images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
14:00 |  На столичних мостах проводять ремонти. Водіїв просять передбачати більше часу на дорогу
images images images
11:00 |  У Києві за 2-3 роки планують замінити комплексно зношені мережі у найпроблемніших мікрорайонах
images images images
08:00 |  В Україні поширюють неправду про наявність нібито епідемії чуми, сказу та промислового ботулізму
images images images
19:00 |  Україна виступить в Шанхаї на п'ятому Кубку світу з карате Кіокушинкайкан ІКО Мацушима
images images images
17:00 |  Мобільний додаток Kyiv City Guide отримав престижну міжнародну відзнаку
images images images
14:00 |  97 інформаційних табло допомагають пересуватися Києвом
images images images
12:30 |  Пам’яті академіка Олександра Топачевського
images images images
11:00 |  Для радіо та телебачення збільшили квоти на українську
images images images
08:00 |  Понад 8 тисяч киянок знайшли роботу завдяки службі зайнятості
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 червня 2002 року, п'ятниця  №82 (2093) images
images
полоса
images
images
МЕЛЬПОМЕНА
images  
images
images
images
07/06/2002



images
Олексій Кужельний: “Прагну, щоб київські театри стали відомі в усьому світі”
images
Щойно закінчився IV Міжнародний театральний фестиваль міст-побратимів “Київ травневий”. На майданчиках виступили артисти з 19 країн світу. Про здобутки і проблеми розповідає його генеральний директор і художній керівник Олексій Кужельний.

— Для мене це вже дванадцятий фестиваль: бо 12 років тому ми започаткували першу в Україні “Київську парсуну”. До участі в ній запрошувалися тільки моновистави. Потім був форум камерних театрів “Сузір’я”, і ось торік нам передали “Київ травневий”, який раніше готувала інша команда. Він мав пристойний вигляд, але ми прагнули, щоб посів відповідне місце у ряду європейських фестивалів, які прославляють свої міста. До цього зобов’язує й назва. Адже травень уже традиційний місяць презентації нашої столиці. Потрібно розробити програму, яка б представляла науку, техніку, медицину, мистецтво у дні роботи фестивалю. Хай зменшаться ціни на готелі, стане безплатним транспорт. Тобто буде створено таку ситуацію, щоб “Київ травневий” привернув увагу всього світу. День столиці щороку стає цікавішим, насиченішою культурна програма. Але треба від домашніх радощів переходити на інший рівень — бути цікавими світові.

— Організувати фестиваль нелегко. Що вас спонукає це робити?

— Я глибоко впевнений: то одна з форм мистецького життя. Тому питання, скільки проект потребує сил і коштів, не стоїть. Важливо інше — що він дає Києву. Бо театри, які опинилися в сучасному, досить складному фінансовому становищі, побоюються експериментів. Отже, треба, щоб вони бачили, що робиться довкола і на якому рівні перебуваємо ми. Сценічні пошуки збагачують як фахівців, так і глядачів. Я дуже не люблю, коли хтось каже, що відвідувачів треба виховувати. Вважаю, їх варто пестити і розпещувати. Театр має бути видовищем, тоді виникають смак і потреба в мистецтві. Коли хлопець з дівчиною починають зустрічатися, спочатку вони блукають вулицями, а тоді йдуть у театр, у кіно, на виставку. Без естетичного порозуміння шлюб неможливий. А культурний рівень наших мистецьких закладів залежить від оточення, яке й складає фестивальний рух.

— Але для того, щоб створити міжнародний фестиваль, самого бажання замало. Потрібні зв’язки, контакти. Хто допомагає запрошувати театри?

— Гості нашого фестивалю мусять самі оплачувати проїзд. Щоб не підтримка посольств і культурних центрів, невідомо, який би ми могли гарантувати рівень представництва. Адже знані колективи просто так до нас не поїдуть. Тому потрібно передивитися засади, на яких він проводиться. Поки що репертуар складається досить непередбачувано. Наприклад, під час гастролей у Каїрі ми побачили польський театр імені Віткевича і захотіли запросити його на фестиваль. Усіх своїх колег, смакові яких я довіряю, прошу ділитися інформацією, бо ми не маємо можливості їздити за кордон у пошуках колективів. Хоча потужні фестивалі посилають своїх фахівців у різні країни відбирати найцікавіші вистави. Ми ж переглядаємо відеокасети, які не дають повного уявлення.

