images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
18:00 |  Безпритульні тварини стануть зірками фестивалю на Русанівці
images images images
16:00 |  Як працює сервіс оренди велосипедів "bike sharing"
images images images
14:00 |  "Велосипедом на роботу" замість авто або маршруток: киян закликають приєднатися до флешмобу
images images images
12:45 |  Триває Всеукраїнський конкурс на краще періодичне друковане видання для дітей та юнацтва
images images images
12:00 |  Під час Всеукраїнського свята подяки частково заборонять рух транспорту
images images images
10:00 |  У "Київводоканалі" презентували план із реконструкції Бортницької станції аерації
images images images
08:00 |  У Києві триватимуть традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
06:00 |  На міжнародній конференції ДПП столиця представила проект з підвищення безпеки дорожнього руху в Києві
images images images
03:00 |  Думка оточуючих змушує людей економити
images images images
01:00 |  В Україну завітало "бабине літо"
images images images
22:00 |  Кілька порад для здорового хребта
images images images
20:00 |  Рослини мають свою нервову систему - вчені
images images images
18:00 |  В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв
images images images
16:00 |  Кияни зможуть безкоштовно помилуватися фіалками
images images images
14:00 |  Безробітним киянам збільшать розмір допомоги
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 21 березня 2002 року, четвер  №42 (2053) images
images
полоса
images
images
ЛЮДИНА, МІСТО, КРАЇНА
images  
images
images
images
21/03/2002



images
Дві нові станції сьогодні, дві нові лінії у майбутньому Про перспективу розвитку столичної підземки розповідає головний метробудівець Володимир Петренко
images

Станції метро “Проспект Перемоги” та “Проспект Палладіна” буде введено в дію нинішнього року. Без сумніву, це поліпшить транспортну систему столиці, бо підземка “прийде” на околицю міста в густо заселені райони, зменшиться пасажиропотік на станцію “Святошин”. І створить не лише комфорт, а й нові робочі місця. Адже, як свідчить статистика, кожен кілометр збудованого у Києві метрополітену забезпечує роботою 100 чоловік.

До речі, на цьому відтинку Святошино-Броварська лінія збільшиться на три з половиною кілометра. Неважко й підрахувати, скільки киян матимуть невдовзі стабільний заробіток.

А про те, чи встигнуть метробудівці завершити весь комплекс намічених робіт, і в яких районах міста очікувати появи надійного та зручного виду транспорту, “Хрещатику” розповідає президент корпорації “Укрметротунельбуд”, кандидат технічних наук, метробудівець з 30-річним стажем Володимир ПЕТРЕНКО:

— Працюємо цілодобово і без вихідних, як завжди, і графіка не порушуємо,— запевнив Володимир Іванович.— Самі станції вже споруджено, тривають оздоблювальні роботи. А через місяць, тобто 15—20 квітня, буде збійка. Так будівельники професійною мовою називають той момент, коли тунель “приходить” на станцію, або сполучається хід самого тунелю, якщо бригади прохідників просуваються одна одній назустріч.

Пускова дільниця стане до ладу в жовтні. Це ще раз підтвердить: Київський міський голова Олександр Омельченко — ділова людина. І від своєї ідеї — щороку будувати у місті по одній станції метро не відступає. “Дорогожичі” ми здали в експлуатацію у 2000-му, а нинішнього року завершимо спорудження одразу двох станцій столичної підземки.

Отож мрія жителів масивів Біличі, Новобіличі, Академмістечко врешті здійсниться. До слова, вона стала реальністю ще й тому, що районні посадовці не сиділи склавши руки і не чекали, поки місто вирішить нагальну транспортну проблему. Ідея збудувати тут метро народилася років 15 тому. А її ініціатор Дмитро Болгаров, тодішній керівник Ленінградського району столиці, не лише пропозиції подавав, а й зумів віднайти кошти на розробку проектної документації. Що значно пришвидшило розпочате два роки тому будівництво.

Окрім того, неабияку роль тут відіграли підтримка і розуміння з боку міської влади, депутатів Київради. Завдяки цьому маємо два механізованих прохідницьких комплекси. Це сучасне обладнання ми закупили за кошти міського бюджету в Індонезії. Його перевезли, встановили та допомогли нашим фахівцям освоїти німецькі спеціалісти. Тож маємо тепер надійну техніку, а не лише відбійний молоток та лопату. Працюють ці два комплекси на станціях “Проспект Палладіна” і “Святошин”.

