images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
14:59 |  Віталій Кличко: «Ми повинні продемонструвати, що українці – свідомі громадяни і цивілізована нація»
images images images
12:57 |  Академіка Туполєва буде частково обмежено рух транспорту на ділянці від вул. Естонської до просп. Перемоги
images images images
12:55 |  Фінансова підтримка дитини у закладах освіти столиці системно зростає
images images images
16:35 |  Щодня співробітники муніципальної охорони доводять ефективність своєї роботи
images images images
14:26 |  «Київзеленбуд» бере участь у міжнародній виставці «Flower Expo Ukraine»
images images images
13:23 |  20 квітня у Києві пройде наймасштабніша весняна толока до Дня довкілля
images images images
13:12 |  У Києві відбудеться другий відкритий Кубок Мацушими по Карате Кіокушинкайкан
images images images
13:05 |  Шулявський шляхопровід розбирають і вивозять
images images images
17:19 |  Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту активно триває
images images images
16:30 |  Вихованкам Дарницького будинку-інтернату влаштували «День краси»
images images images
10:12 |  Київ удвічі покращив свої позиції у світовому рейтингу стартап-міст та посів 34-е місце
images images images
13:17 |  У Києві продовжують застосовувати процедуру електронних торгів для передачі в експлуатацію паркувальних майданчиків
images images images
11:25 |  16-21 квітня у столиці триватимуть сезонні ярмарки
images images images
11:24 |  Цими вихідними в усіх районах Києва відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
10:01 |  17 квітня відбудеться прес-брифінг, на якому стартує конкурс бізнес-планів серед студентів «Студентська бізнес ініціатива»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 9 липня 2002 року, вiвторок  №98 (2109) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
09/07/2002      надрукуватипрочитало 4926 человек  

images
Трамвайна зупинка “середньої складності” — погибельне місце на вулиці Алма-Атинській
images

Селище Дарницького вагоноремонтного заводу (в народі просто ДВРЗ) — район взагалі тихий, але багатий на промислові підприємства та всілякі фірми. Декілька з них скупчилися навколо трамвайної зупинки “База “Укроптбакалія”, що біля мосту-гірки, перекинутого через залізничний тупик Дарницького депо. Це і одноіменна організація “Укроптбакалія”, і ВАТ “Київ-Дніпровське підприємство промислово-залізничного транспорту” (ППЗТ), й фірми “Берест”, “Ремторгсервіс”, “Украгропромтехніка”, і славнозвісний супермаркет “EvroMart”, продуктова база “Еланда”. Спитаєте: ну то й що? А ось що.

Ця частина дороги, мабуть, найнебезпечніша на всій вулиці. Коло трамвайної зупинки на відстані приблизно 10 метрів — два виїзди з фірм по різні боки дороги. На самій зупинці, просто перед трамваєм, що прямує в місто,— переїзд для автотранспорту. Далі дорога повертає направо і через 100 метрів (у напрямку до наступної трамвайної зупинки “Профспілкова”), перед підйомом на міст — ще одне перехрестя: два протилежних виїзди від фірм “Укроптбакалія” та “EvroMart”. На цьому перехресті ще інколи висаджуються пасажири ГАЗелей. А на мосту знову поворот — уже вліво, десь градусів на 45!

Не тільки приїжджі, а й люди, котрі в години пік квапляться на роботу чи з роботи, дуже бояться переходити цей відрізок дороги. Річ у тім, що, незважаючи аж на п’ять поворотів до згаданих фірм, трамвайна колія з автодорогою перехрещуються, а жодного натяку на пішохідний перехід і павільйон очікування на зупинці тут нема. Водії трамваїв характеризують це місце як зупинку “середньої складності”. Та пішоходам від того не легше. За словами службовців прилеглих фірм, дорожньо-транспортні пригоди на цьому перехресті — не рідкість. Торік я сама стала свідком аварії: жінку, котра йшла з покупками з супермаркету “EvroMart” до трамвая, збила машина. Потерпіла опинилася на колії, і бідному вагоноводу довелося чекати, поки приїде міліція й забере тіло. А за словами бухгалтерів з ППЗТ, два місяці тому тут було збито чоловіка...

Треба сказати, що зупинка трамвая розташована дуже незручно для пасажирів: якраз посеред перехрестя. Люди, що виходять з вагонів, за мить можуть потрапити просто під колеса мікроавтобусів або іномарок, які дуже рідко спиняються, аби пропустити пасажирів. Вийшовши з трамвая, треба спочатку постояти коло нього і поозиратися на всі боки — чи немає машин,— та ще й так стати, щоб водії вас побачили і зупинилися, а тоді вже переходити дорогу.

З одного боку зупинки трамвая йде автодорога, з другого — така собі грунтова пішохідна доріжка під парканом “Украгропромтехніки”, відгороджена ланцюгами. І у цю огорожу час від часу врізаються то “новачки” на цій вулиці, що мчать з мосту, не звертаючи уваги на дорожній знак, який стоїть на виїзді з гірки, то водії трейлерів, що під’їжджають до бакалійного складу, розташованого по другий бік перехрестя.

До всього цього додається ще й проблема затоплення трамвайної колії під час дощів. Довелося електротранспортникам викопати дренажні ями, бо, як сказав мені інженер з безпеки руху Дарницького трамвайного депо Євген Лонгол, коштів на підключення до каналізації немає...

Інженер-шляховик Дніпровської районної ДАІ Володимир Жаборовський побідкався: мовляв, трамвайну колію вже “піднімали” під час ремонту, змінювали навіть траєкторію повороту, щоб запобігти затопленням під час негоди, але... А на реконструкцію цієї транспортної розв’язки знов-таки нема коштів. Хоча на цьому тижні, можливо, крига почне скресати: для початку намалюють пішохідну “зебру”.

Та й це ще не все. Дуже часто трапляються автопригоди й на самому мосту. То водії машин не можуть розминутися, і авто врізаються одне в одного та збивають прогони старої огорожі. То великі вантажівки чіпляють трамваї... На думку головного інженера колійної служби “Київпастрансу” Леоніда Драмарацького, це — наслідки того, що свого часу практика будівництва дороги “розійшлася” із задумом проектантів. Бо ще коли проектували міст, то мали зробити подвійний шляхопровід, а вийшов одинарний. Отож і не може роз’їхатися авто- та електротранспорт на мосту, бо є поворот, та й сама дорога завширшки лише три метри, а не шість.

Спостерігаючи за тим, як реконструюються шляхи у центральних районах міста, мешканці селища і ті, хто працює в цьому мікрорайоні Старої Дарниці, плекають надію: може, нарешті, реконструкція дійде і до проблемної вулиці Алма-Атинської?

Тетяна ЯНДОВСЬКА “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
09/07/2002 | Третина місць у маршрутках — для пільговиків. Нові правила перевезення пасажирів впроваджуються у столиці
images
images
09/07/2002 | Мінські автобуси кращі, але львівські рідніші. 400 машин планується закупити для Києва в найближчі три роки
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.6982 sec