— А як вдалося привезти Ані Жирардо?

— Минулого року Ольга Покальчук, яка живе в Парижі, запропонувала нам свої послуги з організації гастролей Марселя Марсо. І цей проект був для нас вигідним. Тепер ми попросили її провести переговори з Ані Жирардо. Але, на превеликий жаль, вона не впоралася з цим завданням, бо наші фінансові інтереси не було враховано. Як партнер проекту пані Покальчук нас підвела. Але ці збитки не вплинули на враження глядача. Були й інші прорахунки. Як сталося, що на спектаклі Тумінаса “Маскарад” не було переаншлагу? З’ясувалося, що люди, які здатні заплатити гроші за квитки, його не знають. Хоча ціни були вельми доступні завдяки підтримці міськдержадміністрації.

— “Київ травневий” вигідно відрізняється від інших фестивалів максимальною спрямованістю до глядача. Це продиктовано комерційністю?

— У нас проводять чимало фестивалів, які досліджують пошукове андеграундне мистецтво. І таких форумів має бути багато. Але, з іншого боку, вони в усьому світі проходять скромно, бо розраховані на невелику аудиторію. Їхня організація вельми проста: люди домовляються спонтанно за кілька днів, а відповідна публіка збирається, отримавши запрошення навіть за годину до вистави. Це такий собі сейшн, вечірка для друзів. У нашому ж випадку йдеться про фестиваль, який додає авторитету іміджу країни. Нині ми можемо цілком спокійно підходити до будь-якого мистецького колективу чи актора і, показавши торішню програму, запросити на форум. До нас ставляться з великою повагою. Ось доказ: єдиний на теренах колишнього СРСР театр Європи, Санкт-Петербурзький Малий театр Льва Додіна погодився виступити на наступному “Києві травневому”. Цей колектив буває тільки на вишуканих імпрезах. А нам залишається подбати про партнерів і бюджет фестивалю, бо для нинішнього знайти генерального спонсора не вдалося. Зрозуміло, що, збираючи такі театри, ми здатні вдовольнити будь-якого глядача.

— Поза фестивальною роботою ви керуєте театром “Сузір’я”. Камерний театр вам більше до душі чи просто так склалося?

— Я починав у театрі імені Франка, ставив спектаклі в Молодому театрі, був головним режисером зустрічі нового тисячоліття на майдані Незалежності, де зібралося понад 300 тисяч чоловік. Тобто моя робота в “Сузір’ї” це не питання любові до малої сцени. Сьогодні мене цікавить інше — знайти живу ноту спілкування з глядачем. У камерному театрі такі пошуки продуктивніші, бо на великій сцені, як не крути, а потрібно організовувати маси. Отже, там завжди будуть статисти. А коли у спектаклі задіяно всього 2—3 виконавці, це неможливо. Нині “Сузір’я” — найменший у Європі театр. У нас 21 місце, і квиток коштує 21 гривню. Маємо свого глядача, бо працюємо в напрямку інтерактивного театру, коли відвідувачі стають учасниками спектаклю. Цього більше ніде в столиці немає.

— А з чим пов’язане ваше нове амплуа телеведучого програми “Бістро”?

— Річ у тім, що жоден канал не хоче вкладати кошти в театр. “Гравіс”, яким керує моя дружина, єдиний, хто демонструє телеверсії київських вистав. Зверніть увагу, що зірок з Москви в гості до “Бістро” ніколи не запрошують, а лише наших столичних митців. Звичайно, сидячи поруч з Ані Жирардо, й сам почуваєшся поважно. Але це не завдання моєї програми. Ми пропагуємо київські театри. Дуже хотілося б, аби їх знали в усьому світі. Для цього шукаємо партнерів, щоб організувати ярмарок, на якому були б показані кращі столичні вистави для імпресаріо і продюсерів з усього світу. То найпрофесійніший шлях для запрошення на фестивалі. Минув той час, коли можна було поїхати на зарубіжний форум тільки тому, що тебе хтось рекомендував. Нині потрібні потужна реклама, поліграфія, інформаційна служба. Я певен, що ми цікаві світові, й не слід від нього ховатися.

Ліліана ФЕСЕНКО “Хрещатик”

прочитало 5294 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
07/06/2002 | Недоумкувата Жанна д’Арк з Молодіжного на Фонтанці.
images
images
07/06/2002 | Станіслав Мойсеєв затіяв “Любовний ланцюг”.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.27 sec