальних закладів для дітей дошкільного та шкільного віку, які мають проблеми фізичного розвитку. Ці заклади забезпечують навчання, виховання, корекцію фізичного стану та реабілітацію вихованців.

Для тих дітей, котрі мають порушення опорно-рухового апарату, діє школа-дитячий садок “Мрія” та загальноосвітня школа-інтернат № 15 (в приміщенні встановлено ліфт). У цих закладах навчають, виховують та лікують 378 дітей. Крім того, для тих юних киян, котрі пересуваються на візках, створено спеціальний дошкільний навчальний заклад № 591 та загальноосвітню школу “Надія”, в якій 183 дітей за індивідуальними програмами навчаються вдома. До того ж, у цьому навчальному закладі час від часу проводять уроки підгрупами, влаштовують свята та екскурсії. Щоб учні мали змогу дістатися на ці заходи, Київський територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів і інвалідів надає школі спеціальний автобус з підйомником.

Для дітей з іншими вадами фізичного та розумового розвитку, зору, слуху створено 23 спеціальних школи-інтернати.

Житлове забезпечення

Для киян, що мають інвалідність через порушення опорно-рухової системи, за замовленням Головного управління житлового забезпечення виділяють спеціально облаштовані квартири. Зокрема, у 2004 році — одну, загальною площею 102,61 квадратного метра, а торік — дві, площею 168,59 квадратного метра.

При спорудженні нових будівель та експлуатації наявного житлового фонду відповідні служби займаються спеціальним облаштуванням доріжок, парків і скверів, підходів до бюветів артезіанського водопостачання, громадських туалетів, місць зосередження побутових відходів.

Районнні програми “Безбар’єрне середовище”

Районні програми “Безбар’єрне середовище” прийняті та виконуються без порушень термінів в усіх районах міста. Зокрема, передбачено спорудження пандусів та поручнів в будинках, де мешкають інваліди з порушенням опорно-рухового апарату, а також в аптечних та медичних закладах, установах, закладах культури, торгівлі, підземних переходах... Майже в усіх районних територіальних центрах є спеціалізовані мікроавтобуси для перевезення дітей, хворих на церебральний параліч. В новозбудованому приміщенні Солом’янської районної державної адміністрації створені умови для безперешкодного доступу особам з обмеженими фізичними можливостями. В Дніпровському районі обладнано пандусами та з’їздами 153 підприємства стаціонарної торговельної мережі, 109 під’їздів житлових будинків. У соціально-медичному реабілітаційному центрі Дарницького району для хворих на церебральний параліч дітей облаштовано басейн з поручнями. До слова, для таких підлітків тут діє “телефон довіри”. У Святошинському районі розпочинають реконструювати спортивний зал, басейн та вихід на відкриту частину спортивної площадки “Наука — Спорт”, а також до кінотеатру “Лейпціг”, Центру культури “Святошин” та парку “Інтернаціональний”. При реєстрації колективних договорів фахівці управління праці та соціального захисту населення Печерського району нагадують представникам організацій, які займаються будівництвом, реконструкцією об’єктів житлового та громадського призначення, щоб враховувалися потреби осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Плани на 2006 рік за програмою “Безбар’єрне середовище”

Міськими службами та управліннями, які задіяні до реалізації завдань по програмі “Безбар’єрне середовище”, у 2006 році планується виконати:

комунальне підприємство “Київпастранс” протягом цього року придбає ще 170 низькопідлогових тролейбусів;

комунальна корпорація “Київавтодор” обладнає додатковим звуковим сигналом для людей з вадами зору 138 регульованих пішохідних переходів (регульованих перехресть з виділеною пішохідною фазою). На 105-ти з них до того ж встановлять сучасні дорожні контролери.

Крім того, виконуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2005 року № 444-р “Про затвердження плану додаткових заходів щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями” районні комунальні підприємства розпочали роботи по паркуванню та зберіганню автотранспортних засобів. Відтак на стоянках та в зонах паркування на вулицях міста будуть виділені спеціальні місця для паркування автомобілів та інших транспортних засобів, які перевозять інвалідів (десять відсотків загальної кількості, але не менше, ніж одне місце).

Подбають і про створення безпечних умов для руху людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення. Державтоінспекція столиці планує реконструювати і обладнати звуковими пристроями одинадцять світлофорів, розташованих біля організацій Спілки інвалідів, а також підприємств, на яких працюють переважно люди з фізичними вадами. Крім цього, встановлення в зонах дії дорожніх знаків “Зупинка заборонена”, в місцях тяжіння автотранспорту, який належить водіям-інвалідам, табличок “Крім інвалідів”. Такими ж табличками пропонується обладнати зони заборони зупинки та стоянки на вулиці Хрещатик, Володимирській, Саксаганського, Жилянській, Великій Васильківській, Великій Житомирській та інших (всього на 427 ділянках).

За замовленням столичного Головного управління охорони здоров’я та медичного забезпечення передбачено будівництво нових та реконструкція існуючих корпусів міських лікарень та пологових будинків (понад 20 об’єктів охорони здоров’я). Зокрема, капітально відремонтують Київську міську клінічну лікарню № 16 (вулиця Рейтарська, 22), Київську міську туберкульозну лікарню № 2 (селище Гостомель), корпуси Київської міської центральної клінічної лікарні (вулиця Шовковична, 39/1). За адресою провулок Лабораторний, 12 зведуть операційний корпус Київської міської клінічної лікарні № 17, а на вулиці Миропільській, 8 збудують лікувальний корпус Київської міської психоневрологічної лікарні № 2.

За замовленням Головного управління житлового забезпечення, для людей, що мають інвалідність через порушення опорно-рухової системи, у 2006 році буде збудовано три трикімнатні квартири, кожна з яких має загальну площу 126,31 квадратного метра. На такі потреби зі столичного бюджету передбачено два мільйони 736 тисяч гривень.

Головне управління промислової, науково-технічної та інноваційної політики у 2006 році планує запустити у виробництво нові моделі колясок: модель 230, 235, “Асоль”, з важельним приводом, електричну (аналог “Альбер”), а також мотор-колесо для інвалідних візків.

За повідомленням Головного фінансового управління в бюджеті Києва додатково на 2006 рік враховані кошти для придбання трьох спецавтомобілів з гідравлічними підйомниками для перевезення інвалідів з порушеннями опорно-рухового апарату.

Керівництво управлінь і служб міської державної адміністрації керується в своїй діяльності відповідними указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями колегій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) щодо безбар’єрності для людей з особливими потребами.

Прес-служба Київської міської державної адміністрації



прочитало 2856 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
30/05/2006 | Комп’ютер замість цигарок. Переможці акції “Кидай курити та вигравай” отримають солідні призи чи гроші
images
images
30/05/2006 | Відпочинок-2006. Дві третини київських дітлахів оздоровлять коштом столичної громади
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.518 sec