images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Київ перейшов на міжнародну модель управління комунальними активами
images images images
14:00 |  Продукти в Україні маркуватимуть як у ЄС
images images images
12:30 |  У Києві відзначають День місцевого самоврядування
images images images
11:30 |  Зірки французької, польської та української опери у супроводі Президентського оркестру вшанують Василя Сліпака грандіозним концертом
images images images
11:00 |  У столиці перейменували ще кілька вулиць, провулок і площу
images images images
08:00 |  Місто поступово вирішує проблему недостатньої температури тепла у будинках
images images images
17:00 |  Новорічний "безглютеновий" ярмарок відбудеться у Києві
images images images
14:00 |  Що підготував киянам Тиждень права
images images images
11:00 |  Діди Морози влаштують еко-парад у столиці
images images images
08:00 |  Київський метрополітен порахував дитячі травми
images images images
20:30 |  У столиці вшанують 150 Почесних донорів крові
images images images
19:00 |  Як правильно розмитнити "євробляху"
images images images
18:30 |  Віталій Кличко: «Програма продажу соціального хліба у Києві діятиме мінімум до 2020 року»
images images images
17:00 |  В мерії пропонують встановити відеокамери в дитсадках
images images images
15:30 |  300 амбітних і відповідальних молодих українців отримають грант на навчання у 10 000 доларів
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 23 березня 2004 року, вiвторок  №41 (2444) images
images
полоса
images
images
ХРЕЩАТИК, 36
images  
images
images
images
23/03/2004



images
Тарифна реальність Столичні депутати погодилися з необхідністю підвищення цін на проїзд у пасажирському транспорті до вісімдесяти копійок
images

Наша довідка

Київська міськдержадміністрація ухвалила 2 березня нинішнього року розпорядження, яким встановлено тарифи перевезення пасажирів: автобусом, трамваєм, тролейбусом — 80 копійок за одну поїздку, а фунікулером — 50 копійок. Ціна ж місячних проїзних квитків пропонується така: одним видом наземного транспорту — 24,5 гривні (нині — 17 гривень), в метро — 37 (замість 25); двома видами — 49 гривень (33); трьома видами наземного транспорту — 60 гривень (40); чотирма видами — 85 гривень (57). Київське міське управління юстиції 9 березня відмовило в державній реєстрації згаданого документа і направило розрахункові матеріали на експертизу до Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції.

Сесія Київради підтримала минулого четверга розпорядження Київської міської держадміністрації щодо врегулювання тарифів на перевезення у міському пасажирському транспорті. З цим ще раніше погодилися Київська міська рада професійних спілок, усі десять райрад та профком Південно-Західної залізниці. Зрозуміло, підвищення цін не може не засмучувати киян, адже такий крок завжди є непопулярним навіть у найрозвиненіших державах. Тому перед тим, як проголосувати “за” чи “проти”, депутати влаштували своєрідний допит начальникові Головного столичного управління з питань цінової політики Василеві Яструбинському. Хоча, як нагадав голова постійної комісії Київради з питань транспорту та зв’язку Володимир Гриненко, місцеві обранці самі ж і зобов’язали міськдержадміністрацію привести затрати перевезень пасажирів у відповідність із собівартістю при ухваленні бюджету-2004.

Збитковість визнавали ще в березні 2000-го

За інформацією Василя Яструбинського, при затвердженні нинішніх цін на проїзд, які введено в дію 19 березня чотири роки тому, виходили із звітних даних за 1995-й та прогнозів на 2000-й. Собівартість перевезення на той час становила не 50, а 51—54 копійки за одну поїздку, тобто тарифи вже тоді не відшкодовували витрат, пов’язаних з наданням послуг. Відтоді відчутно, на 140 відсотків, зросли фінансові затрати. Адже підвищилася вартість таких основних запасних частин до вагонів як, скажімо, рами візків (з 30 до 48 тисяч гривень за одиницю), колеса суцільнокатані (з 1,19 до 2,58 тисячі гривень), рейки (з 197 до 288 тисяч гривень за кілометр)... Бензин подорожчав з 1,21 до 1,59 гривні, дизельне пальне — з 1,13 до 1,48, а електроенергія — з 16 до 17 копійок за кіловат на годину... Тож не дивно, що торік “Київпастранс” і “Київметрополітен” отримали значні збитки: майже 32—33 мільйони гривень.

