images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Потужна метеохвиля накриє Землю на вихідних: як вберегтися від її наслідків
images images images
20:00 |  Чому люди переїдають: основні причини
images images images
18:00 |  У Києві дорожчає холодна вода
images images images
16:00 |  Власників незаконної реклами зводитимуть з розуму дзвінками
images images images
14:00 |  Зміни руху громадського транспорту під час проведення Всеукраїнського Свята подяки та мотопробігу
images images images
13:30 |  У Києві відбудуться змагання з велоспорту «Red bull-Володар Гори 2018»
images images images
13:00 |  22 вересня оголошено в столиці Днем жалоби
images images images
12:00 |  Під час закриття станції метро "Політехнічний інститут" пасажири можуть користуватися наземним громадським транспортом
images images images
10:00 |  "Міський магазин" розробив онлайн-карту легально встановлених МАФів
images images images
10:00 |  У столиці відбудеться традиційне свято "Юнь Києва запрошує"
images images images
08:00 |  Цими днями передбачається перекриття руху транспорту на центральних вулицях
images images images
06:00 |  5 продуктів, які зникнуть через зміни клімату
images images images
03:00 |  На дні турецького озера знайшли руїни стародавньої церкви
images images images
01:00 |  Роботи-медузи спостерігатимуть за кораловими рифами
images images images
22:00 |  Зарплата військовослужбовців істотно зросте
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 13 серпня 2002 року, вiвторок  №118 (2129) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
13/08/2002



images
Кожне третє місце у маршрутці не займати! Уже післязавтра там сидітиме пільговик
images
Що там не кажіть, але нині найцікавішою цариною столичного комунального господарства є саме транспорт: що не тиждень, то якесь нововведення. Схоже, начальник столичного управління транспорту й заступник голови Київської міськдержадміністрації Іван Салій нудитися не дасть нікому — ні своїм підлеглим, ні підопічним, тобто нам, пасажирам. Десь із місяць місто жило очікуванням значного подорожчання проїзду в комунальному транспорті. А тут, раз! — і приємна звістка: їздитимемо за старими цінами. Проте Іван Миколайович не полишив справу вдосконалення якості перевезень: мовляв, не буде додаткових грошей, і не треба, якось викрутимося, кредити візьмемо, інвесторів знайдемо!... Наприклад, на останній нараді з приводу диспетчеризації столичного транспорту Іван Миколайович ошелешив присутніх заявою про те, що уже наприкінці серпня у двох-трьох тролейбусах будуть... телефони, аби бабця дорогою могла подзвонити внучці. А минулого четверга затіяв Іван Миколайович видавати дозволи перевізникам маршрутних таксі. До слова, це право здобули лише 12 із 70 столичних “маршрутників”. Умовою ж, окрім звичних вимог про “високий якісний рівень” та “технічну безпеку”, була вимога з 15 серпня зарезервувати третину салону для безкоштовного перевезення пільговиків (нагадаю, що це 42 категорії громадян, затверджені Кабміном). Ось такий експеримент на столичних маршрутках!

— Коли комсомольці вирушали освоювати цілину чи будувати БАМ, завше влаштовували їм урочисті проводи...— зробив ліричний відступ Іван Миколайович.— А от ми вперше в Україні хочемо, врешті, забезпечити права пасажира на комфорт і безпеку! Тож ті, хто згодився перевозити 30 відсотків киян безплатно — такі ж добровольці!

“Добровольці” ж, які приймали з рук столичного траспортного начальника омріяні патенти на перевезення, тут же виливали й свої жалі, пояснювали проблеми, які чигають на шляху до світлого майбутнього київських маршруток... Раз по раз звучало слово “компенсація” — себто яким робом відшкодовуватимуть чималі втрати від пільгових перевезень? Адже як би там не було, зарплатня водіям і техперсоналу нараховується саме від розміру щоденної виручки: план — 200—400 гривень залежно від довжини маршруту. До того ж, за правилами, у салоні всі мають сидіти — ніяких набитих напівзігнутими пасажирами маршруток просто в природі не повинно бути!

Друге делікатне питання, яке виникло у дружній розмові Івана Миколайовича з директорами маршруток — уявіть собі, питання моралі. Начальник “Орбіти-транс” Володимир Трофімов поцікавився, що робити водієві, якщо, приміром, до салону заходить пільговик, а його місце зайнято “платним” пасажиром? Що робити — просити людину встати чи й вийти, аби посадити дідуся?

— Знаєте, пенсіонери дістають якесь незрозуміле задоволення, розштовхуючи народ ліктями з фразою “Нам належиться”,— поділився один із директорів.— Причому намагаються проїхатися саме в годину пік, коли люди зазвичай поспішають на роботу...

У присутніх тут же виникли всілякі ідеї, як убезпечити платних пасажирів і бідолашних водіїв, яким хоч-не-хоч доведеться встрявати в “салонні” конфлікти, від сутичок та скандалів. Іван Миколайович, як завше, був на висоті:

— Треба вивісити у салонах об’яву: “Просимо бути взаємно ввічливими!” Так би мовити, цілуйтеся на вході... І обов’язково вставити слово “експеримент” (мабуть, аби пенсіонери не сподівалися, що таке добро — на все життя.— Авт.). Та розмалювати оголошення червоненьким чи голубеньким — щоб помітно було... І пояснити пільговикам, аби утримувалися від поїздок в години пік!

До речі, час проїзду “безкоштовників” у столичних маршрутках таки вирішено обмежити: кататимуться з 10-ї ранку до 16-ї, й увечері — після 20-ї. Отож з перевезеннями в години пік якось вирішили.

Маршрутники ж запропонували свій механізм обліку пільговиків — запровадити спеціальні квиточки. Як-от, наприклад, у Кривому Розі, де чорнобильці дістають свої проїзні у соцзабезах. Те ж саме можна було б влаштувати у Києві: приміром, видавати талонні “книжечки” — чи у ЖЕКах, чи деінде.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”

прочитало 3779 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
13/08/2002 | “Київенерго” і “Київгаз” обігріватимуть столицю разом. Звісно, якщо об’єднаються
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3637 sec