images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
06:00 |  Мистецтво чекати: британець знайшов арт-галерею в німецькому бункері
images images images
03:00 |  Волоські горіхи покращують склад крові
images images images
01:00 |  Вчені створили піну, яка дозволить “запечатувати” вогнепальні поранення
images images images
22:00 |  Вчені встановили основну причину захворювань серця
images images images
20:00 |  Україна і Білорусь спільно досліджуватимуть Антарктику
images images images
18:00 |  Для киян відкривають нову зону для барбекю у Голосіївському районі
images images images
16:00 |  Киян та гостей міста запрошують відвідати вистаку фіалок присвячену Дню вчителя
images images images
14:00 |  Як не отруїтися грибами: МОЗ дав 12 порад
images images images
12:00 |  У столичному зоопарку встановлять інформаційні таблички для незрячих
images images images
10:00 |  У Києві стартувала соціальна ініціатива ECOSTRUM, присвячена проблемі накопичення сміття
images images images
08:00 |  Вихідними дорожники продовжували ремонт столичних шляхів
images images images
06:00 |  Нанороботи врятують людство від раку
images images images
03:00 |  Українці вивели надзвичайно корисний сорт картоплі
images images images
01:00 |  На дні океану відзняли маловідому істоту
images images images
22:00 |  Науковці пропонують обнести льодовики “підводними стінами”
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 25 вересня 2002 року, середа  №142 (2153) images
images
полоса
images
images
ЕКОНОМІКА
images  
images
images
images
25/09/2002



images
“Авіасвіт ХХІ” продемонстрував здобутки нашої літакобудівної галузі
images
Третій міжнародний авіакосмічний салон, який майже на тиждень прикував до себе увагу спеціалістів та багатьох із нас, завершив роботу. Аби продемонструвати свою науково-виробничу спроможність у галузі літакобудування, до столиці України з’їхалися близько двохсот підприємств та організацій з двадцяти країн світу. Під час виставки було проведено 56 нарад і конференцій. Її відвідали понад 170 тисяч чоловік.

Від станції метро “Святошин” до в’їзних воріт авіаційного заводу на вулиці Туполєва всі ці дні тягнувся суцільний багатолюдний ланцюг. Надто багато було дітей, підлітків, які з особливою зацікавленістю розглядали як мініатюрні літаючі моделі, так і справжні лайнери-гіганти, серед яких військово-транспортний ан-70, надважкі вантажоперевізники ан-124 “Руслан” та ан-225 “Мрія”. Вони були серед одинадцяти повітряних машин, які брали участь у демонстраційних польотах у день відкриття виставки на аеродромі в Гостомелі. В усі інші дні фахівці та відвідувачі могли розглядати техніку та комплектуючі безпосередньо в цехах і на подвір’ї авіазаводу. До речі, лише закрита експозиційна площа авіасалону становила близько 20 тисяч квадратних метрів. А щоб побачити всю техніку, виставлену просто неба, треба було пройти не один кілометр.

На Анах літають у п’ятдесяти країнах світу

Найчисленнішою була українська делегація — 130 учасників з усіх регіонів держави. Стенди АНТК імені Антонова, Київського та Харківського авіаційних заводів, Запорізького моторобудівного були просто-таки обліплені відвідувачами. Воно й не дивно, адже літаки марки АН (усього їх збудовано понад 22 тисячі) експлуатуються в п’ятдесяти державах і зарекомендували себе з найкращого боку. Серед відомих типів вітчизняних лайнерів гостям і учасникам авіасалону показали нові розробки, причому різні версії (пасажирські, вантажні, санітарні): ан-148, ан-74 тк-300, ан-38-200 та ан-140. Приміром, 52-місний пасажирський літак ан-140 уже успішно працює на авіалініях України. Він має більші, ніж ан-24 (якому прийшов на зміну), швидкість і дальність польоту, нижчий шумовий рівень. Крім того, економніший у використанні пального. Лайнер серійно випускається на Харківському авіапідприємстві, яке вже має замовлення на п’ять машин для авіакомпанії “Аеросвіт” і стільки ж для “Укртранслізингу” на літаки ан-74 тк-300. Є попередні замовлення з Росії та Китаю. Причому як на машини з укороченим фюзеляжем, які вже отримали сертифікат льотної придатності, так і з подовженим, котрі буде виготовлено тільки наступного року. Виконує харківський завод свої зобов’язання й щодо поставки агрегатів на іранський завод в Ісфахані. Усе це дало змогу підприємству збільшити цього року промислове виробництво у 2,5 раза і забути про борги із зарплатні.

