images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
11:00 |  Третині киян "навішали" боргів. Як перевірити, справжні вони чи вигадані?
images images images
08:00 |  Спецтехніка знаходиться у стовідсотковій готовності до зимового періоду
images images images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 16 жовтня 2002 року, середа  №154 (2165) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
16/10/2002



images
Збитковий транспорт? Лише тридцять відсотків пасажирів маршруток отримують квитки
images

”У маршрутці № 719(426) я був єдиним інвалідом серед пасажирів. У салоні залишалося ще три вільних місця. Проте, водій відмовився везти мене безкоштовно, хоча я показав посвідчення інваліда Великої Вітчизняної війни...”

— Ну і як прокоментувати цей лист? А подібних скарг у пошті Головного столичного управління транспорту чимало,— помахав на нараді перед носом у приватних перевізників папкою з документами начальник цього управління Іван Салій.— Ми вас любимо, проте хамства на столичних дорогах не потерпимо!

У 1996 році появу маршруток сприймали, як справжній порятунок для пасажирів. Комунальний автопарк розпадався просто на очах, тож зростання кількості таксобусів всіляко заохочувалося міською владою. Нині киян перевозять близько 2600 таких машин. Хоча, схоже, у чиновників проблем менше не стало: нарікань на роботу приватників вистачає, та ще й Державтоінспекція докоряє. Мовляв, чимало машин просто непридатні для перевезень пасажирів, не кажучи вже про те, що переповнені маршрутки стали звичним явищем, а це прямий шлях до аварії. Так, виявилося, що 20 з 21-ї перевіреної фірми, які займаються пасажирськими перевезеннями, мають ті чи інші огріхи. Клопотів додало й розпорядження, прийняте у серпні поточного року, про експеримент, який мав на меті поставити приватний та комунальний транспорт в однакові умови. Тобто, щоб не лише автобуси, трамваї та тролейбуси перевозили пільговиків безкоштовно, а й маршрутки. Правда, обумовили кілька “але”: для цього в таксобусах виділили лише 30 відсотків місць, а проїхатися задарма можна з 10 години ранку до 17 години вечора. Проте не всі перевізники погодилися виконувати цей наказ. Якщо за сім місяців на адресу Головного управління транспорту надійшло 120 скарг на якість обслуговування, то за останні два місяці — 1520! І у 1440 з них конкретно вказані маршрути, де водії відмовлялися перевозити пільговиків.

Іван Салій вважає, що приватники лукавлять, розповідаючи про величезні збитки. Бо, за підрахунками фахівців його управління, лише 30 відсотків пасажирів, які користуються послугами маршрутних таксі, отримують квитки. Окрім того, приватники “взяли моду” надавати неправдиві дані. Так, першого жовтня, за інформацією диспетчера, на 425 маршруті (Ленінградська площа — вулиця Милославська) працювали десять машин, а на при перевірці виявилося, що курсує лише чотири. Третього жовтня на маршрут № 443 (станція метро “Арсенальна” — вулиця Байкова) виїхала одна машина замість вказаних чотирьох. Один з водіїв, який працює на 520-му маршруті (Музей Великої Вітчизняної війни — станція метро “Либідська”), розповів мені, що власники фірм зважуються на таке, бо нині з’явилося багато маршрутів, які дублюють один одного. Тому у вихідні, наприклад, вигідніше залишити машину в гаражі, ніж ганяти містом порожняком... До слова, цього року вперше за тривалий час 23 перевізники (з 70 зареєстрованих) подали звіти про свою рентабельність: в одинадцяти з них вона становить 13—25 відсотків, у п’яти — 5—12 відсотків, у трьох — 6—4 відсотки, чотири ж працюють зі збитками.

Проте, здається, управління не збирається з перевізниками більше панькатися. Виконуючий обов’язки начальника комунальної госпрозрахункової служби перевезень Сергій Мушта пояснив, що нині управління підготувало низку документів про розірвання договорів на право обслуговувати з приватними перевізниками таких маршрутів: № 162 (станція метро “Вокзальна” — Московська площа), № 411(К) (вулиця Симиренка — вулиця Пестеля), № 418 (вулиця Уборевича — вулиця Булгакова), № 431 (площа Солом’янська — станція метро “Республіканський стадіон”), № 468 (вулиця Верховинця — станція метро “Святошин”), № 538 (вулиця Щусєва — станція метро “Лук’янівська”) та деяких інших.

Наталка ПЕЛИХ “Хрещатик”

прочитало 3464 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
16/10/2002 | Споруди ростуть. Цей процес може зупинити комплексне проектування
images
images
16/10/2002 | Яблуні в снігу. Проте метеорологи знову обіцяють потепління
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4117 sec