images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
14:00 |  На столичних мостах проводять ремонти. Водіїв просять передбачати більше часу на дорогу
images images images
11:00 |  У Києві за 2-3 роки планують замінити комплексно зношені мережі у найпроблемніших мікрорайонах
images images images
08:00 |  В Україні поширюють неправду про наявність нібито епідемії чуми, сказу та промислового ботулізму
images images images
19:00 |  Україна виступить в Шанхаї на п'ятому Кубку світу з карате Кіокушинкайкан ІКО Мацушима
images images images
17:00 |  Мобільний додаток Kyiv City Guide отримав престижну міжнародну відзнаку
images images images
14:00 |  97 інформаційних табло допомагають пересуватися Києвом
images images images
12:30 |  Пам’яті академіка Олександра Топачевського
images images images
11:00 |  Для радіо та телебачення збільшили квоти на українську
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 18 липня 2002 року, четвер  №104 (2115) images
images
полоса
images
images
ПЕРША СТОРІНКА
images  
images
images
images
18/07/2002



images
Купуйте проїзні квитки — і підвищення тарифів відчуєте злегка Принаймні так стверджують столичні транспортники
images
Щоб не псувати киянам настрій в останній літній місяць, міська влада вирішила трохи підсолодити чергове регулювання тарифів. І нові ціни на проїзд у столичному пасажирському транспорті ввести не з першого серпня, а з десятого — щоб усі змогли купити проїзні квитки за звичним тарифом. Про цей непопулярний серед населення захід різні чутки ходили ось уже кілька місяців, і от нарешті заступник голови Київської міськдержадміністрації Іван Салій, начальник метрополітену Микола Балацький та перший заступник генерального директора “Київпастрансу” Віталій Дмитренко на прес-конференції “Пасажирський транспорт столиці: проблеми і перспективи”, що відбулася у вівторок, оголосили, скільки ж кияни платитимуть за проїзд у автобусі, тролейбусі, трамваї та метро. Востаннє тарифи переглядали 19 березня 2000-го, або два роки і чотири місяці тому, а за цей час поповзли вгору ціни на пальне та електроенергію, водночас збільшилася до 599,99 гривні середня заробітна плата киян.

Передбачається, що проїзд у наземному міському транспорті з 50 копійок зросте до 75, а у підземному (себто метрополітені) або до 90 копійок, або до гривні — остаточно ще не вирішили. Крім того, у нічний час (з 23-ї до половини другої ночі) — в автобусах, трамваях та тролейбусах “проситимуть” гривню. Зрозуміло, що зросте ціна й штрафу за проїзд “зайцем” — 15 гривень. Ще однією новинкою, але цього разу вже приємною, буде впровадження “довгограючих” проїзних квитків — на три місяці, півроку і навіть на рік.

Щоб допомогти журналістам оцінити нову систему оплати за проїзд, до Колонної зали на Хрещатику, 36, де відбувалася прес-конференція, принесли здоровенний плакат. На ньому різними кольорами було виведено ціни “до” і “після”. Отож: проїзний квиток на один день на автобус, тролейбус чи трамвай коштуватиме 3,5 гривні, на п’ять днів — 11,5 гривні, на сім днів — 14 гривень. “Спарені” проїзні: на якийсь один наземний транспорт плюс метро вартуватимуть 26,50 гривень на 15 днів, а на весь комунальний транспорт — 40,50 гривні. Зрозуміло, чим більшої “ємності” ви купуватиме картки, тим більше грошей у вас залишиться у кишені. Так, за місяць “катання” одним видом транспорту треба буде викласти 25 гривень, двома — 46 гривень, компонування проїзного на метро з автобусом, тролейбусом або трамваєм “потягне” 52 гривні, на всі види транспорту — 80 гривень. Виходить: на проїзний у метрополітені ціна зросте з нинішніх 25 гривень до 32—34 гривень. Залишаться пільги на проїзд для студентів та учнів.

Кмітливі транспортники, аби переконати журналістів, що довготривалі проїзні квитки “саме те, що треба”, підрахували навіть, у що виллється скупість. Якщо ви, щодня мандруючи на роботу і з роботи, купуватимете чотири одноразових квитки (два на метро і два на тролейбус) — за місяць заплатите 105 гривень, а придбавши проїзний — лише півсотні!

До слова, сьогодні Київський метрополітен чи не найдешевший у світі. У Москві проїзд коштує 10 рублів, а от фінансова допомога російській підземці з бюджету на порядок вища, ніж у Києві. Однією з причин, чому столичні метрополітенівці вирішили підняти ціни, є незавидний стан їхнього господарства. Торік вдалося замінити лише три кілометри колії. Яких зусиль потрібно докласти, щоб цей вид транспорту був найнадійнішим! Так, більшість ескалаторів встановлені 42 роки тому, 134 вагони бажано замінити... А крім того, щоб Святошинсько-Броварська лінія нормально працювала після введення двох нових станцій, необхідно докупити п’ять поїздів (тобто аж 25 вагонів), а така “розкіш” “влетить” у 50 мільйонів гривень. До того ж пільговики, студенти та учні щороку недодають метрополітену близько 18 мільйонів гривень.

Не відстають у скаргах на лиху долю і представники наземного транспорту. Звичайно, їх зрозуміти можна — в деякі автобуси й заходити страшно... Хоча за 2000 рік придбано 46 тролейбусів (за цей — 26), відкрито 59 кілометрів нових ліній, закуплено 153 автобуси, та цього явно не досить. Протягом останніх десяти років не придбано для міста жодного трамвая, а середній вік вагонів —

18 років.

Журналістів також цікавило, як ця реформа відіб’ється на вартості проїзду в маршрутках і таксобусах. Звісно, що їхнім господарям теж закортить поправити своє становище. А коли згадати, що на одній з останніх нарад для приватних перевізників Іван Салій оголосив, що водії цього “мікротранспорту” зобов’язані перевозити не десять відсотків пільговиків, а тридцять, то можна очікувати, що їм таки закортить... Проте Іван Миколайович запевнив: верхньою межею оплати проїзду на маршрутах протяжністю понад 10 кілометрів буде одна гривня 20 копійок. До речі, всі промовці мало не в один голос запевняли: якби вдалося вирішити проблему компенсації за проїзд пільговиків, про підвищення тарифів і мови не було б...

Наталка ПЕЛИХ “Хрещатик”

прочитало 5154 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
18/07/2002 | “Батьківщина,яку вони захистили”. Київські ветерани відвідали місця, де героїчно обороняли нашу столицю
images
images
18/07/2002 | ...радує.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4213 sec