images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:54 |  Віталій Кличко знову перевірив, як розбирають Шулявський шляхопровід
images images images
12:52 |  У Києві стартувала інформаційна кампанія про шкоду пасивного куріння
images images images
12:33 |  Як відбуватиметься будівництво нових станцій метро Сирецько-Печерської гілки на Виноградар
images images images
09:45 |  Як залучити бізнес до соціальних проектів: майстер-клас для киян
images images images
10:02 |  Шляхопровід закрито: вивчаємо новий маршрут через Шулявку
images images images
15:00 |  Велике прибирання Києва
images images images
14:40 |  Віталій Кличко з Жанною Нємцовою відкрили у Києві сквер імені Бориса Нємцова
images images images
10:55 |  Влада-громада: як європейські практики змінюють Київ
images images images
10:43 |  Податкова знижка на навчання
images images images
10:27 |  Віталій Кличко: «Київ розвиватиме велоінфраструктуру, а автоводії мають дотримуватися правил дорожнього руху»
images images images
11:57 |  Відкриття скверу імені російського опозиціонера Бориса Нємцова
images images images
11:54 |  Віталій Кличко привітав депутатів із тим, що Київ увійшов до топ-10 найуспішніших міст світу за рентабельністю інвестицій
images images images
15:28 |  Монетизація: у Києві почалася виплата готівкової монетизованої суми грошової субсидії
images images images
17:51 |  Київ у топ-10 міст Європи за рентабельністю інвестицій
images images images
16:41 |  Процес монетизації субсидій в Києві
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 18 липня 2002 року, четвер  №104 (2115) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
18/07/2002



images
Автомобілі “з’їли” пішохідну зону проспекту Григоренка на Позняках
images
Безумовно, добре, що у столиці де не кинь оком — скрізь щось будують, стримлять крани, снують бетонозмішувачі, метушаться робітники. На вільних будівельних майданчиках, як гриби після дощу, ростуть житлові будинки... Все це було б просто чудово, якби не деякі “але”: на думку тих, хто проектує, будує й дає згоду на спорудження, вони нібито й дріб’язкові, а от для тих, хто живе у новобудовах,— такі, що не лише завдають незручностей, а й несуть потенційну загрозу життю. І йдеться не лише про повну відсутність такого любого серцю міської влади благоустрою...

От, наприклад, ситуація, що склалася у районі нової забудови на Позняках у Дарницькому районі. Уявіть, поряд з будинком №39 на проспекті Григоренка немає не лише належної дворової території чи дитячого майданчика — не облаштовано навіть тротуари. Отож мешканці, виходячи із парадного, практично потрапляють відразу на проїжджу частину. Через дорогу — школа № 323. Розбиті тротуари у метр шириною просто не вміщають потік пішоходів. Тож зранку і після уроків діти ганяють собі проїжджою частиною. Попри те, повз будинок суне чималий потік транспорту: і легкового приватного — до десятка житлових будинків, й вантажного та господарського — до магазинів мікрорайону. В помешканнях, де вікна виходять на дорогу, уже забули, що таке відкриті кватирки: “свіжим” повітрям з вулиці дихати неможливо через вихлопні гази.

Мешканці будинку №39 з проспекту Григоренка — люди вельми активні. Ну, не подбали проектанти про благоустрій біля нового будинку, то вони самі завезли землю, посадили дерева, засіяли газони. На жаль, самотужки довести до ладу розбите важкою будівельною технікою асфальтове покриття — важкувато. І облаштувати зручний автомобільний заїзд до будинків, і розвантажити п’ятачок перед школою — тим паче.

Активні мешканці знову ж таки не сиділи склавши руки — звернулися й до столичного управління ДАІ, й у Дарницьку райдержадміністрацію, написали листа на ім’я Київського міського голови Олександра Омельченка (такий лист, до слова, надійшов і до редакції газети “Хрещатик”). Не просто скаржилися, а пропонували варіанти рішення проблеми: закрити проїзд вздовж парадних, а до десятка інших будинків мікрорайону влаштувати під’їзд з сусідньої вулиці Соломії Крушельницької. Ця невеличка доріжка могла б уберегти жителів і школярів від ДТП, до того ж значно покращився б екологічний стан біля самої будівлі. До слова, на лівому повороті на вулицю Крушельницької у бік Харківського масиву ось уже два роки будують автотрасу — нині там ведуться шляхові роботи, тож поки техніка на місці, можна було б одним махом і ще одну добру справу зробити, хай і не передбачену проектом...

І що ж відповіли людям столичні достойники? Заступник голови Дарницької райдержадміністрації Володимир Братко повідомив, що “об’єкти відпочинку та проїзди через мікрорайон визначено проектом забудови, який виконано на підставі розрахунків відповідно до чинних норм та правил”. Щоправда, втішив тим, що з часом розроблять проект на містобудівельний комплекс, який передбачає прокладання пішохідних алей, не побудованих одразу, озеленення й облаштування зон відпочинку.

А от щодо автомобільного транспорту, котрий котить проспектом Григоренка повз будинок №39, дарницький високопосадовець відповів однозначно: це єдиний в’їзд до мікрорайону з боку проспекту, затверджений генпланом забудови. Його розроблено відповідно до будівельних норм та правил і погоджено з міськими службами в установленому порядку.

Працівники ж столичного управління Державтоінспекції визнали, що викладені мешканцями факти таки мають місце. Проте впорядкування автомобільного руху у мікрорайоні “можливе лише за умови виконання проектної документації в повному обсязі й завершення благоустрою вулиці Крушельницької”.

Вчора ж Володимир Братко пообіцяв мені, що стражданням жителів прийде край: скоріш за все, в кінці цього року — саме тоді планують здати готову автотрасу по вулиці Крушельницької із всілякими під’їздами до прибудинкових територій. Проблема, мовляв, відпаде сама по собі. Тож хай люд потерпить...

Оксана КОЗАК “Хрещатик”

прочитало 3996 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.2698 sec