images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Kyiv Smart City продовжує стратегічне партнерство із Visa та Google щодо впровадження розумних рішень у місті
images images images
16:30 |  У столиці вшанували пам’ять Героїв Небесної Сотні
images images images
14:00 |  Віталій Кличко привітав українців із Днем Гідності та Свободи
images images images
11:00 |  З 2019 будівельні норми змінять заради комфорту людей з інвалідністю
images images images
08:00 |  До 85-х роковин Голодомору у столиці відбудуться поминальні панахиди та жалобні заходи
images images images
20:30 |  У столичній мерії відбудеться художньо-патріотичний марафон до Дня Гідності та Свободи
images images images
19:30 |  Під час навчань рятувальники відпрацювали заходи із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
images images images
18:30 |  «Арт проти насильства»
images images images
17:00 |  Північний офіс Держаудитслужби проведе пряму лінію з громадянами
images images images
15:30 |  Київ працює за трьох Про це свідчить сума податків, сплачених киянами
images images images
14:30 |  У столиці три дні триватиме Міжнародна виставка продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2018»
images images images
14:00 |  У Києві відбудеться XVII Міжнародний промисловий форум
images images images
11:30 |  З нагоди Дня Гідності та Свободи у столиці пройдуть меморіальні і урочисті заходи
images images images
11:00 |  Столичні лікарі пояснили, хто не може стати донором
images images images
08:00 |  Столичні рятувальники проведуть масштабні навчання
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 4 вересня 2002 року, середа  № 13 (2141) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
04/09/2002



images
Метрополітенівці не хочуть об’єднуватися з наземним транспортом
images
“Збережемо метрополітен для киян — у нього багато коштів вкладено!”. Профспілкова конференція працівників Київського метрополітену відбулася під таким гаслом уже вдруге за останні два тижні — і то досить бурхливо. Нагадаю, що перше зібрання трудового колективу заварило крутеньку кашу: метрополітенівці, зачувши про можливе об’єднання в єдину структуру наземного й підземного міського транспорту, повстали — мовляв, нізащо!!

Тож у залі на зборах 29 серпня яблуку ніде було впасти. Звісно, журналістів набігло: ще б пак — йдеться ж про “найшвидший і найнадійніший” міський транспорт, без якого більшості киян просто нікуди... І делегація столичного керівництва завітала — та ще й у якому складі! Заступник Київського міського голови, секретар Київради Володимир Яловий, заступники голови Київської держадміністрації Іван Салій, Віктор Падалка й Валерій Борисов, начальник столичного управління з питань цінової політики Василь Яструбинський просиділи на зібранні три години, аби вислухати думку метрополітенівців і висловити власні міркування з приводу ситуації, що склалася. На зборах були присутні й народні депутати — Михайло Волинець й Олександр Чорноволенко.

Першим виступив директор Київського метрополітену Микола Балацький, підтвердивши побажання колективу вийти з комунальної власності міста й повернутися під юрисдикцію “Укрзалізниці” й Міністерства транспорту. Нагадаю, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 червня 1998 року державне підприємство “Київський метрополітен” перейшло у власність територіальної громади міста.

Микола Балацький пояснив позицію свого колективу так: безумовно, метрополітен заробляє на себе, проте зайвих грошей, які можна було б “перекинути” на менш прибуткові види транспорту (трамвай, наприклад), нема. Адже метрополітен вважається об’єктом підвищеної небезпечності, тож постійна фінансова підтримка йому просто необхідна. А треба ж і нові вагони купувати, й старі у належному технічному стані підтримувати... Бо обладнання й машини метрополітену потребують стовідсоткової справності (з цього приводу навіть згадали аварію у бакинській підземці, де загинуло 300 чоловік). А ескалатори?! Більшість із них, за словами працівників, уже давно слід розібрати й викинути (новий коштує десь зо два мільйони доларів) — так ні ж, лагодять, підкручують, аби ще хоч трохи побігали. До того ж не слід забувати, що метрополітен — стратегічний об’єкт (а простіше кажучи, сховище, що може прихистити сотні тисяч людей) з безліччю інженерних комунікацій, які теж треба підтримувати у робочому стані. Тож, на думку Миколи Балацького, об’єднання метрополітену з наземним “Київпастрансом” лише ускладнить транспортну ситуацію міста в цілому: мовляв, не тролейбуси ходитимуть з точністю до секунди, як поїзди метро, а навпаки — пасажири на підземних станціях чекатимуть потягів по 15—20 хвилин...

