images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
14:00 |  У столичній мерії відбудеться художньо-патріотичний марафон до Дня Гідності та Свободи
images images images
11:00 |  З 2019 будівельні норми змінять заради комфорту людей з інвалідністю
images images images
08:00 |  До 85-х роковин Голодомору у столиці відбудуться поминальні панахиди та жалобні заходи
images images images
20:30 |  У столичній мерії відбудеться художньо-патріотичний марафон до Дня Гідності та Свободи
images images images
19:30 |  Під час навчань рятувальники відпрацювали заходи із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
images images images
18:30 |  «Арт проти насильства»
images images images
17:00 |  Північний офіс Держаудитслужби проведе пряму лінію з громадянами
images images images
15:30 |  Київ працює за трьох Про це свідчить сума податків, сплачених киянами
images images images
14:30 |  У столиці три дні триватиме Міжнародна виставка продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2018»
images images images
14:00 |  У Києві відбудеться XVII Міжнародний промисловий форум
images images images
11:30 |  З нагоди Дня Гідності та Свободи у столиці пройдуть меморіальні і урочисті заходи
images images images
11:00 |  Столичні лікарі пояснили, хто не може стати донором
images images images
08:00 |  Столичні рятувальники проведуть масштабні навчання
images images images
17:00 |  LED-освітлення змінює життя київських вулиць
images images images
16:30 |  «Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 28 червня 2002 року, п'ятниця  №93 (2104) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
28/06/2002



images
Злодії найчастіше крадуть машини на околицях Столична ДАІ влаштувала навчання автоперевізників
images
Новий спецпідрозділ державтоінспекції оперативно реагуватиме на автомобільні пробки... Найбільше машин викрадають на околицях — у Деснянському та Дніпровському районах, найчастіше це авто марок ВАЗ, ауді, не гребують і “Тавріями”... І чомусь “популярними” днями тижня серед злодіїв є вівторок, четвер і п’ятниця... Постанова Кабінету Міністрів України від першого червня 2002 року зобов’язує власників небезпечних вантажів мати страховий поліс... У місті триває перевірка: чи законно встановлені на деяких автомобілях спецсигнали... На порушників чекає штраф...

Цими та іншими новинами “пригощали” нещодавно на семінарі “Безпека дорожнього руху в Києві”. Зініціювало його столичне управління державтоінспекції. І запросило до діалогу всіх автоперевізників міста. Учасників цієї зустрічі приймав Київський державний центр науково-технічної і економічної інформації. Його співробітники підготували для всіх гостей велику довідкову брошуру майже на 100 сторінок, де зібрано всі нормативні акти і закони з безпеки руху. Хоча в актовому залі центру було багато вільних місць, це не зменшило напруження пристрастей. Бо і тему розмови обрали актуальну, і взаємних претензій у сторін накопичилося чимало.

Керівництво ДАІ, зокрема, просило начальників автотранспортних підприємств посилити вимоги до своїх працівників. Не секрет, що основною причиною аварій є порушення правил, здебільшого через вживання алкогольних напоїв. Водії у нетверезому стані наражають на небезпеку не тільки себе, а й інших учасників дорожнього руху. Сумна статистика.

З початку року у Києві в автопригодах загинуло 90 людей, майже тисячу травмовано. Щороку 300 дітей дістають травми різного характеру і ступеня тяжкості. А пік усіх нещасних випадків, в яких страждають маленькі кияни, припадає на червень і вересень. Вельми недисциплінованими виявляють себе перевізники небезпечних вантажів. Звідси — екстраординарні ситуації, що виникають на столичних дорогах, нанесення непоправної шкоди екології міста. Найневтішніше: деякі водії часто навіть не знають, як їм діяти в разі аварії. Один лише приклад. На Бессарабці з несправного бензовоза виливалася солярка. А шофер, викликавши аварійку, спокійненько сидів собі у кабіні й курив(!) На щастя, на місце пригоди вчасно прибули відповідні міські служби.

Й біді вдалося запобігти...

Ситуація з безпекою руху в Києві складна. Але контрольована! Принаймні даішники в цьому переконані. Щоправда, за умови, що правил дорожнього руху та правил перевезень — пасажирських і вантажних — дотримуватимуть усі.

Зі свого боку представники транспортних підприємств теж висловили чимало претензій до працівників автоінспекції. Зокрема, на безпідставне зупинення автомобілів інспекторами, складну систему оформлення дозвільних документів на перевезення небезпечних та великогабаритних вантажів, високі ціни на встановлення спеціальних сигналів. Наприклад, обладнати карету “швидкої допомоги” синім маячком коштує 92 гривні. А на увесь парк машин потрібні тисячі. Чомусь завод-виробник цього не робить. Де ж брати гроші бідному автоперевізникові, резонно запитували учасники семінару. Звісно, що не на усі запитання вони дістали відповіді. Ясна річ, не в компетенції столичного ДАІ зобов’язати виготівника “швидких” оснастити їх спецсигналами. Подібне хіба що Кабінет Міністрів вирішить...

А що стосується організації дорожнього руху в нашому місті, то деякі проблеми цілком можна розв’язати. Приміром, хіба дорого коштуватиме відрегулювати світлофори на багатьох перехрестях? Взяти, скажімо, Московську площу, де вони змінюють колір своїх “очей” за 25 секунд. Спробуй встигнути за цей час проїхати на зелений. Як запевнив начальник управління столичної державтоінспекції Анатолій Павловський, відрегулювати світлофори для інженерів ДАІ нескладно. Ну а на зауваження про тяганину з боку своїх працівників під час оформлення будь-яких документів — реєстраційних чи дозвільних — Анатолій Сергійович відреагував так:

— І я, і мої заступники вислухають усіх, хто звернеться з проханнями чи скаргами. Й не тільки у прийомні дні!

Як виявилося, нічого дивного в цьому немає, оскільки керівництво ДАІ останнім часом активно “ходить в люди”. Нещодавно такі зустрічі відбулися на кількох столичних контрольно-пропускних пунктах.

А що планує державтоінспекція для поліпшення організації дорожнього руху в Києві? Про це Анатолій Павловський розповів у своєму міні-інтерв’ю “Хрещатику”:

— З автомобільними пробками справлятиметься спеціальний підрозділ, інспектори якого, окрім усього, ще й умілі регулювальники. Вони діставатимуться до місця скупчення транспорту на автомобілях і мотоциклах. Із тротуарів, що їх останнім часом водії перетворили на стоянки (особливо в центрі), машини перекочують у паркінги: їх останнім часом будують активніше. Плануємо поліпшити інформаційне забезпечення доріг: з’являться щити зі схемами, покажчиками. Автоматизованою стане система керування світлофорами міста (нині вона діє частково). Зрозуміло, що це перспектива.

— А от правила дорожнього руху треба вивчати у школах на рівні математики чи фізики вже тепер,— побажав пан Павловський наостанок.

Любов НЕЧИПОРЕНКО “Хрещатик”

прочитало 4560 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
28/06/2002 | Екологічний гедзь поселився... у Київраді. “Кусатиме” всіх, хто шкодитиме довкіллю
images
images
28/06/2002 | 68 мільярдів доларів збитків щороку — “ціна” пробок на дорогах США.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.9949 sec