images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:54 |  Віталій Кличко знову перевірив, як розбирають Шулявський шляхопровід
images images images
12:52 |  У Києві стартувала інформаційна кампанія про шкоду пасивного куріння
images images images
12:33 |  Як відбуватиметься будівництво нових станцій метро Сирецько-Печерської гілки на Виноградар
images images images
09:45 |  Як залучити бізнес до соціальних проектів: майстер-клас для киян
images images images
10:02 |  Шляхопровід закрито: вивчаємо новий маршрут через Шулявку
images images images
15:00 |  Велике прибирання Києва
images images images
14:40 |  Віталій Кличко з Жанною Нємцовою відкрили у Києві сквер імені Бориса Нємцова
images images images
10:55 |  Влада-громада: як європейські практики змінюють Київ
images images images
10:43 |  Податкова знижка на навчання
images images images
10:27 |  Віталій Кличко: «Київ розвиватиме велоінфраструктуру, а автоводії мають дотримуватися правил дорожнього руху»
images images images
11:57 |  Відкриття скверу імені російського опозиціонера Бориса Нємцова
images images images
11:54 |  Віталій Кличко привітав депутатів із тим, що Київ увійшов до топ-10 найуспішніших міст світу за рентабельністю інвестицій
images images images
15:28 |  Монетизація: у Києві почалася виплата готівкової монетизованої суми грошової субсидії
images images images
17:51 |  Київ у топ-10 міст Європи за рентабельністю інвестицій
images images images
16:41 |  Процес монетизації субсидій в Києві
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 16 жовтня 2002 року, середа  №154 (2165) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
16/10/2002



images
Збитковий транспорт? Лише тридцять відсотків пасажирів маршруток отримують квитки
images

”У маршрутці № 719(426) я був єдиним інвалідом серед пасажирів. У салоні залишалося ще три вільних місця. Проте, водій відмовився везти мене безкоштовно, хоча я показав посвідчення інваліда Великої Вітчизняної війни...”

— Ну і як прокоментувати цей лист? А подібних скарг у пошті Головного столичного управління транспорту чимало,— помахав на нараді перед носом у приватних перевізників папкою з документами начальник цього управління Іван Салій.— Ми вас любимо, проте хамства на столичних дорогах не потерпимо!

У 1996 році появу маршруток сприймали, як справжній порятунок для пасажирів. Комунальний автопарк розпадався просто на очах, тож зростання кількості таксобусів всіляко заохочувалося міською владою. Нині киян перевозять близько 2600 таких машин. Хоча, схоже, у чиновників проблем менше не стало: нарікань на роботу приватників вистачає, та ще й Державтоінспекція докоряє. Мовляв, чимало машин просто непридатні для перевезень пасажирів, не кажучи вже про те, що переповнені маршрутки стали звичним явищем, а це прямий шлях до аварії. Так, виявилося, що 20 з 21-ї перевіреної фірми, які займаються пасажирськими перевезеннями, мають ті чи інші огріхи. Клопотів додало й розпорядження, прийняте у серпні поточного року, про експеримент, який мав на меті поставити приватний та комунальний транспорт в однакові умови. Тобто, щоб не лише автобуси, трамваї та тролейбуси перевозили пільговиків безкоштовно, а й маршрутки. Правда, обумовили кілька “але”: для цього в таксобусах виділили лише 30 відсотків місць, а проїхатися задарма можна з 10 години ранку до 17 години вечора. Проте не всі перевізники погодилися виконувати цей наказ. Якщо за сім місяців на адресу Головного управління транспорту надійшло 120 скарг на якість обслуговування, то за останні два місяці — 1520! І у 1440 з них конкретно вказані маршрути, де водії відмовлялися перевозити пільговиків.

Іван Салій вважає, що приватники лукавлять, розповідаючи про величезні збитки. Бо, за підрахунками фахівців його управління, лише 30 відсотків пасажирів, які користуються послугами маршрутних таксі, отримують квитки. Окрім того, приватники “взяли моду” надавати неправдиві дані. Так, першого жовтня, за інформацією диспетчера, на 425 маршруті (Ленінградська площа — вулиця Милославська) працювали десять машин, а на при перевірці виявилося, що курсує лише чотири. Третього жовтня на маршрут № 443 (станція метро “Арсенальна” — вулиця Байкова) виїхала одна машина замість вказаних чотирьох. Один з водіїв, який працює на 520-му маршруті (Музей Великої Вітчизняної війни — станція метро “Либідська”), розповів мені, що власники фірм зважуються на таке, бо нині з’явилося багато маршрутів, які дублюють один одного. Тому у вихідні, наприклад, вигідніше залишити машину в гаражі, ніж ганяти містом порожняком... До слова, цього року вперше за тривалий час 23 перевізники (з 70 зареєстрованих) подали звіти про свою рентабельність: в одинадцяти з них вона становить 13—25 відсотків, у п’яти — 5—12 відсотків, у трьох — 6—4 відсотки, чотири ж працюють зі збитками.

Проте, здається, управління не збирається з перевізниками більше панькатися. Виконуючий обов’язки начальника комунальної госпрозрахункової служби перевезень Сергій Мушта пояснив, що нині управління підготувало низку документів про розірвання договорів на право обслуговувати з приватними перевізниками таких маршрутів: № 162 (станція метро “Вокзальна” — Московська площа), № 411(К) (вулиця Симиренка — вулиця Пестеля), № 418 (вулиця Уборевича — вулиця Булгакова), № 431 (площа Солом’янська — станція метро “Республіканський стадіон”), № 468 (вулиця Верховинця — станція метро “Святошин”), № 538 (вулиця Щусєва — станція метро “Лук’янівська”) та деяких інших.

Наталка ПЕЛИХ “Хрещатик”

прочитало 3489 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
16/10/2002 | Споруди ростуть. Цей процес може зупинити комплексне проектування
images
images
16/10/2002 | Яблуні в снігу. Проте метеорологи знову обіцяють потепління
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.3238 sec