Здешевлює будівельні роботи і концепція мілкого залягання. Її відстоює наш мер, інженер-будівельник за фахом. А полягає вона в тому, що там, де є можливість, увесь комплекс прохідницьких робіт проводиться на меншій глибині, ніж раніше: а це 50—100 метрів під землею в районах щільної забудови. Такі умови дають змогу знизити вартість будівельно-опоряджувальних робіт, зекономити, приміром, на ескалаторах, які встановимо на нових станціях. Їхня довжина буде не більше шести метрів.

За такою ж концепцією будуватимемо підземку на Теремки.

— Розкажіть докладніше про цей проект. І про те, які станції метро з’являться у Києві найближчим часом.

— У вересні два нещодавно закуплених механізованих комплекси змонтуємо на будівельному майданчику на Амурській площі, звідки прокладатимемо тунелі в бік станції “Либідська”. До того ж прохідницькі щити виробництва київського заводу “Більшовик” встановимо від цієї площі до виставкового центру. Таким чином, у майбутньому зручно буде добиратися до виставки, автобусної станції, а мешканці Теремків їздитимуть до метро короткими маршрутами. Це не райдужні мрії, а реальність. Здійсняться ці плани через чотири-п’ять років. І за цей час спорудимо чотири нові станції, а довжина київського метрополітену збільшиться на сім кілометрів.

Прийде міська підземна залізниця і на Виноградар. Як і передбачали спеціалісти, споруджена два роки тому станція “Дорогожичі” недовго залишатиметься кінцевою. Нині вже ведуться роботи в районі ресторану “Дубки”: тунелі прокладаємо в бік Сирця. А власне станцію “Сирецька” плануємо спорудити у 2005-му. Вона буде пересадочним вузлом на приміську залізницю.

— А коли запрацює метро на Львівській площі? Адже стільки розмов і чуток велося довкола станції “Львівська брама”.

— Тунель і підземна станція уже готові. Але до опоряджувальних робіт приступити не можемо. Поки не буде вирішено, за яким проектом нарешті реконструюватимуть саму площу. І як тільки архітектори визначаться, метробудівці завершать увесь комплекс робіт і здадуть станцію під ключ. Для цього знадобиться принаймні два з половиною роки.

— Як розвиватиметься зручний та надійний вид транспорту на лівому березі?

— Подовжиться Сирецько-Печерська лінія від кінцевої станції “Харківська” до Харківської площі. Буде споруджено ще один вихід на станції “Дарниця”.

Окрім того, міська влада не відмовляється будувати Подільсько-Воскресенську лінію. Звести її не проблема. А стримує лише одне — новий міст через Дніпро. Як тільки вдасться розпочати його будівництво, то за нами затримки не буде. Ще одна перспектива, хоча й далека,— лінія метро, що з’єднає Троєщину з Осокорками. Зазначу, будівництво цих двох ліній передбачає новий генеральний план Києва до 2020 року. Як і продовження уже існуючих. А взагалі кількість споруджених станцій зросте із 40 до 86.

Отож як бачимо, найближчими роками працівники нашої корпорації (а це чотири тисячі чоловік) матимуть роботу. Упевнений, сприяє цьому політика міської влади й особисто Олександра Омельченка: забезпечити стабільною роботою і пристойною зарплатою киян. Це одна з причин, чому лідерові партії “Єдність” кияни довіряють більше, ніж іншим. Завдяки його послідовності вдалося зберегти, зокрема, наш колектив, зменшити плинність кадрів. Що відбивається на якості виконаних нами робіт. Адже навчити людей будувати метро і працювати в особливо небезпечних умовах непросто і за короткий проміжок часу неможливо.

— Та й ви особисто не новачок у цій справі. Скільки вже років працюєте у метробуді? І що хотіли б ще зробити?

— Прийшов сюди на початку сімдесятих — тридцять років тому. І вже п’ятнадцять з них очолюю наш колектив. (Цю, так би мовити, круглу дату Володимир Петренко зустрічатиме 23 березня на робочому місці, тобто об’їжджаючи своє підземне господарство.— Ред.). Хотілося б будувати метро і їздити на ньому. А ще мрію про те, щоб у Києві одну із станцій нарекли “Метробудівською”.

Любов НЕЧИПОРЕНКО “Хрещатик”

прочитало 5194 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3938 sec