images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  LED-освітлення змінює життя київських вулиць
images images images
16:30 |  «Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація»
images images images
14:00 |  Цього року на низці мостів та шляхопроводів виконано капітальний ремонт
images images images
11:00 |  Третині киян "навішали" боргів. Як перевірити, справжні вони чи вигадані?
images images images
08:00 |  Спецтехніка знаходиться у стовідсотковій готовності до зимового періоду
images images images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 березня 2002 року, четвер  №34 (2045) images
images
полоса
images
images
СПОЖИВАЧ
images  
images
images
images
07/03/2002



images
Наївний платить двічі, тричі і т. д. Як одна київська фірма випробовує закордонні рекламні трюки на наших гаманцях
images

“Ура! Я виграла 30 тисяч гривень!” — таким вигуком зустріла мене дочка, коли я повернулася з роботи. І показала надіслане поштою “Личное послание” з таким текстом: “Госпожа Земізівська Марія Костянтинівна! Присуждаются 30.000 гривен. Искренне поздравляем победителя!” Від таких слів серце тьохнуло навіть у мене, не те що у дочки-підлітка (саме їй фірма пообіцяла виграш). Але який саме?

На тому ж аркушику, трохи нижче, прочитала обведене красивою рамочкою “Официальное подтверждение выигрыша”: “Я, нижеподписавшийся Председатель Призовой комисии ООО “Пост-Шопинг”, удостоверяю, что Земізівська Марія Костянтинівна является единственным обладателем номера 434340. При условии, что этот номер совпадает с номером, напечатанным под золотистым напылением, Земізівська Марія Костянтинівна официально и безоговорочно признается выигравшим 1-й Приз. Председатель Призовой комиссии Е. Максимов”. Наприкінці — підпис і печатка.

У тому ж конверті лежав ще один аркуш з автографом виконавчого директора товариства з обмеженою відповідальністю “Пост-Шопінг” О. Ненашевої. Прочитавши його, зрозуміла, що перший приз (не плутати з головним, що становить 30 тисяч гривень) можна одержати за умови: переказати фірмі суму, якої вистачить на кілька товарів вартістю не менше 125 гривень (тоді отримаєш подарунок — годинник на стіну), а також на оплату витрат з обробки й пересилання замовлення, тобто 14,90 гривні. “Каталог ексклюзивних товарів за доступними цінами” також лежав у конверті. Ну а там чого тільки не було! Магнітний браслет для захисту аури; пластир стрункості — останнє слово в галузі схуднення; парфуми, заряджені Юрієм Лонго; чудодійний голубий хрест; ефективний тренажер для знищення черевця; перстеник — засіб китайської акупунктури пальців для скидання зайвої ваги; збірник уроків знаменитого сексолога; масажні устілки; книга “Керівництво з хіромантії”; кулон-талісман “Зодіакальні сузір’я”; терморукавички й термошкарпетки; “невидимий бюстгалтер” тощо.

Ото розмаїття! Я навіть розгубилася. Проте найбільше мені захотілося вилучити спотворене ім’я дочки-школярки з комп’ютера фірми, щоб у нашу поштову скриньку більше не кидали конверти з різним мотлохом. Зі своєю проблемою звернулася до Анатолія Климчука з відділу контролю реклами Головного столичного управління в справах захисту прав споживачів. Працівник цей, виявляється, займається конкретно скаргами на фірму “Пост-Шопінг”. Вона, до речі, цього року святкує чотирирічний ювілей своєї присутності на українському ринку. Саме стільки часу пан Климчук працює в Головному управлінні, розбираючись зі зверненнями з приводу діяльності названої фірми.

