images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:35 |  Щодня співробітники муніципальної охорони доводять ефективність своєї роботи
images images images
14:26 |  «Київзеленбуд» бере участь у міжнародній виставці «Flower Expo Ukraine»
images images images
13:23 |  20 квітня у Києві пройде наймасштабніша весняна толока до Дня довкілля
images images images
13:12 |  У Києві відбудеться другий відкритий Кубок Мацушими по Карате Кіокушинкайкан
images images images
13:05 |  Шулявський шляхопровід розбирають і вивозять
images images images
17:19 |  Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту активно триває
images images images
16:30 |  Вихованкам Дарницького будинку-інтернату влаштували «День краси»
images images images
10:12 |  Київ удвічі покращив свої позиції у світовому рейтингу стартап-міст та посів 34-е місце
images images images
13:17 |  У Києві продовжують застосовувати процедуру електронних торгів для передачі в експлуатацію паркувальних майданчиків
images images images
11:25 |  16-21 квітня у столиці триватимуть сезонні ярмарки
images images images
11:24 |  Цими вихідними в усіх районах Києва відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
10:01 |  17 квітня відбудеться прес-брифінг, на якому стартує конкурс бізнес-планів серед студентів «Студентська бізнес ініціатива»
images images images
14:33 |  19 квітня у Києві відбудеться флешмоб «Велосипедом на роботу»
images images images
11:10 |  У Відділі освіти Васильківської міської ради Київської області встановили порушень, що призвели до втрат, на суму майже 1,2 млн грн
images images images
11:08 |  15 квітня відбудеться відкритий конкурс на оренду приміщення кінотеатру «Київ»
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2019 Бюджет міста Києва на 2019 рік
images
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить щодня                                 images 14 лютого 2002 року, четвер  №22 (2033) images
images
полоса
images
images
ПЕРША СТОРІНКА
images  
images
images
images
14/02/2002      надрукуватипрочитало 6579 человек  

images
Машина без водія Ліфтову проблему обговорювали на апаратці у столичній мерії
images

Якщо ви мешкаєте у багатоповерхівці або ж ваш офіс десь під хмарами, то регулярно користуєтеся транспортом без водія. Йдеться про ліфти. Статистика свідчить: щодня вони перевозять стільки ж людей, як автобуси, тролейбуси і трамваї разом узяті, отож із внутрішньобудинковими підйомниками за кількістю пасажирів може змагатися хіба що метро. А якщо припустити, що у столичних висотках курсують 16 тисяч 165 ліфтів, то для комфорту якої кількості киян вони служать! Служать, звісно, коли працюють... Приблизно рік тому на апаратній нараді у голови Київської міськдержадміністрації розбирали ситуацію із внутрішньобудинковим транспортом. На той час стояли на приколі 339 кабін. Нині ж їх, непрацюючих, майже втричі менше. Із 4 тисяч 783 машин, за які, приміром, відповідає акціонерне товариство “Укрліфт”, “відпочивають” 52, із майже дев’яти з половиною тисяч кабін, підпорядкованих фірмі “ОТІС”, бездіяльні 89 ліфтів, організація “Укрліфтсервіс” має на балансі десь тисячу підйомників, з них не їздить дев’ять. Такі дані наводилися на минулій апаратці. То, може, ліфтовикам жити стало краще? На жаль, ні. І про це якраз йшлося в п’ятницю у мерії.

Не сумніваюся, що мешканцям під’їздів, де не працює жоден ліфт (а таких у Києві аж 62!), байдуже, що міська статистика зупинок кабін за рік добряче підтягнулася. І вони, скоріш за все, не злим тихим словом згадують механіка. Проте на нараді у голови міськдержадміністрації і не думали списувати гріхи на працівників галузі — вони не винні. Начальник житлово-комунального управління столиці Михайло Харлим чітко сказав: причина простоїв (а не діють ліфти, буває, й тижнями) єдина — борги власників житла (13 390 кабін у будинках комунальної власності, до 900 — відомчого підпорядкування, інші — в кооперативних висотках) перед тими, хто обслуговує і ремонтує наші підйомники.

Як так? Все дуже просто: на початок лютого на рахунки ліфтових організацій надійшло два мільйони 319 тисяч гривень за технічний сервіс у січні, а мали б отримати на п’ятсот тисяч більше. Зокрема, Деснянський район розрахувався за поточними платежами на 62 відсотки, Оболонський — на 67, Дніпровський — на 74 відсотки від потрібної суми. Подібне повторюється щомісяця кілька років поспіль. Отож заборгованість вже розбухла до майже 33 мільйонів гривень. І знову у “передовиках” — Деснянський район: за ним тягнеться “хвіст” у понад сім мільйонів гривень, за Святошинським — більш ніж п’ять мільйонів, Оболонський не додав більше п’яти з половиною мільйонів гривень.

Запитаєте, що нам, пасажирам, з тієї недоплати? Розтрощені кабіни, подерта підлога, пропалені кнопки, вибиті лампочки — такого неподобства (до речі, накоєного таки мешканцями!) ми б не бачили. Адже за фінансової дисципліни районів ліфтовим організаціям вистачало б грошей не лише на забезпечення більш-менш нормальної роботи внутрішньобудинкового транспорту, а й для приведення його у “божеський” вигляд. Для нашого комфорту. Та й безпеки також. Бо, приміром, 98 відсотків підйомників у столиці оббиті дерев’яними панелями. Не приведи, Господи, в такій кабіні проскочить іскра — згорить ліфт за 15 секунд! А якщо в ньому їхатиме людина?! Одного мешканця Маріуполя вже так кремувало. Отож в наших інтересах, щоб такі потенційно небезпечні стіни замінювали. І, між іншим, організації Києва можуть це робити, а столичний завод ліфтів “ОТІСа” запросто налагодив би конвеєрне виготовлення металевої антивандальної оббивки. Якби не... все ті ж борги.

15 січня 2002 року голова правління АТ “Укрліфт” Анатолій Луковина шле телеграму начальнику Головного фінансового управління пану Падалці: “Бюджетний борг за три місяці у сумі 911 тисяч гривень по заміні ліфтів (так-так, не лише плату за технічне обслуговування доводиться вибивати “Укрліфту”, та й “ОТІСу” також.— Прим. Авт.) повністю паралізував роботу підприємства, поставив його на грань банкрутства. Роботи призупинені, заробітна плата не виплачена, податки не сплачуються, ліфти розкрадаються, надходять масові скарги мешканців”. Отож, аби якось зняти напругу, “отісівці” запропонували комунальникам міста своєрідний графік погашення боргу: якщо поточні платежі за обслуговування відтепер не накопичуватимуться, за минулий рік віддадуть усю суму, а решту — розпишуть років на п’ять, то вони б, зокрема, взяли на себе зобов’язання — 20 відсотків від отриманих коштів направляти на позапланові модернізацію і ремонт підйомників. До кінця лютого цей план має обрости конкретними цифрами і визначеними термінами.

Олена ОХРІМЧУК “Хрещатик”
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
14/02/2002 | На головному глобусі столиці позначили Київ. Роботи у підземному просторі триватимуть ще місяців зо два
images
images
14/02/2002 | ...цікавить.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100



: 0.5249 sec