— Інформація в деяких ЗМІ про те, що ми неправильно розрахували тариф (80 копійок за одну поїздку), не має під собою ніякого підгрунтя,— стверджує Василь Іванович.— У Києві є кілька перевізників — комунальні та приватні, які на маршрути випускають понад три тисячі мікроавтобусів. І другі фактично витісняють з ринку перших. Кількість міських тролейбусів і автобусів, які, безумовно, потребують поповнення та ремонту, поступово зменшуватиметься, а їхнє місце займатиме бізнес-транспорт. А там квитки коштуватимуть не менше гривні. У нас же передбачено знижки в місячних проїзних квитках: до 15—20 копійок за одну поїздку для учнів та студентів і до 60 — для інших громадян.

Навіть додаткові сім мільйонів гривень від реклами в метро проблеми не вирішать

За словами Василя Яструбинського, покрити витрати власними доходами метрополітен зміг у 2003-му лише на 79,8 відсотка. Хоча, як справедливо зауважив на це Олександр Кулик, усі станції та вагони поїздів завішені рекламними оголошеннями, а в переходах триває жвава торгівля...

— Звісно, у новому тарифі ми врахували й інші метрополітенівські доходи,— відповів Василь Іванович.— За звітом 2003-го вони становили два з половиною мільйони гривень. За відповідним розпорядженням Київського міського голови створено робочу групу, яка аналізує прибутковість від реклами на міському транспорті. За моїми попередніми висновками, тарифи на її розташування за результатами цього дослідження буде суттєво збільшено. Але навіть якщо ми завдяки тому додатково отримуватимемо сім мільйонів гривень на рік, то це проблеми не вирішить.

У “Київпастранса” є ще одна проблема: там бракує водіїв — близько 958 осіб! Причому з 2558 нині працюючих 600 іногородніх. Середньомісячна зарплата одного працівника названого комунального підприємства становить 499 гривень, що значно менше, ніж загалом по столиці.

Спеціальна робоча група подбає про поліпшення сервісу щоденних перевезень

За словами заступника Київського міського голови — секретаря Київради Володимира Ялового, щодня до Києва приїжджає від 150 до 180 тисяч іногородніх, які користуються нашим транспортом. Між тим, дотації на його роботу йдуть саме зі столичного бюджету: торік було виділено 139 мільйонів гривень.

Крім того, навіть при нових тарифах та ще й з урахуванням інших джерел надходжень метрополітен все одно дістане за прогнозами не менше 11 мільйонів гривень збитків, а “Київпастранс” — не менше 135 мільйонів. Тобто все одно з міської казни має піти близько 29 мільйонів гривень на наземний транспорт та десь 17 — на підземний.

Тому Володимир Гриненко запропонував створити спеціальну групу, яка б розробила заходи з підвищення ефективності пасажирського транспорту. Володимир Головач подав ідею провести громадські слухання з цього питання. А лідер фракції “Київ-трудовий” (вона, до слова, виступила проти подорожчання) Володимир Мартинюк акцентував увагу на великій кількості пільговиків, яких у Києві аж 830 тисяч, або сорок з лишком категорій. Тож варто, так би мовити, придивитися й до таких пасажирів, багато з котрих, можливо, легко можуть оплачувати повну вартість проїзду.

Між іншим, у міністерстві транспорту теж не проти підвищення тарифів у столичному метро.

Анжела АФОНІНА “Хрещатик”

прочитало 510 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
23/03/2004 | Правила гри. Місцева влада не зможе ухвалити без обговорення з громадськістю жоден документ, що регулює підприємницьку діяльність
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4002 sec