images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
23:54 |  Жодних вимог від ЮНЕСКО про припинення робіт зі зведення пішохідного мосту КМДА не отримувала
images images images
19:29 |  У кінотеатрі "Жовтень" розпочався фестиваль Docudays UA
images images images
19:24 |  Віталій Кличко зустрівся із керівниками всесвітньої федерації міні-футболу щодо можливості проведення чемпіонату світу в Києві
images images images
18:03 |  Надання одноразової матеріальної допомоги киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, у столиці практикується понад 20 років
images images images
15:55 |  Допомога сім’ям внутрішньо переміщених осіб
images images images
15:24 |  23 березня закриють на реконструкцію другий вестибюль станції метро «Святошин» з виходом до ринку та приміських електропоїздів
images images images
12:51 |  Як пішоходам перейти через Шулявський шляхопровід
images images images
10:35 |  Шкільні канікули у Києві продовжили на 1 день
images images images
10:23 |  Телеканал «Київ» набирає слухачів до медіашколи «КиївTV»
images images images
09:48 |  23 березня відбудеться шкільний хакатон STEM Challenge: вчися кодувати, адже це модно
images images images
14:40 |  Віталій Кличко доручив ліквідувати стихійні звалища сміття, що утворилися в столиці після зими
images images images
15:54 |  Віталій Кличко знову перевірив, як розбирають Шулявський шляхопровід
images images images
12:52 |  У Києві стартувала інформаційна кампанія про шкоду пасивного куріння
images images images
12:33 |  Як відбуватиметься будівництво нових станцій метро Сирецько-Печерської гілки на Виноградар
images images images
09:45 |  Як залучити бізнес до соціальних проектів: майстер-клас для киян
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 6 вересня 2002 року, п'ятниця  № 13 (2143) images
images
полоса
images
images
ЩО, ДЕ, КОЛИ
images  
images
images
images
06/09/2002



images
Новий вітчизняний електровоз є! Учора його висунули на здобуття Державної премії України в галузі науки і техніки 2002 року
images

Дітище дніпропетровських машинобудівників — електровоз нового покоління ДЕ-1, претендує на цьогорічну Державну премію України в галузі науки й техніки 2002 року. Себто нагороджуватимуть його батьків — фахівців Українського науково-дослідного інституту електровозобудування під керівництвом його директора, академіка Транспортної академії України Віктора Браташа й працівників Дніпропетровського профільного заводу на чолі з генеральним директором Валерієм Чумаком. Два роки мудрували вони над тим, як би придумати й скласти машину, яка б і бігала швидко, й коштувала не дуже дорого. До слова, 95 відсотків комплектуючих вузлів та матеріалів машини постачали саме українські підприємства (зокрема і київський “Квант”) — всього близько 150 підприємств. І лише електроніка — від іноземців. При розробці електровоза народилося 20 ноу-хау (переважно це вузли), а екіпажна, тобто ходова, частина може претендувати на відкриття міжнародного рівня. Учора вчена рада Київського університету економіки і технологій транспорту обговорювала чесноти новинки.

— Перед нами стояло непросте завдання — створити електровоз постійного струму, який міг би працювати не менш ніж 30 років,— розповів академік Транспортної Академії України, заслужений машинобудівник Віктор Браташ.— Його технічні параметри такі, що можна говорити про те, що рівного йому немає в країнах СНД, та й у далекому зарубіжжі теж. ДЕ-1 може тягти великовагові поїзди у чотири з половиною-п’ять тисяч тонн зі швидкістю 100 кілометрів за годину (конструктори нині працюють над моделлю, яка зможе розвивати швидкість до 160 чи навіть до 200 кілометрів). Машина економічна: порівняно з попередниками збереження енергії — до 12—15, а на окремих ділянках й до 20—25 відсотків. До того ж наш електровоз має потужні гальма... Всі ці якості дозволять скоротити до трьох років термін окупності (на Заході, до речі, він сягає років десяти, не менше). Наш електровоз вдвічі дешевший, ніж західні зразки, а скільки саме коштує — не скажу, секрет фірми...

Та новий електровоз доведеться випускати на старі рейки, здатні зіпсувати і щонайкращий ефект. Хоча, за словами Віктора Олександровича, принципово нова екіпажна частина успішно долає й не дуже якісні колії... Цікаво: розроблений перш за все для вантажних поїздів, цей електровоз цілком придатний і для пасажирських. Його вже обкатали на Львівській залізниці — і по рівнині, й на гірських перевалах.

Конструктори подбали й про комфорт машиністів: простора кабіна, кондиціонери, калориферне опалення — все своє, вітчизняне.

Нині на українських залізницях бігають російські, грузинські й чеські локомотиви — більшості з них уже по 30-40 років. Тож наші путійці налаштовані насамперед оновити вітчизняний парк, а вже потім рушати, так би мовити, на простори СНД й Заходу: з 705 електровозів такого типу в Україні майже кожний десятий відпрацював своє.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”

прочитало 5175 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
06/09/2002 | Учителів релігієзнавства готуватимуть в університеті Драгоманова.
images
images
06/09/2002 | Сороковини трагедії на летовищі Скнилів.
images
images
06/09/2002 | Посольство Росії в Україні переїде на Печерськ.
images
images
06/09/2002 | Про єдність влади самоврядної і державної. говорили за “круглим столом” відомі політики, науковці, управлінці
images
images
06/09/2002 | Проект нового закону про свободу совісті недосконалий. Так вважає Предстоятель Української православної церкви
images
images
06/09/2002 | Тридцять років “без права” на новий запис у трудовій. Олександр Слабковський керує трестом “Київміськбуд—3”
images
images
06/09/2002 | Україна інтегрується до євроспільноти... "Піснею без кордонів".
images
images
06/09/2002 | Олександр Миловзоров постав як майстер живопису і скульптури.
images
images
06/09/2002 | 6 вересня.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.3612 sec