images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Північний офіс Держаудитслужби проведе пряму лінію з громадянами
images images images
14:30 |  У столиці три дні триватиме Міжнародна виставка продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2018»
images images images
14:00 |  У Києві відбудеться XVII Міжнародний промисловий форум
images images images
11:00 |  Столичні лікарі пояснили, хто не може стати донором
images images images
08:00 |  Столичні рятувальники проведуть масштабні навчання
images images images
17:00 |  LED-освітлення змінює життя київських вулиць
images images images
16:30 |  «Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація»
images images images
14:00 |  Цього року на низці мостів та шляхопроводів виконано капітальний ремонт
images images images
11:00 |  Третині киян "навішали" боргів. Як перевірити, справжні вони чи вигадані?
images images images
08:00 |  Спецтехніка знаходиться у стовідсотковій готовності до зимового періоду
images images images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 березня 2002 року, четвер  №34 (2045) images
images
полоса
images
images
ЩО, ДЕ, КОЛИ
images  
images
images
images
07/03/2002



images
“Ангели” гаситимуть пожежі, транспортуватимуть хворих і оброблятимуть українські поля
images

Не так давно на заводі “Авіант” журналістам представляли перший український вертоліт “Ангел”. 27 березня планується запустити двигуни та почати наземні випробування дітища “Авіаімпексу”, а у середині травня гвинтокрила машина підніметься у повітря і “відлітає” усі 200 годин, передбачені для сертифікації. У вересні, коли “Авіант” проводитиме традиційний міжнародний авіакосмічний салон, світу представлять кілька нових вертольотів.

Якщо основні льотно-технічні дані “Ангела” уже більш-менш відомі киянам, то поза увагою широкої громадськості залишилася програма “Київське небо”, яка передбачає “освоєння” цього виду транспорту для потреб столичних медиків, пожежних, авіаперевізників та авіаційних хімічних робіт. Про майбутнє цього проекту і те, яку користь він зможе принести місту, я розмовляла з президентом “Авіаімпексу” та керівником проекту створення першого українського вертольоту “Ангел” Сергієм Тюріним.

Програма, яка повинна фінансуватися з позабюджетних надходжень міста, двічі виносилася на розгляд сесії Київради. Але влітку вона “заблукала” у комісіях, а у грудні минулого року, хоча усі присутні у залі депутати й проголосували “за”, не було кворуму, щоб її затвердити. Отож сьогодні “Київське небо” перебуває у “підвішеному стані”.

Ідея налагодження у столиці серійного виробництва вертольотів (передбачається, що протягом 2003—2006 років буде випущено 500 машин) виникла не випадково. За останнє десятиліття парк вертольотів в Україні суттєво “зносився” і морально застарів. Купувати нові, скажімо, у США дорого — один гелікоптер, обладнаний для потреб медиків, коштує три мільйони доларів. Отож потрібно було думати про створення власних “гвинтокрилих”. А маючи таку солідну базу, як “Авіант”, науково-конструкторське бюро Антонова та 410 авіаційний завод, просто гріх було не розвивати цю галузь у Києві. Тим більше, що тоді з’явиться можливість вирішити проблему працевлаштування близько двох тисяч кваліфікованих робітників, скорочених колись з цих підприємств. Люди, яких доля змусила у пошуках шматка хліба “розбрестися” по базарах і випадкових підробітках, із задоволенням повернуться до верстатів та креслень, якщо гарантувати їм достойну зарплатню.

Столична держадміністрація має намір замовити 23 “Ангели” для потреб Києва. Вісімнадцять з них “пропишуться” у міській авіакомпанії, яка буде працювати на замовлення областей. Адже, приміром, після спеціальних хімічних обробок з повітря урожайність соняшників збільшується на 30 відсотків, а виноградників на 50. А решту вертольотів триматимуть напоготові для надзвичайних ситуацій — гасіння пожеж та транспортування хворих. Статистика свідчить, що щороку у столиці помирає близько двох тисяч людей тільки через те, що їм не встигають вчасно надати медичну допомогу. Транспорту на дорогах міста все прибуває і прибуває, так що, буває, жодна сила не в змозі звільнити “швидку” з “пробки” у години пік, тому “Ангел” буде справжньою альтернативою “колісному” рятівникові.

Про серйозність підходу міської влади до програми “Київське небо” свідчить і той факт, що столичний голова Олександр Омельченко під час минулорічного візиту до Москви уклав попередню домовленість про те, що Київ постачатиме у Москву легкі вертольоти. Зацікавленість москвичів цією пропозицією була такою великою, що вони одразу ж пообіцяли (у разі успішних випробувань) закупити 100 машин, не зважаючи на потужне лобі виробників російських вертольотів. До речі, 27 березня, коли планується перший запуск двигунів, очікують делегацію з білокам’яної на “оглядини” “Ангела”.

Запитання про те, чи не є увесь проект котом у мішку, Сергія Тюріна зачепило за живе. Опротестовувати цю думку йому доводиться мало не перед кожним чиновником і доводити, що авіабудування — такий складний технологічний процес, що вкладати у розробку нових моделей кошти, не маючи на них реальних замовників, не розумно. Сьогодні Євросоюз розробляє новий 400-й аеробус, конкурент Боїнга-747. Хоч машина створена ще тільки у комп’ютері, проте цей “проект” уже продають. І коли чотири роки тому виникла ідея створення українського легкого вертольота, нею зацікавилося не тільки наше Міністерство оборони, але й прикордонні війська Грузії (замовили вісім машин) та російський “Газпром”, якому потрібно близько трьохсот машин. “Усім хомам невіруючим хочу зауважити: машина, у яку вклали розум і серце фахівці провідних українських конструкторських бюро та високотехнологічних підприємств просто не може не полетіти. А дивіденди, які матимуть від цього проекту Україна і Київ зокрема, чималенькі. Ми можемо стати шостою країною у світі, яка володіє технологіями вертольотобудування”,— пояснив Сергій Тюрін. Отож можемо сподіватися, що в найближчому майбутньому побачимо столицю з висоти польоту “Ангелів”.

Наталка ПЕЛИХ “Хрещатик”

прочитало 8306 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
07/03/2002 | Іноземні спостерігачі нам довіряють, але перевіряють.
images
images
07/03/2002 | Стокгольм готовий підтримати Київ на переговорах з Євросоюзом.
images
images
07/03/2002 | “Україна для росіян”,. або Кого захищає пан Свістунов
images
images
07/03/2002 | “Новые стихотворения Пушкина и Шавченки”. були надруковані у Лейпцигу ще за життя великого Кобзаря
images
images
07/03/2002 | Грабіжники "працюють" поряд з Міністерством внутрішніх справ.
images
images
07/03/2002 | “Не політикою єдиною...”.
images
images
07/03/2002 | ЧЕРЕЗ ЕПІДЕМІЮ ГРИПУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКУ ВЧОРА....
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3649 sec