images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
08:00 |  До 85-х роковин Голодомору у столиці відбудуться поминальні панахиди та жалобні заходи
images images images
17:00 |  Північний офіс Держаудитслужби проведе пряму лінію з громадянами
images images images
14:30 |  У столиці три дні триватиме Міжнародна виставка продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2018»
images images images
14:00 |  У Києві відбудеться XVII Міжнародний промисловий форум
images images images
11:00 |  Столичні лікарі пояснили, хто не може стати донором
images images images
08:00 |  Столичні рятувальники проведуть масштабні навчання
images images images
17:00 |  LED-освітлення змінює життя київських вулиць
images images images
16:30 |  «Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація»
images images images
14:00 |  Цього року на низці мостів та шляхопроводів виконано капітальний ремонт
images images images
11:00 |  Третині киян "навішали" боргів. Як перевірити, справжні вони чи вигадані?
images images images
08:00 |  Спецтехніка знаходиться у стовідсотковій готовності до зимового періоду
images images images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 20 серпня 2002 року, вiвторок  №122 (2133) images
images
полоса
images
images
В КАДРІ ТА ПОЗА КАДРОМ
images  
images
images
images
20/08/2002



images
“Провінційний роман” Олександра Муратова відбувся у передмісті Києва
images

Ми програли з рахунком 800:11 на користь Індії

Шахтарі видобувають вугілля, кінематографісти — корисний метраж. Професії у них різні, а проблема одна: бракує грошей. Перші не один тиждень грюкали касками, потім перетнули дорогу перед Кабміном. Кіномитці у цей час в урядових кабінетах відкривали чиновникам таємницю: в Індії минулого року зняли аж 800 фільмів, на студіях України — тільки одинадцять. Наші кіновболівальники могли б із жалем вигукнути: “Ми програли з рахунком 800:11”.

Привід для іронії є. Національна кіностудія імені Олександра Довженка працює... два дні на тиждень. Дозрівають яблука в довженківськім саду, а в колись галасливих приміщеннях знімальних груп юрмляться численні орендарі (їх на студії майже сто). Лише одна фірма має безпосереднє відношення до кіно. Це мале підприємство “Фільмотехнік”, яке очолює інженер-винахідник зі світовим ім’ям Анатолій Кокуш. Він разом із однодумцями створює операторське обладнання майбутнього і щороку презентує його на виставках у Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Лас-Вегасі та Кельні. На одній з них знаменитий Джеймс Камерон запросив пана Кокуша взяти участь у зйомках картини “Титанік”. До слова, і “оскароносець” Роже Варньє дякував працівникам “Фільмотехніки” за відмінну роботу у стрічці “Схід — Захід”.

У “колекції” Анатолія Кокуша велетенські операторські крани, які досягають десятиповерхового будинку, автороботи системи “Пілот”, нещодавно запатентовані в США маніпулятори — техніка, яка дає змогу з повітря, землі та води створити чудове стабілізоване зображення. В доробку фірми зйомки інавгурації президента Росії, телерепортаж з “Чайки” під час проповіді Папи Римського Іоанна Павла ІІ...

Найскладніша проблема сьогодні — зібрати професійну знімальну групу. За часів Радянського Союзу середня ланка кіномайстрів була, так би мовити, золотою. Нині костюмери, асистенти режисерів і операторів, реквізитори, прізвища яких ми бачили в титрах сотень фільмів, покинули робочі майданчики й опанували базарні простори...

Мало того, що кіновиробництво майже не фінансується, відбуваються незрозумілі речі. Кілька стрічок яким протягом року поталанило народитися в муках, потім подовгу відлежуються на полицях — немає прокату.

Глядачі перетворилися на читатачів. Вони частіше знайомляться з кіногероями на шпальтах газет та журналів, аніж на екрані. Незрозуміло, чому зникло дитяче кіно. Мабуть, саме тому “молодіжні” кримінальні кіносюжети мають реальну, а не сценарну основу.

“Рідною” тіткою Лесі Тишковської обрали Ганну Сумську

Тепер у нас знімати і зніматися не має змоги не лише молодь, а й прославлені митці. П’ять років перебував у творчому застої заслужений діяч мистецтв України режисер Олександр Муратов, фільми якого любили кілька поколінь. Згадаймо хоча б “Наш чесний хліб”, “Стару фортецю”, “Гонки по вертикалі”, “Любашу”, трилогію за книжками Миколи Хвильового “Танго смерті”, “Геть сором!”, “Вальдшнепи”, дилогію за творами Олександра Гріна “Золотий ланцюг”, “Дорога нікуди”.

Олександр Муратов не гаяв часу. Нещодавно надрукував у журналі “Київ” кіноповість “Тринадцять сходинок життя”, підготував збірку поезій, доопрацював кіносценарій “Татарський триптих”, зібрав матеріали про всесвітньо відому “справу Бейліса” і завершив роботу над сценарієм “Господа присяжные заседатели”.

Важко сказати, хто в цьому митці домінує — режисер, прозаїк чи поет. Доречно згадати ще одну рису Олександра Ігоровича — першовідкривача нових імен. Ще під час навчання у майстерні Сергія Герасимова він звернув увагу на студента-початківця Олега Табакова і запросив його знятися у своїй курсовій короткометражці “Весняний дощ”. У того ж Муратова вперше дістали акторські ролі у фільмі “Дорога нікуди” театральні режисери Едуард Митницький, Володимир Петров та Ігор Афанасьєв. Київський школяр Володимир Губарєв після картини “Гуси-лебеді летять” знявся в чотирнадцяти фільмах. І не біда, що по-іншому склалася доля п’ятнадцятирічної Олени Холодової. Вона, талановито зігравши головну роль у стрічці “Любаша”, відзначеній на багатьох кінофестивалях, після гучного успіху категорично відмовлялася від кінопроб — не подобалися сценарії. Тож юна актриса вступила до медичного інституту, і тепер працює лікарем. А ось театральним артисткам Наталі Долі та Юлі Волчковій, які знялися в муратовських картинах “Геть сором!” та “Вальдшнепи”, таки відкрився шлях у великий кінематограф: вони продовжують зніматися в телевізійних та художніх фільмах.

