images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:35 |  Щодня співробітники муніципальної охорони доводять ефективність своєї роботи
images images images
14:26 |  «Київзеленбуд» бере участь у міжнародній виставці «Flower Expo Ukraine»
images images images
13:23 |  20 квітня у Києві пройде наймасштабніша весняна толока до Дня довкілля
images images images
13:12 |  У Києві відбудеться другий відкритий Кубок Мацушими по Карате Кіокушинкайкан
images images images
13:05 |  Шулявський шляхопровід розбирають і вивозять
images images images
17:19 |  Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту активно триває
images images images
16:30 |  Вихованкам Дарницького будинку-інтернату влаштували «День краси»
images images images
10:12 |  Київ удвічі покращив свої позиції у світовому рейтингу стартап-міст та посів 34-е місце
images images images
13:17 |  У Києві продовжують застосовувати процедуру електронних торгів для передачі в експлуатацію паркувальних майданчиків
images images images
11:25 |  16-21 квітня у столиці триватимуть сезонні ярмарки
images images images
11:24 |  Цими вихідними в усіх районах Києва відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
10:01 |  17 квітня відбудеться прес-брифінг, на якому стартує конкурс бізнес-планів серед студентів «Студентська бізнес ініціатива»
images images images
14:33 |  19 квітня у Києві відбудеться флешмоб «Велосипедом на роботу»
images images images
11:10 |  У Відділі освіти Васильківської міської ради Київської області встановили порушень, що призвели до втрат, на суму майже 1,2 млн грн
images images images
11:08 |  15 квітня відбудеться відкритий конкурс на оренду приміщення кінотеатру «Київ»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 28 червня 2002 року, п'ятниця  №93 (2104) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
28/06/2002      надрукуватипрочитало 4593 человек  

images
Злодії найчастіше крадуть машини на околицях Столична ДАІ влаштувала навчання автоперевізників
images
Новий спецпідрозділ державтоінспекції оперативно реагуватиме на автомобільні пробки... Найбільше машин викрадають на околицях — у Деснянському та Дніпровському районах, найчастіше це авто марок ВАЗ, ауді, не гребують і “Тавріями”... І чомусь “популярними” днями тижня серед злодіїв є вівторок, четвер і п’ятниця... Постанова Кабінету Міністрів України від першого червня 2002 року зобов’язує власників небезпечних вантажів мати страховий поліс... У місті триває перевірка: чи законно встановлені на деяких автомобілях спецсигнали... На порушників чекає штраф...

Цими та іншими новинами “пригощали” нещодавно на семінарі “Безпека дорожнього руху в Києві”. Зініціювало його столичне управління державтоінспекції. І запросило до діалогу всіх автоперевізників міста. Учасників цієї зустрічі приймав Київський державний центр науково-технічної і економічної інформації. Його співробітники підготували для всіх гостей велику довідкову брошуру майже на 100 сторінок, де зібрано всі нормативні акти і закони з безпеки руху. Хоча в актовому залі центру було багато вільних місць, це не зменшило напруження пристрастей. Бо і тему розмови обрали актуальну, і взаємних претензій у сторін накопичилося чимало.

Керівництво ДАІ, зокрема, просило начальників автотранспортних підприємств посилити вимоги до своїх працівників. Не секрет, що основною причиною аварій є порушення правил, здебільшого через вживання алкогольних напоїв. Водії у нетверезому стані наражають на небезпеку не тільки себе, а й інших учасників дорожнього руху. Сумна статистика.

З початку року у Києві в автопригодах загинуло 90 людей, майже тисячу травмовано. Щороку 300 дітей дістають травми різного характеру і ступеня тяжкості. А пік усіх нещасних випадків, в яких страждають маленькі кияни, припадає на червень і вересень. Вельми недисциплінованими виявляють себе перевізники небезпечних вантажів. Звідси — екстраординарні ситуації, що виникають на столичних дорогах, нанесення непоправної шкоди екології міста. Найневтішніше: деякі водії часто навіть не знають, як їм діяти в разі аварії. Один лише приклад. На Бессарабці з несправного бензовоза виливалася солярка. А шофер, викликавши аварійку, спокійненько сидів собі у кабіні й курив(!) На щастя, на місце пригоди вчасно прибули відповідні міські служби.

Й біді вдалося запобігти...

Ситуація з безпекою руху в Києві складна. Але контрольована! Принаймні даішники в цьому переконані. Щоправда, за умови, що правил дорожнього руху та правил перевезень — пасажирських і вантажних — дотримуватимуть усі.

Зі свого боку представники транспортних підприємств теж висловили чимало претензій до працівників автоінспекції. Зокрема, на безпідставне зупинення автомобілів інспекторами, складну систему оформлення дозвільних документів на перевезення небезпечних та великогабаритних вантажів, високі ціни на встановлення спеціальних сигналів. Наприклад, обладнати карету “швидкої допомоги” синім маячком коштує 92 гривні. А на увесь парк машин потрібні тисячі. Чомусь завод-виробник цього не робить. Де ж брати гроші бідному автоперевізникові, резонно запитували учасники семінару. Звісно, що не на усі запитання вони дістали відповіді. Ясна річ, не в компетенції столичного ДАІ зобов’язати виготівника “швидких” оснастити їх спецсигналами. Подібне хіба що Кабінет Міністрів вирішить...

А що стосується організації дорожнього руху в нашому місті, то деякі проблеми цілком можна розв’язати. Приміром, хіба дорого коштуватиме відрегулювати світлофори на багатьох перехрестях? Взяти, скажімо, Московську площу, де вони змінюють колір своїх “очей” за 25 секунд. Спробуй встигнути за цей час проїхати на зелений. Як запевнив начальник управління столичної державтоінспекції Анатолій Павловський, відрегулювати світлофори для інженерів ДАІ нескладно. Ну а на зауваження про тяганину з боку своїх працівників під час оформлення будь-яких документів — реєстраційних чи дозвільних — Анатолій Сергійович відреагував так:

— І я, і мої заступники вислухають усіх, хто звернеться з проханнями чи скаргами. Й не тільки у прийомні дні!

Як виявилося, нічого дивного в цьому немає, оскільки керівництво ДАІ останнім часом активно “ходить в люди”. Нещодавно такі зустрічі відбулися на кількох столичних контрольно-пропускних пунктах.

А що планує державтоінспекція для поліпшення організації дорожнього руху в Києві? Про це Анатолій Павловський розповів у своєму міні-інтерв’ю “Хрещатику”:

— З автомобільними пробками справлятиметься спеціальний підрозділ, інспектори якого, окрім усього, ще й умілі регулювальники. Вони діставатимуться до місця скупчення транспорту на автомобілях і мотоциклах. Із тротуарів, що їх останнім часом водії перетворили на стоянки (особливо в центрі), машини перекочують у паркінги: їх останнім часом будують активніше. Плануємо поліпшити інформаційне забезпечення доріг: з’являться щити зі схемами, покажчиками. Автоматизованою стане система керування світлофорами міста (нині вона діє частково). Зрозуміло, що це перспектива.

— А от правила дорожнього руху треба вивчати у школах на рівні математики чи фізики вже тепер,— побажав пан Павловський наостанок.

Любов НЕЧИПОРЕНКО “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
28/06/2002 | Екологічний гедзь поселився... у Київраді. “Кусатиме” всіх, хто шкодитиме довкіллю
images
images
28/06/2002 | 68 мільярдів доларів збитків щороку — “ціна” пробок на дорогах США.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.4018 sec