images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Уже цієї суботи у столиці розпочнуться масштабні новорічно-різдвяні святкування (програма)
images images images
14:00 |  Як поділять гроші на столичну освіту в 2019 році
images images images
11:00 |  Головний фінансовий документ столиці затверджено
images images images
08:00 |  У Києві планують побудувати великий диспетчерський центр, який об’єднає усі служби швидкого реагування
images images images
17:00 |  Коли українці відпочиватимуть в 2019 році: календар державних свят
images images images
14:00 |  Графік роботи банківської системи на новорічно-різдвяні свята
images images images
11:00 |  У Києві проведуть комплексну профілактику захворювань на грип та гострі респіраторні інфекції
images images images
08:00 |  Обмеження на в’їзд до Києва великогабаритного транспорту діятиме до покращення погодних умов
images images images
17:00 |  «Особливості виходу на ринок ЄС: практичні кроки для підприємств м. Києва».
images images images
14:00 |  Діти Києва підтримали українських військових
images images images
11:00 |  Після матчу Ліги чемпіонів УЄФА київський метрополітен і наземний пасажирський транспорт працюватимуть довше
images images images
08:00 |  Киянам нагадали про програми ремонтів: що можна зробити і за скільки
images images images
19:40 |  Новий рік: як прикрасити кошик до свята (поради від флористів)
images images images
17:00 |  Де у Києві продаватимуть ялинки з паспортами
images images images
14:00 |  На столицю суне новий циклон
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 25 липня 2002 року, четвер  №108 (2119) images
images
images
полоса
images
images
Авто
images
images
images
images 01/11/2018 17:00

Кілька важливих правил безпечної їзди у дощ


Більшість водіїв вважають, що їзда по мокрому асфальту не особливо відрізняється від їзди по сухому. Але статистика говорить про інше: кількість ДТП збільшується в 2,5 рази, а затори зростають із звичних 6 балів до 9. Значить, щось особливе в мокрій дорозі все-таки є, пише MMR.

На початку дощу дорога найпідступніша

Перші 10 хвилин після початку дощу найнебезпечніші. На дорозі завжди є залишки нафтопродуктів: бензин, сажа, пил. Коли все це розмочується водою, стає дуже слизьким. Через 10 хвилин вода все це змиває на узбіччя, і стає вже не так слизько, але в перші хвилини потрібно бути особливо уважним. Особливо якщо йде не злива, а дрібний дощик.

У дощ дистанцію потрібно збільшувати вдвічі

Перше, що потрібно зробити з першими краплями дощу – це збільшити дистанцію. Оптимально збільшувати відстань вдвічі, тому що гальмівний шлях на мокрій дорозі збільшується майже удвічі.

Найголовніше – це уникнути аквапланування

Для початку знизьте швидкість. Якщо ви їхали 110, скиньте хоча б до 90. Якщо їхали 70, скиньте хоча б до 60. Навіть таке зниження швидкості дає вам додатковий час на реакцію в складній ситуації.

Більше того, при зливі з’являється високий ризик аквапланування. Аквапланування – це коли шина не встигає відводити воду і клин води, що утворюється перед колесом, буквально піднімає автомобіль над асфальтом. Зчеплення в цьому разі нульове, гальмувати і управляти авто марно.

Єдине, що допоможе – це природне зниження швидкості. Потрібно вчепитися в кермо, тримати його прямо і прибрати ногу з газу. Знижуючи швидкість на самому початку дощу, ви зменшуєте ризик виникнення аквапланування.

Увімкніть фари замість денних ходових вогнів

Перевірте, чи включені у вас фари. Саме фари, а не денні ходові вогні. Справа в тому, що при включених ДХВ вас бачать тільки зустрічні водії, а задні ліхтарі вимкнені. Більше того, якщо ви їдете по трасі і за вами утворюється хмара з водяного пилу, можливо, є сенс включити задній протитуманний ліхтар, адже звичайних габаритів може бути не видно. Подивіться на попутні машини попереду вас: якщо ви їх погано бачите – увімкніть протитуманки, якщо добре – залиште тільки габарити.

Знежирте двірники, якщо вони залишають сліди

Тепер двірники. Взагалі про те, щоб вони нормально чистили скло потрібно подбати заздалегідь. Але якщо заздалегідь не вийшло, дощ застав у дорозі і раптово, зупиніться десь під навісом або деревом і протріть гумки двірників вологими серветками або якою-небудь чистою ганчіркою.

Справа в тому, що на склі і на двірників так само, як і на асфальті, з часом осідає пил, нафтопродукти і двірники погано чистять не через те, що вони погані, а через те, що вони жирні. Звичайно, якщо нічого, не робити, вода сама їх помиє, але хвилин 15-20 доведеться помучитися і постраждати від не дуже гарної оглядовості.

Пам’ятайте, що на дорозі вас тримають чотири шматки гуми площею з альбомний аркуш

Завжди враховуйте стан ваших шин. Якщо вони зношені на половину, у них наполовину гірше зчеплення з дорогою в дощ. Просто тому що протектори можуть відводити в два рази менше води. Взагалі кажучи, при глибині протектора в 1,6 мм їхати в дощ дуже небезпечно. Ризик аквапланування дуже високий, тому, якщо знаєте, що вашим шинам вже не перший рік, знижуйте швидкість. Краще їхати повільно, ніж взагалі не приїхати.

Вимкніть круїз-контроль

І, нарешті, останнє – якщо ви їдете в дощ, то краще не користуватися круїз-контролем: ні адаптивним, ні звичайним. Адаптивний може помилитися, а звичайний «тупуватий» і не відчуває, коли машина починає плисти і потрібно скинути газ.

Ну а столична команда з сервісного обслуговування автомобільних акумуляторів Oil-Ok нагадує, що на дворі вже останній місяць осені, та пропонує послуги з комплексної діагностики АКБ. Перевірте, зарядіть, замініть (якщо це потрібно) батарею - одним словом, приготуйте "серце" своєї машини до зими.



прочитало 8832 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
19:00 | Як правильно розмитнити "євробляху".
images
images
17:00 | Євробляхери за тиждень поповнили бюджет і Пенсійний фонд на 4 мільйони гривень.
images
images
18:00 | Під Києвом з’явились камери, що розпізнають автомобільні номери.
images
images
10:00 | Як штрафуватимуть водіїв: зміни Закону про паркування.
images
images
06:00 | Водіям нагадують про необхідність вмикати фари у світлу пору доби.
images
images
18:00 | В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв.
images
images
03:00 | Незабаром у поліцейських з’явиться ще одна причина для штрафування водіїв.
images
images
18:00 | Перші платні дороги в Україні: міністр назвав приблизні ціни.
images
images
08:00 | В Україні запустили сервіс на основі відкритих даних про першу реєстрацію авто.
images
images
06:00 | Rolls-Royce створила ремонтних мікро-ботів.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3164 sec