Ось нарешті фортуна повернулася обличчям і до Олександра Ігоровича. Йому доручили постановку двосерійного телефільму “Провінційний роман”. У ньому йдеться про долю красивої та неординарної жінки, котра залишила столицю і повернулася до тітки у провінційне містечко. Ганну (так звуть героїню) покохав молодий бізнесмен (кінодебют Станіслава Боклана), який анітрохи не схожий на анекдотичного “нового українця”. Дія відбувається переважно в інтер’єрах і в передмісті Києва. Власне, “Провінційний роман” — перший фільм про сучасну українську дійсність. Хоча він малобюджетний, цікавим та видовищним його роблять талант і професіоналізм Олександра Муратова.

Відомий французький режисер Рене Клер сказав: “Мій фільм уже готовий, його залишилося тільки зняти”. Це стало крилатим висловом серед кінематографістів. Аби мати право так сказати, митці повинні виконати у підготовчий період чималий обсяг робіт, який залишається поза кадром. Квартира тітки Ганни, де знято багато корисного матеріалу, мало нагадує декорацію. Це муратовський стиль, і він потребує прискіпливої уваги до кожного предмета, до щонайменшої деталі. До речі, режисер нечасто звертається до реквізиторного складу, бо за довгий час зібрав немало речей, яким завжди знаходиться місце в його фільмах.

Найважливіше для режисера — артисти. Олександр Муратов шукає таких виконавців, котрі здатні якнайповніше втілити його задум. Він побував на багатьох виставках київських театрів, влаштовував кінопроби професійних акторок, а от затвердив на головну роль... кандидата філологічних наук , поетесу та співачку Лесю Тишковську. Її перша робота в кіно суттєво прикрашає фільм. Така вже вдача у Муратова — в кожній стрічці відкривати нових зірок.

Та й інші акторські роботи заслуговують найвищої похвали. Дебютант Віктор Сухобрус створив образ молодого комуніста, наївного хлопчини, який не згадує і не засуджує колишні “подвиги” однопартійців, але гаряче критикує комерційну діяльність опонента. Між іншим, таким чином він вдало приховує ревнощі до Ганни.

Кажуть, родичів не вибирають, але в кіно це доводиться робити. До того ж добір акторів має бути таким, щоб не викликати нарікань мільйонів глядачів і зокрема критиків. Найтяжче було асистентам режисера знайти тітку для героїні фільму. Переглянувши чимало кінопроб, Олександр Муратов із жалем сказав: “Усі тітки хороші, та рідної немає”. Не одна лампочка вибухнула в освітлювальних приладах, доки Тишковська нарешті вигукнула: “Вона! Ріднесенька!” На роль тітки затвердили Ганну Сумську. Досвідчена артистка довго працювала в провінційних театрах, але в кіно це її перша спроба, і, без сумніву, вдала. До слова, саме ця жінка викохала чудових доньок-актрис Наталку та Ольгу.

Наш оператор Сергій Михальчук дістав запрошення від Валерія Тодоровського

Наша кінематографія славиться своєю операторською школою. Досить назвати імена Данила Демуцького, Юрія Єкельчика, Миколи Кульчицького, Юрія Іллєнка, Михайла Чорного. Нині приходить гідна зміна. Це насамперед Сергій Михальчук — володар кількох міжнародних премій, оператор-постановник оригінальних стрічок “Мамай” та “Коханець” режисерів Олеся Саніна та Валерія Тодоровського.

Сергій безстрашний мандрівник, людина інтелігентна, а іноді навіть сором’язлива. Нещодавно він повернувся з країн африканського континенту. Семибальний шторм в Індійському океані та інші пригоди групи екстремалів ЕКВІТЕС в Намібії, ЮАР, Танзанії, на островах Занзібар та Пемба він зафіксував на відео- та фотоплівку. Незважаючи на втому, Сергій тепер готує фотовиставку в Києві.

...Якось Олександр Муратов побачив фотомонтаж за творами Антона Чехова і був здивований яскравою роботою студента операторського факультету Київського державного інституту імені Карпенка-Карого.

— Із цим хлопцем обов’язково співпрацюватиму,— сказав режисер, і слова дотримав. Оператором публіцистичного фільму “Це не лікується” він запросив саме Бориса Райхліна. А перед тим, як затвердити оператором-постановником “Провінційного роману”, влаштував йому жорсткий іспит у перший день зйомок. Почали зі сцени, коли до тітчиної хати після тривалої розлуки заходить племінниця. Треба було відзняти панораму на 180 градусів під музику так, щоб глядач відчув рух очей, а не камери. Зробити це за допомогою звичайного штатива дуже складно навіть досвідченим майстрам. Провідний оператор “Фільмотехніки” Борис Райхлін впорався з цим завданням чудово. А нещодавно Борис зняв з висоти пташиного польоту найскладніші батальні сцени у фільмі “Богдан-Зіновій Хмельницький” і отримав свою першу нагороду — щиру подяку метра українського кіно Миколи Павловича Мащенка.

Семен ЧЕРЕМОШ журналіст

прочитало 4836 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3685 sec