images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  LED-освітлення змінює життя київських вулиць
images images images
16:30 |  «Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація»
images images images
14:00 |  Цього року на низці мостів та шляхопроводів виконано капітальний ремонт
images images images
11:00 |  Третині киян "навішали" боргів. Як перевірити, справжні вони чи вигадані?
images images images
08:00 |  Спецтехніка знаходиться у стовідсотковій готовності до зимового періоду
images images images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 26 вересня 2002 року, четвер  №143 (2154) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
26/09/2002



images
У трамвайній “Формулі-1” лідирують кияни Триває конкурс на звання найкращого вагоновода України
images

Третій день поспіль у Дарницькому трамвайному депо гамірно та багатолюдно. Та це ніяк не вплинуло на звичний режим роботи і не порушує графіку виїзду вагонів на маршрути. Навпаки, навіть спонукає працювати ще ретельніше. У вівторок тут розпочався Всеукраїнський конкурс професійної майстерності на звання найкращого серед молодих водіїв трамвая. До Києва приїхали 20 вагоноводів із восьми міст нашої держави.

Столицю представляють троє учасників. Двоє з них дарничани: Євгенія Грачова та Микола Сидоренко. А от Ніна Дацюк працює на 11-му маршруті в депо імені Красіна.

Усі учасники перед тим, як приїхати до Києва, стали переможцями регіональних конкурсів. кожен може професійно водити машину, швидко ліквідувати технічну несправність, моментально реагувати на дорожню ситуацію. При цьому ще й бути чемним і ввічливим до пасажирів, навіть до надто прискіпливих та вимогливих. Та ще й зуміти вкластися у суворо відведений час для кожного завдання, набравши якнайменшу кількість штрафних балів.

У першому турі професійного змагання, яке розпочалося відразу після урочистого відкриття, лідерство захопили кияни. І стали найкращими знавцями правил дорожнього руху. Втім, їхні суперники теж не ликом шиті. Як сказали мені донеччанки Лариса Кумсієва та Ірина Сугань, вони почуваються впевненими і теж налаштовані на перемогу. Хоча попереду нелегкі випробування. Приміром, одне з найскладніших — техприйомка вагона перед виїздом на лінію та культура обслуговування. Сьогодні ж — усі за кермо, вправлятися у практичному водінні. Це, так би мовити, біг з перешкодами. Хоча, звісно, трамваї учасників не стрибатимуть з колії на колію. В цьому турі потрібно за 10 секунд зупинити вагон на суворо визначеній лінії, за 45 секунд перевести стрілку у потрібне положення, за 13 секунд подолати криву, набрати швидкість й за п’ять секунд екстрено загальмувати. Просто екстрім якийсь...

Хто наразі є лідером, мені невідомо,— суворі судді не розголошують таємниці. Воно й зрозуміло: йде скрупульозний підрахунок балів. До слова, у складі журі представники різних міст — Миколаєва, Житомира, Донецька. Сподіваємося, що вони не підсуджуватимуть своїм землякам. Як запевнив головний суддя Віктор Менжерес, головний інспектор Державного комітету з питань житлово-комунального господарства, професіоналізму та об’єктивності їм не позичати. Тож переможуть найдостойніші. Їхні імена стануть відомі в п’ятницю зранку. А нагороджуватимуть призерів так само урочисто, як у вівторок відкривали змагання, — грав духовий оркестр, звучали українські пісні, піднімали прапор, покладали квіти до пам’ятного знака. Жоден із багатьох гостей не залишився байдужим до дійства. Зупинялися навіть перехожі й дивувалися: що це за свято таке? Забігали під час перезмінки водії київських трамваїв: цікавилися, чи не пасуть задніх свої. Дехто шкодував, що сам не може брати участі: за умовами конкурсу віковий ценз учасників обмежений — до 30 років.

Були й скептики. Навіщо, мовляв, ці шоу влаштовувати. А й справді, навіщо? З таким запитанням я звернулася до організаторів конкурсу. Орест Лотоцький, заступник голови Державного комітету з питань житлово-комунального господарства, впевнений: подібні змагання свідчать, що громадський транспорт у країні ще живе і працює. А Станіслав Бейкул, президент корпорації “Укрелектротранс”, сказав, що підтримуватиме подібні заходи — і то не лише серед водіїв. Невдовзі започаткують і змагання на краще трамвайне чи тролейбусне депо.

Підтримує проведення конкурсів і столичне транспортне керівництво. Заступник голови Київської міської держадміністрації Іван Салій переконаний: такі змагання спонукають до самовдосконалення і підвищують престиж професії. А Микола Ламбуцький, генеральний директор комунального підприємства “Київпастранс”, повідомив: наступні два роки будуть роками модернізації трамвайного парку в Києві.

Любов НЕЧИПОРЕНКО “Хрещатик”

прочитало 3642 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
26/09/2002 | Не стійте під деревами — падають каштани.
images
images
26/09/2002 | Чи потрібен пенсіонерам пільговий проїзд у маршрутках?.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2994 sec