* * *

Поговорили й про фінансування — себто які у міського бюджету борги перед метрополітеном: наприклад, відшкодування пільгових перевезень, погашення кредиту під гарантії столичної держадміністрації за обладнання для станції “Дорогожичі”. А ще ж планова бюджетна підтримка будівництва, оновлення рухомого складу й таке інше. Щоправда, начальник Головного фінансового управління Києва Віктор Падалка, який терпляче вислухав усі “грошові” дорікання, зауважив, що наведені цифри не завжди відповідали дійсності. Так, за даними Віктора Михайловича, на будівництво метропополітену місто витратило 550 мільйонів гривень за шість років, а от держава — тільки 58 мільйонів 900 тисяч. Борг Санкт-Петербургу за нові ескалатори збираються повернути нерухомістю у Києві — можливо, то буде споруда на Солом’янській площі. Що ж до компенсації за пільговий проїзд різних категорій пасажирів, то пан Падалка нагадав: з Держбюджету на це метрополітен не одержав жодної копійки.

А заступник Київського міського голови, секретар Київради Володимир Яловий додав, що всі питання розвитку метрополітену завжди були пріоритетними у діяльності столичної влади — для його потреб гроші у міста знайдуться завжди. І зауважив, що, можливо, останнім часом більше уваги приділялося саме будівництву нових станцій, а не, скажімо, оновленню метрополітенівського парку. Зате, за його словами, жодне метро — як у СНД, так і в Європі — не розвивалося в останні роки так інтенсивно, як київське.

— Місто вкладало й вкладатиме гроші і у виробництво власних ескалаторів, і прохідницьких щитів,— заспокоїв зібрання Володимир Борисович, згадавши при цьому столичний завод “Більшовик”.— А заяву про необхідність зміни власника метрополітену я вважаюі популістською й надуманою: в державі сьогодні дефіцит бюджету становить сім мільярдів гривень — то звідки ж візьмуться кошти на розвиток метро?..

Болюче ж питання об’єднання всіх видів міського пасажирського транспорту Володимир Яловий прокоментував так: мова-бо йде про вироблення єдиної транспортної політики в місті, от і все. На цю думку пристав і начальник Головного столичного управління транспорту Іван Салій: мовляв, не треба так нервувати — київська влада не зробить нічого, що б могло зашкодити киянам. А щодо об’єднання, то треба вивчити економічне підгрунтя створення такого “холдингу”, і як там буде — покаже час...

Учора ж я поцікавилася у голови незалежної профспілки Київського метрополітену Віктора Дітковського, як розвивається ситуація. І от що дізналася. Метрополітенівці висунули низку вимог до нинішнього власника майна столичної підземки в особі Київради та її виконавчого органу — Київської міської держадміністрації й передали свою петицію “адресатам”. Окрім умови повернення всіх боргів з міського бюджету, з початку 2003 року відносини між ними пропонується будувати на договірних засадах: визначити обсяги пасажирських перевезень та механізм компенсації збитків метрополітену. Йдеться і про справи державного рівня: вихід метрополітену із комунальної власності міста, ініціативу створення при Міністерстві транспорту України органу управління, який би об’єднав всі метрополітени держави. Головне ж — необхідність розробки й прийняття Закону “Про метрополітени України”.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”

прочитало 3334 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
04/09/2002 | Кожному двору — своя гірка й карусель. Та ще й за декоративним парканчиком
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.421 sec