Є чим похвалитися й київському “Авіанту”. Його ан-124 “Руслан” та ан-70 — окраса “Авіасвіту ХХІ”. До речі, на завершальному етапі програми льотних сертифікаційних випробувань до літака ан-70, який може перевезти будь-який вантаж до 35 тонн на відстань понад п’ять тисяч кілометрів, увага багатьох іноземних компаній була особлива. Вже надійшло замовлення на виробництво трьох машин для Чеської Республіки. Є сподівання й на перемогу в тендері на поставку дванадцяти літаків ан-32 для Бразилії (на виставці в Києві було представлено дві його модифікації — пасажирська і для морського патрулювання). Невдовзі “Авіант” серійно випускатиме ще й ту-334-100. Рішення про це днями буде прийнято на міжурядовому рівні.

Вітчизняні двигуни популярні на Заході й на Сході

Чималі перспективи відкриваються й перед запорізьким конструкторським бюро імені Івченка та акціонерним товариством “Мотор Січ”, які спеціалізуються на проектуванні та виготовленні двигунів авіаційного і наземного призначення. Найбільшу зацікавленість їхніми розробками виявили росіяни, чия експозиція теж була однією з найбільших на нинішньому авіасалоні. В червні наступного року має піднятися в небо російський Як-130 з українськими двигунами. Цей унікальний навчально-тренувальний літак одразу планують показати на виставці в Ле-Бурже. Однак навіть без міжнародного визнання машина знайде своє застосування: вона потрібна російським військово-повітряними силами (ВПС). Не зайвою буде й для України. Адже за допомогою спеціального бортового комплексу літак можна перепрограмувати для навчання пілотів кількох типів бойових машин, зокрема Су-27 та Міг-29. Кожен виліт Як-130 у сім разів дешевший, ніж цих літаків, а вирішення поставлених завдань адекватне. До того ж нашим ВПС літаки обійдуться дешевше, бо третина їхньої вартості — вітчизняні двигуни.

Росіяни накинули оком і на інші типи українських двигунів, зокрема вертолітних. У себе вони вже випускають, а в нас планують спільне виробництво багатофункціональних КА-226, починаючи з 2003 року. Наші двигуни встановлено і на їхніх вертольотах Мі. Загалом продукція “Мотор Січі” успішно експлуатується в 111 країнах світу.

Однак географія використання вітчизняної техніки могла б бути далеко ширшою, якби Україна робила все можливе для створення ремонтних баз у державах, де експлуатується радянська техніка. На жаль, тут нічим похвалитися, зізналися організатори авіасалону. Воно й не дивно, адже трапляються випадки, коли не сприймаються навіть такі вигідні пропозиції, як та, що нещодавно надійшла з Австралії. Запрошуючи на авіавиставку, котра відбудеться у листопаді нинішнього року неподалік Сіднея, австралійці мають намір одразу після її завершення надати один з павільйонів під ремонтний завод, який може стати першою ластівкою в регіоні, де безліч радянської техніки і немає ремонтно-сервісної бази. Є плани й щодо придбання літаків сімейства АН. Однак нашої експозиції в Австралії не буде. Мовляв, запрошення надійшло за кілька місяців, а не років. Тож у кращому випадку на зелений континент перелетять кілька наших літаків, які братимуть участь у “АероЧайні-2002” в Джухаї. Щоправда, ті підприємства, які захочуть взяти участь в австралійському “Авіаексі” матимуть державну підтримку, запевнив міністр промислової політики України Анатолій М’ялиця. Можливо, такі й знайдуться. Адже делегація ділових кіл Австралії на зустрічі в столичній мерії обіцяла надати експозиційну площу не лише для українських авіаційників, а й для інших вітчизняних товаровиробників.

Лариса ДАЦЮК “Хрещатик”

прочитало 3851 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
25/09/2002 | Кредити для України. Понад три мільярди доларів позичок надійшло від Світового банку за десять років
images
images
25/09/2002 | Експерти прогнозують цього року зростання економіки на рівні 4,8 відсотка, а наступного — на 5.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2953 sec