Близько дев’ятої ранку автомобілістів, які рухалися щойно поремонтованою Набережно-Хрещатицькою, занепокоїв навіть не дим і чад над цехами заводу (чого не буває на виробництві!), люди звернули увагу на довжелезну валку пожежних машин, які рухалися у бік Подолу. Серед 13 автомобілів, що виїхали з шести пожежних частин міста, був навіть спеціальний катер. За попередніми даними, пожежу оцінили за високим “рангом” (“№ 2”) як особливо небезпечну. І диспетчери, які прийняли виклик близько дев’ятої ранку, не помилилися...
Річ у тім, що горіло приватне майно — пароплав-“ветеран” “Некрасов” 1936 року народження, списаний ще у 1976-му й нещодавно придбаний підприємцем N як гора металу. Цей пан орендував заводські стапелі, де й велися ремонтні роботи з демонтажу старого пароплава. Коли спалахнуло, робітники спробували самотужки поборотися з полум’ям, не викликаючи службу “01”. Тим часом вогонь розгорався й охопив увесь “Некрасов”...
Добре, що пожежні приїхали вчасно й, навалившись, за півгодини локалізували й загасили вогонь. Від старого корабля залишився лише обгорілий кістяк. А могли згоріти й інші катери та пароплави, що стоять на стапелях заводу. Вдалося порятувати й чимало вельми дорогого обладнання з “Некрасова” (за оцінкою експертів, воно коштує набагато дорожче, ніж сам корабель-погорілець).