images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
18:00 |  Для киян відкривають нову зону для барбекю у Голосіївському районі
images images images
16:00 |  Киян та гостей міста запрошують відвідати вистаку фіалок присвячену Дню вчителя
images images images
14:00 |  Як не отруїтися грибами: МОЗ дав 12 порад
images images images
12:00 |  У столичному зоопарку встановлять інформаційні таблички для незрячих
images images images
10:00 |  У Києві стартувала соціальна ініціатива ECOSTRUM, присвячена проблемі накопичення сміття
images images images
08:00 |  Вихідними дорожники продовжували ремонт столичних шляхів
images images images
06:00 |  Нанороботи врятують людство від раку
images images images
03:00 |  Українці вивели надзвичайно корисний сорт картоплі
images images images
01:00 |  На дні океану відзняли маловідому істоту
images images images
22:00 |  Науковці пропонують обнести льодовики “підводними стінами”
images images images
20:00 |  На Печерську розкопали давнє поселення
images images images
18:00 |  До України завезуть надсучасні потяги
images images images
16:00 |  Віталій Кличко: Ще 40 місцевих рад приєдналися до Асоціації міст України
images images images
14:00 |  До кінця року у столиці планують оголосити тендери щодо оновлення пасажирського транспорту
images images images
12:00 |  На Співочому полі заграє осінніми фарбами Фестиваль хризантем
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 30 серпня 2002 року, п'ятниця  №128 (2139) images
images
полоса
images
images
ЕКОНОМІКА
images  
images
images
images
30/08/2002



images
Шлагбаум для дальнобійників Квоти на перетин кордону і зношені авто заважають розвиткові міжнародних вантажних перевезень
images

В Україні зареєстровано 3600 підприємств та організацій різних форм власності, що мають ліцензії на виконання міжнародних вантажних перевезень. У їхньому розпорядженні понад 16 тисяч великогабаритних автопоїздів, які доставляють товар у 46 країн світу. Лише торік українські водії здійснили майже 138 тисяч зарубіжних рейсів.

Проте така статистика аж ніяк не свідчить про комерційні успіхи цієї галузі вітчизняної економіки. На думку заступника директора Державного департаменту автомобільного транспорту Володимира Сінька, до 1999 року вона була прибутковою і динамічно розвивалась. Завдяки тому, що міжнародні автоперевізники мали пільги зі сплати податку на додану вартість, вони отримали 1 мільярд 302 мільйони гривень доходів, з яких сплатили 402 мільйони податків. Без державних гарантій під отримані кредити щорічно автопарк поповнювався 750 — 850 новими машинами. Таким чином в Україну інвестувалося по 7,5 — 8 мільйонів доларів. Однак два роки тому порядок справляння ПДВ з об’єктів лізингу було переглянуто урядом. Великовагові транспортні засоби виключили з переліку товарів критичного імпорту, внаслідок чого ввезення нових авто в Україну зменшилося вдесятеро, і галузь опинилася в скрутному фінансовому становищі. Коштів на оновлення рухомого складу не вистачало, а тим часом європейським стандартам відповідали близько 3500 автомашин із зареєстрованих 16 тисяч...

Ситуацію, на думку фахівців, допоможе виправити постанова Кабінету Міністрів від 26 липня 2002 року. Згідно з цим документом суб’єкти господарювання, які ввозять в Україну на умовах фінансового лізингу великовагові автотранспортні засоби для власних потреб, зможуть погашати податок на додану вартість упродовж 240 днів, видавши податковий вексель на цю суму. Очікують, що це розморозить процес оновлення парку великовантажних автопоїздів. Гроші ж бо чималі. Один автомобіль “Вольво” чи “Сканія” коштує сотні тисяч гривень. І одразу сплатити з такої суми ПДВ могли лише одиниці. Нова система розрахунків дозволяє повернути борг державі через вісім місяців експлуатації авто, а не до його ввезення, як це було раніше.

На жаль, податкова проблема не єдина перешкода в розвитку міжнародних автоперевезень. Чи не найбільшим каменем на дорозі до Європи є недостатня кількість разових дозволів, які видають зарубіжні країни українським перевізникам. Квоти ставлять хрест на зростанні обсягів вітчизняних вантажоперевезень. Річ у тім, що Європейська конференція міністрів транспорту, дійсним членом якої Україна є, щорічно видає нашим перевізникам лише 614 багаторазових дозволів, з якими можна вільно перетинати кордони усіх країн-учасниць цієї організації. Та оскільки цього замало, задовольняти потреби доводиться за рахунок одноразових дозволів, кількість яких обумовлюється двосторонніми угодами. Україна уклала лише 37 таких міжурядових договорів. Інтенсивні переговори (торік відбулося 20 засідань змішаних комісій і робочих груп з проблем міжнародних перевезень) помітних результатів поки що не дали. Непоступливість наших партнерів пояснюється низкою об’єктивних причин, передусім відсутністю паритетності у міжнародних перевезеннях. У деяких країнах ця різниця досить суттєва. Скажімо, українські водії за рік використовують у чотири рази більше дозволів, ніж угорці, в 21 — ніж італійці, у 139 разів більше, ніж бельгійці. Але все одно їх катастрофічно не вистачає. Часто наприкінці року дефіцит дозволів ледь не паралізує галузь. Торік, наприклад, Державний департамент автотранспорту змушений був ввести щотижневе квотування поїздок до Польщі, Угорщини та Італії і зовсім не оформляти порожні та малогабаритні рейси. Тому більшість автомашин простоювало, що призвело до чималих втрат. Тож наступного року вирішено провести експеримент із впровадження комп’ютерної системи резервування дефіцитних дозволів на терміналі “Закарпаття”. Нову схему Держдепартаменту автотранспорту запропонувала Асоціація міжнародних автоперевізників, впливова професійна організація, яка за неповних одинадцять років свого існування об’єднала близько трьох тисяч підприємств. Їхніх шістнадцять тисяч автопоїздів щорічно перевозять понад два мільйони 800 тисяч тонн вантажів. А це 70 відсотків від усіх міжнародних автоперевезень, які здійснюються українськими водіями. Суть нововведення в тому, що Міністерство транспорту України визначає місячну квоту для всіх перевізників, яка розподіляється за пунктами видачі і за номерами вводиться в комп’ютерну базу даних. Потім Асоціація, що отримує заявки від організацій, у тій же електронній базі резервує за ними міжнародні рейси.

— Наші законодавчі ініціативи також дають певні результати,— каже екс-міністр транспорту, а нині президент Асоціації Леонід Костюченко. — Скажімо, проект Закону “Про зняття застережень до угоди між урядами України і Республіки Польща про міжнародні автомобільні перевезення”, прийнятий у лютому цього року, звільнив наших сусідів від сплати податків та зборів на українській території. Цьому передували інтенсивні консультації Кабміну з місцевими органами влади, ініціатором яких виступили ми. За рішеннями кількох обласних рад податок перестали стягувати. Це розв’язало руки українській стороні на переговорах щодо збільшення квоти, оскільки Польща для нас — головний транспортний коридор до Європи, і від неї залежить, чи буде піднято шлагбаум перед українськими перевізниками.

Лариса ДАЦЮК “Хрещатик”

прочитало 3739 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
30/08/2002 | Терміново потрібні робітники, а не службовці. Поки що у столиці на одного непрацюючого є чотири вакансії
images
images
30/08/2002 | Теплова енергія подорожчала,. але прибутковою для Київенерго поки що не стала
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2652 sec