images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
14:00 |  На столичних мостах проводять ремонти. Водіїв просять передбачати більше часу на дорогу
images images images
11:00 |  У Києві за 2-3 роки планують замінити комплексно зношені мережі у найпроблемніших мікрорайонах
images images images
08:00 |  В Україні поширюють неправду про наявність нібито епідемії чуми, сказу та промислового ботулізму
images images images
19:00 |  Україна виступить в Шанхаї на п'ятому Кубку світу з карате Кіокушинкайкан ІКО Мацушима
images images images
17:00 |  Мобільний додаток Kyiv City Guide отримав престижну міжнародну відзнаку
images images images
14:00 |  97 інформаційних табло допомагають пересуватися Києвом
images images images
12:30 |  Пам’яті академіка Олександра Топачевського
images images images
11:00 |  Для радіо та телебачення збільшили квоти на українську
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 27 червня 2002 року, четвер  №92 (2103) images
images
полоса
images
images
ЕКОНОМІКА
images  
images
images
images
27/06/2002



images
Подвійна реанімація Київський вагоноремонтний завод дістав друге дихання, повертаючи життя списаним електропоїздам
images

Поіржавілий кістяк вагона, що стояв в одному із цехів Київського вагоноремонтного заводу, здавалося, був придатний лише на брухт. Однак саме з нього, пояснили учасникам традиційного виїзного засідання ради директорів київських підприємств, невдовзі майстри зроблять справжню лялечку. Більшість електропоїздів, які нині експлуатуються, вже давно відпрацювали свій ресурс — бігають коліями по 30 років і на сто відсотків підлягають утилізації. Грошей на закупівлю нового рухомого складу у держави немає, адже вартість одного, скажімо, російського електропоїзда 2,5 мільйона доларів. А між тим потреба у міжміських перевезеннях пасажирів саме цим видом транспорту не зменшується. От де й знадобилися послуги столичних ремонтників.

Завод засновано ще 1868 року як головні майстерні з ремонту паровозів та вагонів Києво-Балтської (нині Південно-Західної) залізниці. Роботи вистачало в усі часи. Особливо ж нині, коли взялися за капітальний ремонт електропоїздів: вузлів та агрегатів електродвигунів та колісних пар для рухомого складу, а також виготовлення запчастин. Після чаклування столичних майстрів над ущент зношеними поїздами на випробувальні колії виходять справжні красені. Один із таких реанімованих поїздів, вік якого 42 роки, господарі продемонстрували учасникам виїзного засідання. Десять відремонтованих вагонів вилискували на сонці як нові. Гарно, затишно й усередині: вікна і сидіння зроблені з довговічних порід дерев працівниками заводського філіалу, що в Закарпатті. Представники Придніпровської залізниці, чиє замовлення виробники виконали, не мали жодних претензій до київських “реставраторів”. Реконструкція вагонів і всього електричного начиння поїзда обійшлася їм у 2,5 мільйона гривень. І бігатиме він ще довгих 15 років, перевозячи тисячі пасажирів.

Щороку заводчани випускають на залізничні колії України по 16—18 капітально відремонтованих електропоїздів. Самі складають, доукомплектовують їх не лише вітчизняними запчастинами, а й імпортними — з Латвії та Росії. Одне слово, перспектива у колективу, яким керує новий енергійний директор Сергій Кулюкін, є. Адже це єдине в Україні підприємство, яке капітально ремонтує електропоїзди всіх типів. З 2001 року відкрите акціонерне товариство запрацювало по-новому і нині не має боргів ні перед державою, ні перед робітниками. Середня заробітна плата вагоноремонтників (колектив нараховує 2300 осіб, з яких 600 — жінки) 760 гривень. Свого часу завод нікому не віддав свою соціальну базу, нині має будинки відпочинку в Закарпатті, на Чорному та Азовському морях. Навіть трипалубний річковий теплохід, який влітку кожного вихідного дня вивозить на відпочинок до сотні працівників разом із сім’ями. Є на підприємстві й своя їдальня, магазини, швейні майстерні. Здається, це зовсім не той завод, який ще кілька років тому, під час підготовки до реконструкції Центрального залізничного вокзалу збиралися закрити...

* * *

Знайомлячись із виробництвом, заступник голови Київської міської державної адміністрації Валерій Кир’ян щоразу звертав увагу столичних промисловців на важливість кооперації між ними:

— А то дійшло до того, що навіть таке енергоємне та екологічно шкідливе виробництво — лиття чорних чи кольорових металів — кожне підприємство хоче мати у себе. Коптить на півміста, бо ж обладнання допотопне, а кооперуватися з сусідом, у якого є сучасні печі, не хоче... Та й взагалі треба покінчити з такою практикою, коли комплектуючі київські виробники завозять з інших регіонів або й із-за кордону. Замовляйте їх у своїх колег!

Звичайно, силоміць примушувати до цього столичних виробників міська влада не збирається. Якщо імпортні деталі дешевші та якісніші, ніякі директиви (купувати лише місцеві вироби) тут не допоможуть. А от економічні стимули зіграють певну роль. Нещодавно відбулася презентація довгострокової програми “Київська якість”, розробленої Київською міською державною адміністрацією разом із Торгово-промисловою палатою. Вона якраз підштовхне підприємства до виробництва добротної продукції. Щоправда, аби успішно конкурувати на внутрішньому ринку з імпортом, іноді самої якості і дешевизни замало. Потрібна ще й допомога правоохоронних органів та фахівців з управління у справах захисту прав споживачів, які б активніше боролися з численними підробками та контрабандою. Впливає на конкурентоcпроможність і плата за землю, яка закладена у собівартості продукції. В цьому питанні директорський корпус і столична влада поки що не можуть дійти згоди. Київрада і міськдержадміністрація хочуть, аби керівники підприємств зрозуміли: земля є товаром і коштує недешево.

Лариса ДАЦЮК “Хрещатик”

прочитало 4289 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
27/06/2002 | Камені спотикання. Парламент не згоден із багатьма положеннями бюджетної резолюції
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3842 sec