Споживачі донедавна мали небагато претензій до “Пост-Шопінга”. П’ять-шість звернень на рік, за словами Анатолія Олександровича. Зате 2002-й побив усі рекорди: надійшло майже 30 скарг, як підрахував спеціаліст з рекламних трюків. Можливо, це пов’язано з тим, що цього року фірма “розкручує” нову рекламну кампанію “Приз-2002” начебто із розіграшем головного призу — 30 тисяч гривень. Адресати, отримавши конверти від “Пост-Шопінга”, як правило, сприймають бажане за дійсне. Тобто рекламні тексти-послання розуміють як повідомлення про вже виграні гроші. Саме на це, за словами пана Климчука, і скаржаться люди з різних міст України (найбільше звернень — з Києва); фірма спокушає начебто виграними чималими сумами і виманює у довірливих гроші на що завгодно. Чи то на товари, чи то на передплату журналу для жінок “Viva”. Одна зі споживачок, до речі, віддала 180 гривень на підтримку цього невідомого видання, сподіваючись на 25 тисяч гривень — саме такий головний приз обіцяли тим, хто погоджувався заплатити 360 гривень за річну передплату або 180 — за піврічну. Скаржилася споживачка на те, що не одержала головного призу і просила повернути 180 гривень, подаровані нею на розкрутку журналу “Viva”.

Оскільки “Пост-Шопінг” на таку вимогу не зреагував, як пояснила заявниця, то зі скаргою розбирався відділ контролю реклами, тобто пан Климчук. Анатолію Олександровичу вдалося подолати з допомогою службового посвідчення перепону — систему перепусток і охорону в офісі фірми, що по вулиці Петрозаводській, 2. Там пан Климчук познайомився з Євгеном Максимовим, чий підпис стоїть під “Официальным подтверждением выигрыша”. Врешті-решт авторці скарги пообіцяли повернути її гроші.

Працівник Головного управління у свою чергу поскаржився мені на те, що замість подяки від заявниці одержав... обвинувачення в тому, що він із фірмою дружить, і головний приз 25 тисяч гривень, який мала одержати учасниця розіграшу (адже вона виконала умову фірми — передплатила жіночий журнал!), насправді забрав він же. Як хабар. Анатолій Олександрович також розповів, що “Пост-Шопінг” — не український винахід, а представництво московської фірми.

Дещо цікаве повідомив провідний спеціаліст відділу з питань реклами управління захисту прав споживачів Держстандарту Олег Кобельков. Фірма на кшталт “Пост-Шопінга” — не перша на українському ринку. Були й інші. Як правило, з іноземним капіталом. (Одна з перших вважалася французькою.) Вони, на думку Олега Валентиновича, рвуться до нас одна поперед одної. Адже наші споживачі такі ж наївні й довірливі, як і в Росії, Киргизстані, Білорусі. Або ж в Аргентині. Саме на такі країни розрахована схема реклами товарів із розіграшем грошових призів. Такий приз називається головним і становить кругленьку суму. Її збирають з учасників розіграшу, котрі переказують фірмі певні кошти, сподіваючись виграти набагато більше. Можливо, хтось колись таки одержить омріяні тисячі.

Пан Кобельков теоретично обгрунтував, чому український споживач так легко спокушається рекламними обіцянками “Пост-Шопінга”: публіка наша впродовж десяти років незалежності ще не навчилася правильно читати хитрі тексти з численними логічними пастками. Складають їх досвідчені психологи за кордоном.

За чинним в Україні законодавством, як пояснили обидва захисники споживачів, не можна притягти до відповідальності таку фірму, як “Пост-Шопінг”. Єдиний “трофей”, який мені вдалося відвоювати в обережних чиновників, — це номер телефону: 220-07-16. Інші два номери — 248-73-39 та 248-69-25, котрі вказані в листівках з фірмових конвертів як довідкові для споживачів, або не відповідають, або постійно зайняті. Тож наполегливі претенденти на головний приз від “Пост-Шопінга” зможуть дізнатися хоча б про те, чому на конвертах фірма віднедавна вказує не вулицю Петрозаводську, 2, а номер абонентської скриньки. Або про те, що перший приз і головний приз — дві великі різниці. Перший приз (другий, третій і так далі) — це ніякі не гроші, а щось із товарів каталогу. Одна розумна людина порадила не відкривати фірмові пакети від “Пост-Шопінга”, а викидати.

Галина РЕМІЗОВСЬКА “Хрещатик”

прочитало 7896 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
07/03/2002 | Підступна маска-скраб. або шкіру чистить, або псує
images
images
07/03/2002 | Добрива із... хробаків. справді підвищують врожайність?
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2679 sec