images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
14:59 |  Віталій Кличко: «Ми повинні продемонструвати, що українці – свідомі громадяни і цивілізована нація»
images images images
12:57 |  Академіка Туполєва буде частково обмежено рух транспорту на ділянці від вул. Естонської до просп. Перемоги
images images images
12:55 |  Фінансова підтримка дитини у закладах освіти столиці системно зростає
images images images
16:35 |  Щодня співробітники муніципальної охорони доводять ефективність своєї роботи
images images images
14:26 |  «Київзеленбуд» бере участь у міжнародній виставці «Flower Expo Ukraine»
images images images
13:23 |  20 квітня у Києві пройде наймасштабніша весняна толока до Дня довкілля
images images images
13:12 |  У Києві відбудеться другий відкритий Кубок Мацушими по Карате Кіокушинкайкан
images images images
13:05 |  Шулявський шляхопровід розбирають і вивозять
images images images
17:19 |  Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту активно триває
images images images
16:30 |  Вихованкам Дарницького будинку-інтернату влаштували «День краси»
images images images
10:12 |  Київ удвічі покращив свої позиції у світовому рейтингу стартап-міст та посів 34-е місце
images images images
13:17 |  У Києві продовжують застосовувати процедуру електронних торгів для передачі в експлуатацію паркувальних майданчиків
images images images
11:25 |  16-21 квітня у столиці триватимуть сезонні ярмарки
images images images
11:24 |  Цими вихідними в усіх районах Києва відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
10:01 |  17 квітня відбудеться прес-брифінг, на якому стартує конкурс бізнес-планів серед студентів «Студентська бізнес ініціатива»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 17 вересня 2002 року, вiвторок  №137 (2148) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
17/09/2002      надрукуватипрочитало 4346 человек  

images
На перехресті Прокурор Києва “наклав вето” на нові правила перевезень у таксобусах
images
Маршруткова епопея у столиці, за перипетіями якої стежить чи не кожен пасажир, дістала дещо несподіване продовження. Прокуратура міста на деякий час призупинила експеримент (третина пасажирів у мікроавтобусах можуть бути пільговиками), затіяний начальником Головного управління транспорту столичної міськдержадміністрації Іваном Салієм. Санкції введено після подання позову до Господарського суду Києва одним із найбільших столичних перевізників — “Ярославом”, який не погодився на такі “антиринкові” умови. Отож на новий таксобусний “статут” накладено вето. І що ж зробив Іван Миколайович? Зібрав у кінці минулого тижня увесь перевізницький народ і вкотре заходився тлумачити “політику партії”.

— У прокурора є право на десять днів заборонити дію нових правил,— прокоментував ситуацію Іван Салій.— Ми у відповідь направимо наш протест і поінформуємо, з чим погоджуємося, а з чим ні. Можливо, буде й судова процедура, де я із захопленням доведу цю тему до завершення... Не хочуть возити пільговиків — хай напишуть на кожному автобусі, скільки сплачено податків!

Бо, за словами Івана Миколайовича, обслуговування пасажирів — не бізнес, а висока місія, яка не може давати прибутків. І тут же закликав продовжувати возити пільговиків — добровільно, так би мовити:

“А хто проти — встаньте й вийдіть із залу!” І уявіть, ніхто не вийшов! Так одностайно й порішили продовжити експеримент до Нового року.

Тут пан Салій трохи відтанув і заходився пояснювати, які компенсації чекають слухняних: можливо, то буде адресна дотація пільговикам (щоправда, це, за його словами, питання політичне, про яке вже й з прем’єром Анатолієм Кінахом велася розмова). Адже у всьому цивілізованому світі 30—40 відсотків таких витрат перевізникам відшкодовують. Яким шляхом підуть наші державні мужі — чи то перевізникам повертатимуть гроші, чи пільговикам доплачуватимуть “колісні”, поки що неясно.

— Трагедія транспорту нашої країни в тому, що ця галузь у нас бездотаційна і змінити ситуацію я поки що не можу,— Іван Миколайович заговорив по-державницьки.— У Верховній Раді не зміг переконати ні Ющенка, ні Кінаха (Іван Салій — народний депутат минулого скликання.— Авт.).

До речі, виявилося, що й сам тендер чиновники провели, м’яко кажучи, не зовсім коректно — то був просто-напросто закритий конкурс, на якому “ласі” маршрути повіддавали зовсім не найдостойнішим.

Іван Миколайович привселюдно дав винним по шапках — поміняв склад тендерного комітету, призначивши його головою заступника начальника управління організації руху міського транспорту Євгена Гонганова. “Якби ми правильно скористалися механізмом закритого конкурсу, такого б не було”,— бідкався Іван Миколайович. Тож з “таємною” роздачею маршрутів відтепер покінчено.

Під великим питанням ще один пунктик з нового перевізницького закону: на один маршрут — один перевізник. Мовляв, не створюйте, панове, нездорової конкуренції! Щоправда, непогано було б і у пасажирів поцікавитися: влаштовує їх, коли, скажімо, на маршруті тролейбуса № 17 їздять і жовтенькі, й біленькі автобуси, тобто вибирай, в якому ліпше їхати. Нині на 26 міських маршрутах працюють по два перевізники, а на одному — й три. За словами транспортників, більше 30 маршрутів обслуговуються вкрай погано. До того ж випливли й факти “злодійства” серед перевізників — полюбляють вони “попастися” на чужих маршрутах.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
17/09/2002 | Світлофори в метро для... пасажирів. можуть з’явитися вже наступного року
images
images
17/09/2002 | Смугасті пристрасті. Кияни вже з’їли по сім кілограмів кавунів на кожного, а “ягідки” все везуть і везуть
images
images
17/09/2002 | Баштанні корисні з усіх боків.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 1.3642 sec