images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 23 квiтня 2002 року, вiвторок  №60 (2071) images
images
полоса
images
images
ПЕРША СТОРІНКА
images  
images
images
images
23/04/2002



images
Без нових станцій метро і Київ не Київ “Проспект Перемоги” і “Проспект Палладіна” таки відкриються цього року!
images

...Земля на тому місці, де мав би розверзнутися новий тунель метро, легенько почала осипатися.

— О, о, слухайте,— загукали в натовпі,— щит уже підходить. Зараз прохідники перед нами з’являться.

Непосвяченим навіть показували, куди слід дивитися, аби не пропустити довгожданої миті.

Ми стояли, вважайте, на даху майбутніх будівель майбутньої ж станції підземки “Проспект Перемоги” і терпляче чекали, коли ж той невидимий щит, який десь у підземеллі повільно суне з боку теж майбутньої станції “Проспект Палладіна”, упреться в останню перепону і “приборкає” її. І ось глинистий грунт став сипатися дедалі сильніше і... “Є збійка!” — дружно вигукнули метробудівці на чолі зі своїм керівником Володимиром Петренком. Цієї ж миті з “віконечка” в тунелі стали один за одним з’являтися на яскраве сонце герої — прохідники з ланки Миколи Клименка. Квіти, оплески... Щит, щоправда, останню перепону не завалив (це сталося вже після урочистостей), так і лишився невидимим для сотень цікавих очей, щоб гостей надто не затримувати...

“Якщо сьогодні, звісно, не дай Боже, хоча б на добу зупинити наш метрополітен, то Київ уже не буде Києвом. Так само, як не буде й тоді, коли не здаватимемо нових станцій метро”. Важко, чи не так, не погодитися з цією думкою столичного мера Олександра Омельченка. Тим паче, нині, коли метрополітен перевозить щодоби понад півтора мільйона пасажирів, і коли місто, особливо жителі Святошина, Біличів, Новобіличів, у нетерплячому очікуванні — коли ж та коли ж уже відкриються дві нові станції “Проспект Перемоги” та “Проспект Палладіна” на Святошино-Броварській лінії. Мікрорайони-бо розростаються, а метро у західному напрямку як закінчувалося 30 літ тому “Святошиним”, так і досі саме ця станція — тупикова. Втім, найімовірніше, що до кінця нинішнього року ситуація радикально зміниться: лінія подовжиться одразу аж на три з половиною кілометри. Коли саме це станеться — чи на Покрову, тобто 14 жовтня, чи у день Святого Архистратига Михаїла, тобто 21 листопада, чи на Андрія 13 грудня, чи вже під самісінький новий, 2003 рік, то все — деталі, сутність яких, до слова, вельми залежить від темпів... фінансування. Так, так, саме гроші, точніше нерегулярне, м’яко кажучи, їх надходження на потреби новобудови і є каменем спотикання у цій архіважливій справі. Керівник багатотисячного загону метробудівців Володимир Петренко навів невтішні цифри: у першому кварталі 2002 року роботи профінансовано всього на...39,5 відсотка від необхідного. 117 мільйонів гривень потрібні сьогодні будівельникам підземки, як повітря. І на придбання 25 вагонів, без яких метро задихатиметься, коли стануть до ладу дві нові станції, й копійки катма. А треба майже 50 мільйонів!

Цікавитеся, а звідки ж тоді впевненість, що і “Проспект Перемоги”, і “Проспект Палладіна” до нового року приймуть перших пасажирів? О, це невеликий секрет. По-перше, минулої п’ятниці питання про допомогу метробудівцям було винесено на обговорення апаратної наради у міськдержадміністрації. І таких, хто б противився терміново віднайти кошти на завершення робіт, не було, про що в протоколі досить конкретно (маю на увазі суму грошей!) й записали. Більше того, намічено забезпечувати навіть помісячне фінансування будівництва, щоб у жодному разі не збавляти темпів.

І, звісно, суботня урочиста подія під девізом “Дайош збійку” мала ще й приховану мету. Нехай-бо державні мужі (а були тут і спікер Верховної Ради Іван Плющ, і віце-прем’єр-міністр Володимир Семиноженко, і народні депутати) побачать і почують, як важко дається не те що нова станція, а кожен метр тунелю в тих рідкісно несприятливих геологічних умовах, якими вже прославилося підземелля від Святошина до Біличів. Судячи з реакції високопосадовців — пройняло!

Метробудівці, зворушені тим, що збійці двох тунелів — стільки (і які люди!) надали уваги, не скупилися на одкровення.

— Таких грунтів, мабуть, ніде нема,— говорили вони.— Лідниковий період! Доводилося перетинати навіть русла старовинних річок. Палі якихось мостів, споруджених нашими далекими предками, ми повикопували.

60 тисяч кубометрів грунту “перелопатили”, пробиваючи тунель з боку майбутньої станції “Проспект Палладіна”. 1130 метрів — протяжність цього тунелю. Причому, він не прямий, а йде по кривій, і ця кривизна дорівнює аж 350 метрам. Уявляєте собі завдання маркшейдерів — не загубитися в тому підземному світі і вивести прохідників “тютелька в тютельку” на тунель, що йде від Святошина. І знаєте, яка точність? Просто запаморочлива: від 0,5 до 3,2 сантиметра (допустимо 10 сантиметрів). І це при тому, що пробивали тунель не тим модерновим щитом німецької фірми “Wirth”, який нещодавно було закуплено, а стареньким, оновленим-переоновленим, ще радянського виробництва. У якого й швидкість “не та”, і потужність, і точність...

— Цей наш щит тепер стане музейним експонатом,— сказав (так ніжно-ніжно, як про доброго друга) Володимир Петренко.— Потрудився він у таких важких умовах на славу. Можемо йому тільки дякувати...

До слова, “старенький” рухався зі швидкістю до 13 метрів на місяць, а віртівський — до восьми-дев’яти на... добу!

Заключним акордом урочистої події стало нагородження метробудівців письмовими Подяками та наручними годинниками від Київського міського голови Олександра Омельченка. Присутні, не з числа самих метробудівців, могли лише дивуватися — фахівці стількох професій споруджують нашу підземку. Електрослюсарі, такелажники, маркшейдери, прохідники, машиністи, кріпильники, ізолювальники... За відзнаками підходили такі браві хлопці!

Олександр Омельченко врешті-решт не втримався:

— Мабуть, присутні дивуються, чому ж це ми жінок не нагороджуємо? А знаєте, чому? Бо ми їх любимо! Пестимо! І в прохідники просто не пускаємо!

Тут уже не втрималися з натовпу:

— У кріпильники, такелажники, машиністи і так далі — також!

Усі розсміялися і зааплодували...

Олеся ДЖЕНТАЛЯ “Хрещатик”

прочитало 5727 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
23/04/2002 | Опалювальний сезон завершився. Хай живе підготовка до нового?.
images
images
23/04/2002 | Один робочий день, що вклинився між Першотравнем і....
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4231 sec