images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 16 травня 2002 року, четвер  №69 (2080) images
images
полоса
images
images
ЛЮДИНА, МІСТО, КРАЇНА
images  
images
images
images
16/05/2002



images
Магістралі Подолу в ремонті Їх встелить“слойка” у 17 сантиметрів завтовшки
images

Весняний двомісячник, традиційно затіяний столичною владою, аби привести після зими місто до тями, саме в розпалі. А що потребує найпильнішої санації? Звісно, шляхове господарство — дороги, підземні переходи, зливові колодязі, огорожі, мости врешті-решт. Тож комунальникам об’єднання “Київміськгідрошляхміст” не продихнути: і вулиці прибрати треба, і поточні ремонти зробити, й зливоприймачі почистити, і дорожню розмітку намалювати... Щодня містом курсує близько 70 прибиральних машин, які миють і підмітають вулиці, і ще 140 ремонтних — універсальних “бобкетів”, асфальтоукладачів та котків, компресорів...

За місяць шляховики примудрилися навіть перевиконати план по поточному латанню вулиць: замість 25 770 квадратних метрів “утяли” майже вдвічі більше — 44 316 (замість запланованих на 2002 рік 84,8 тисячі квадратних метрів шляхових покриттів уже відремонтовано близько 100 тисяч). На цьогорічні капітальні та поточні ремонти, а також реконструкцію доріг “Київміськгідрошляхмосту” від столичного бюджетного пирога відрізано 10 мільйонів гривень.

— Ми змушені доводити дороги до нормального стану після зими,— пояснив таку ревність генеральний директор об’єднання “Київміськгідрошляхміст” Володимир Жуков.— Сезонна руйнація неминуча: при мінусових температурах вода просочується у пори й тріщини асфальту, перетворюється у лід і “рве” покриття...

Роботи на столичних магістралях, дорогах і доріжках почалися ще з кінця лютого: спочатку лагодили по 300—400 квадратних метрів шляхів щоденно, потім по п’ять, десять тисяч. Нині шляховики долають по 12 тисяч квадратних метрів. Просто технологія укладання асфальту залежить від погоди — оптимальна добова температура має бути не нижчою 15 градусів Цельсія. Середня вартість поточного ремонту одного квадратного метра шляхового покриття — з усуненням ямок та тріщин, багатошаровим покриттям із асфальту з усілякими “примочками” — 30 гривень.

Ще одна нагальна робота навесні, яку мусять виконати шляховики — дорожня розмітка. Головні магістралі й дороги в центральних районах уже розмічено повністю: там, де напружений рух, працюють уночі, а на спокійніших об’єктах — удень і у вихідні. Процедуру розмітки доводиться повторювати двічі на рік — нічого не вдієш, під шинами автомобілів фарба не тримається. Звісно, існують і довговічніші матеріали для нанесення цих обов’язкових атрибутів доріг — так звані пластики, які витримують до трьох років. Щоправда, й коштують вони відповідно — поки що місто не може дозволити собі таку розкіш.

Усі ці роботи — то, так би мовити, необхідна “щоденна гігієна”, а треба ж займатися і глобальними речами, як-от реконструкцією значних і не дуже автомагістралей столиці. Володимир Жуков докладно розповів нам і про це.

Локальне відновлення асфальтового покриття ведеться зараз на Біличах — від розв’язки на Святошині до проспекту Академіка Палладіна, де прокладається нова ділянка метрополітену (орієнтовна вартість робіт на сьогодні становить мільйон гривень). До речі, в другій половині літа, на Палладіна, паралельно із спорудженням станції метро, почнеться й будівництво транспортної розв’язки з майданчиком для комунального транспорту, розробку якої веде зараз “Київпроект” (орієнтовна вартість робіт — чотири мільйони гривень, термін будівництва — місяць). 57 тисяч квадратних метрів нового асфальтового покриття покладуть на проспекті Ватутіна — від Московського моста до Братиславської вулиці, понад 17 тисяч на вулиці Олени Теліги й до 100 тисяч на Окружній дорозі. Окрім того, “Київпідземшляхбуд” та “Укргідроспецбуд” перекладають ще один об’єкт шляхового хазяйства — 760 метрів Прозоровського колектора по периметру Стадіонної площі, яку з серпня почнуть реконструйовувати за проектом архітектора Олександра Комаровського.

— Нині ми працюємо на справді великому об’єкті вартістю у 26 мільйонів гривень — 3,5-кілометровому відрізку автомагістралі на Подолі від Гаванського до Костянтинівського шляхопроводу,— вів далі Володимир Андрійович.— Розширена до шести смуг (тобто до 21 метра) траса, яка проходить вулицями Набережно-Хрещатицькою, Набережно-Луговою, Межигірською, Заводською та Новокостянтинівською до перетину з проспектом Червоних Козаків, “запрацює” уже до Дня Києва.

Подоляни вже, мабуть, помітили і нові ліхтарі, й світлофори на цих вулицях, і підпірні стінки, й асфальтові тротуари. Комунікації шляховики сховали під 17-сантиметровий дорожній одяг-покриття — перекладено газові, електро- та тепломережі, водопровід, каналізацію, телефонні кабелі.

Ми мали можливість спостерігати вельми цікавий процес на цьому відрізку подільської траси, коли спеціальні машини вистеляли дорогу капроновою сіткою з бітумним просоченням. Все це коїлося ввечері, коли потік машин був ще чималенький — при цьому перекривався лише стометровий відрізок однієї смуги, тож авто сяк-так могли вирулити. По поверхні сітки німецькі асфальтоукладачі “Тітал” (міська влада купила дві такі машини вартістю у півмільйона гривень кожна для потреб нашого комунального господарства) вкладали надгарячий асфальтобетон зі спеціальним поліуретановим модифікатором і теплопластиком. За новою технологією із застосуванням важких котків його температура має бути 180 градусів, тож кузови тих машин, які прибували із заводу, були прикриті брезентом. Шляховики намірялися за одну ніч застелити близько двох кілометрів дороги, поклавши понад дві тисячі тонн асфальтобетону. Потім “новоспеченою” дорогою сунули звичайні котки, а за ними — невеличкі, зате грізні, віброкотки, від яких двигтіла земля і які ущільнювали покриття до ідеалу. Такий “одяг” у шість шарів — 17 сантиметрів завтовшки! — слугуватиме, за словами фахівців, не менше десяти років (без ремонту!). До речі, розробка “рецепту” покриття й технології його укладання наша, київська — науковців кафедри хімії під керівництвом професора Володимира Мозгового з Національного транспортного університету.

Головний інженер “Київміськгідрошляхмосту” Василь Мельниченко пояснив, у чому переваги саме таких матеріалів і такої копіткої технології. Річ у тім, що на ділянках з інтенсивним рухом транспорту просто необхідно підсилювати конструкцію покриття. Отож бітумно-капронова сітка кладеться саме для цього, а щільне укладання асфальтобетону підвищує адгезію (зчеплення щебеню з бітумом) і стає міцною перепоною виникненню ямок та тріщин.

До речі, такий листковий “пиріг” столичні шляховики печуть не вперше — технологію уже обкатали на реконструкції Хрещатика, проспекту Глушкова та площі Перемоги.

Оксана КОЗАК, Павло БАГМУТ (фото) “Хрещатик”

прочитало 5575 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
16/05/2002 | Жовтуха у... водопроводі?. Але не в київському
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3013 sec