images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У столиці тривають масштабні новорічно-різдвяні святкування (програма)
images images images
14:00 |  Як поділять гроші на столичну освіту в 2019 році
images images images
11:00 |  Головний фінансовий документ столиці затверджено
images images images
08:00 |  У Києві планують побудувати великий диспетчерський центр, який об’єднає усі служби швидкого реагування
images images images
17:00 |  Коли українці відпочиватимуть в 2019 році: календар державних свят
images images images
14:00 |  Графік роботи банківської системи на новорічно-різдвяні свята
images images images
11:00 |  У Києві проведуть комплексну профілактику захворювань на грип та гострі респіраторні інфекції
images images images
08:00 |  Обмеження на в’їзд до Києва великогабаритного транспорту діятиме до покращення погодних умов
images images images
17:00 |  «Особливості виходу на ринок ЄС: практичні кроки для підприємств м. Києва».
images images images
14:00 |  Діти Києва підтримали українських військових
images images images
11:00 |  Після матчу Ліги чемпіонів УЄФА київський метрополітен і наземний пасажирський транспорт працюватимуть довше
images images images
08:00 |  Киянам нагадали про програми ремонтів: що можна зробити і за скільки
images images images
19:40 |  Новий рік: як прикрасити кошик до свята (поради від флористів)
images images images
17:00 |  Де у Києві продаватимуть ялинки з паспортами
images images images
14:00 |  На столицю суне новий циклон
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 25 ciчня 2005 року, вiвторок  №10 (2609) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
25/01/2005



images
Надійна “землерийка” Німецький тунелепрохідницький комплекс уже в квітні прокладатиме лінію метрополітену від “Либідської” в напрямку Теремків
images

Із порту Рені, що в Одеській області, в столицю привезуть німецький прохідницький щит. На нього в Києві вже чекають деталі й комплектувальні. Комплекс почнуть монтувати одразу, щоб уже в квітні запустити диво-техніку. Для цього поблизу станції метро “Либідська” завершують будівництво спеціальної камери.

За словами голови правління відкритого акціонерного товариства “Київметробуд” Володимира Петренка, спорудження підземки в столиці ускладнюють несприятливі гідрогеологічні умови. Працювати доводиться на великих глибинах. На теренах колишнього Радянського Союзу з такими труднощами стикаються хіба що в Санкт-Петербурзі передусім через норовливу Неву. Київські фахівці застосовують різні технології, залежно від рельєфу місцевості. Наприклад, на неглибоких ділянках використовують перевірені часом методи. На складних же відтинках, як між “Либідською” та Одеською площею, намагаються запроваджувати ноу-хау. На думку головного метробудівця, це не тільки прискорює роботу, а й сприяє значному заощадженню коштів. Відтак будівництво підземки в столиці обходиться чи не найдешевше в світі. Скажімо, в Москві кілометр прокладання метро коштує майже 70 мільйонів доларів, а у нас — 30 мільйонів. У місцях неглибокого прокладання тунелю роботи обходяться навіть утричі дешевше, ніж у Росії. Бо в Києві замість чавунних тюбітнів (кріплення в тунелі) давно використовують залізобетонні.

Як розповів Володимир Петренко, у напрямку Теремків метробудівцям на заваді стала річка Либідь, а далі ще й кілька озер у районі Голосієвого. До того ж там складна комунікаційна система. Отож без сучасного прохідницького щита не обійтися. Завдяки йому вдасться також запобігти осіданню та корозії грунтів. Їх не треба буде заморожувати й розморожувати, як колись. Комплекс працюватиме на різній глибині — від 10 до 12 метрів. Його довжина сягає ста метрів, а маса — майже 700 тонн (для монтування комплексу з Криму привезуть рідкісний стотонний кран). Діаметр різання грунту — 6,28 метра. З допомогою такої машини мають пройти понад чотири кілометри, щомісяця “освоюючи” від 200 до 400 метрів породи (глини, грунту) залежно від місцевих умов. Перші сто метрів допоможуть прокласти німецькі фахівці. Згодом вони й обслуговуватимуть агрегат. Після виконання найскладніших робіт — там, де незабаром з’являться станції метро “Деміївська”, “Голосіївська” і “Васильківська”, вирішать, чи експлуатувати щит у напрямку Національного виставкового комплексу, іподрому та Одеської площі, чи перекинути на Сирецько-Печерську лінію в бік Виноградаря. До слова, здати в експлуатацію цей відтинок передбачається вже в 2007-му. Загалом же, на думку Володимира Петренка, “землерийка” слугуватиме столичним метробудівцям щонайменше років з десять. А з її виробниками заплановано створити спільне підприємство з випуску такої техніки в Україні. Тунелепрохідник коштує 3,5 мільйона гривень. Столична влада допомогла акціонерному товариству отримати на закупівлю щита пільговий кредит. До слова, Київрада з року в рік збільшує суму асигнувань на будівництво метрополітену. Так, у Програмі соціально-економічного розвитку столиці на 2005 рік на проектування Куренівсько-Печерської лінії від “Либідської” до “Виставкового центру” планується виділити понад п’ять мільйонів гривень.

Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”

прочитало 611 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
25/01/2005 | “Київдорсервіс” придбає десять евакуаторів.
images
images
25/01/2005 | Автодорівці використовуватимуть для розмітки пластик замість фарби.
images
images
25/01/2005 | Механічний двірник. Новий агрегат, здатний виконувати близько десяти “операцій”, нещодавно демонстрували в Деснянському районі столиці
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2591 sec