images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 8 лютого 2002 року, п'ятниця  №19 (2030) images
images
полоса
images
images
ЛЮДИНА, МІСТО, КРАЇНА
images  
images
images
images
08/02/2002



images
Служба 088 — швидка допомога від “Київенерго” Іноді оператори приймають до чотирьох тисяч дзвінків на добу
images

Коли у квартирі зникає світло чи не гріють батареї, жителі починають гарячково дзвонити в усі можливі аварійні служби, до рідного ЖЕКу й навіть у редакції газет з воланням — зробіть хоч що-небудь! Віднедавна для приймання таких сигналів у місті діє єдиний телефонний номер — 088. Це — “код” інформаційно-довідкової служби енергопостачальної компанії “Київенерго”. Нагадаю, що раніше, зателефонувавши сюди, можна було поскаржитися хіба на якісь неполадки у кабельних мережах, бо служба “відповідала” виключно за електрику.

Ми потрапили, можна сказати, у саме серце відділу роботи із споживачами департаменту громадських зв’язків “Київенерго” — до кімнати операторів довідкової служби вранці 30 січня, якраз після ураганної ночі. Отож не здивувало, що з 8-ї до 11-ї надійшло понад 100 заявок про порушення електропостачання, 25 з яких стосувалися обірваних повітряних ліній електропередач. Постраждали переважно комунікації приватного сектору міста — у Пущі-Водиці, на масиві Біличі. На такі об’єкти аварійні бригади виїжджають негайно, й за годину-дві обірвані дроти полагодять (зазвичай термін виконання заявки — до доби).

За словами енергетиків, цейтнот у них буває переважно під час підключення опалення у квартирах, під час випробування тепломереж, ну й у разі стихійного лиха — приміром, шквального вітру. А ще — при похолоданні, коли люди вмикають у помешканнях усе, що може дати ще хоч трохи тепла. І як наслідок — перевантаження мережі. У такі дні замість чотирьох-п’яти операторів працюють семеро, а кількість звернень зростає до трьох-чотирьох тисяч на добу. У “спокійні” ж дні на телефон 088 надходить майже тисяча дзвінків: запити стосуються й тарифів на електро- й теплоенергію, і правил розрахунків та пільг, і збільшення навантаження на енергосистему — наприклад, коли у квартирі з’являються водонагрівачі чи коли до житлового будинку підключається кафе чи банк... Затишшя буває хіба влітку, коли люди масово виїжджають з міста. Хоча і цьогорічне Різдво виявилося для енергетиків на диво спокійним. Найпроблемнішими ж є зовсім не масиви з новобудовами й навіть не приватний сектор, а... центральна частина міста із застарілими мережами (деяким, до речі, уже років 60).

Про персонал служби заступник директора департаменту громадських зв’язків “Київенерго” Олександр Пашкуда високої думки: усі мають спеціальну освіту. А на посаду інженера може претендувати лише той, хто пропрацював у компанії не менше трьох років, досконало вивчив структуру її підрозділів, процес виробництва й розподілу теплової й електричної енергії. Та ще й добре знає місто!

Власне, із споживачами працюють телефоністи-оператори — робочий день у них триває 12 годин. Інформацію про планові ремонтні роботи кабельних мереж та теплоцентралей чи якусь довідку абонент отримує у ту ж мить. Коли ж запитання потребує уточнення, заявка надходить до чергового інженера: саме він вирішує, диспетчеру якого підрозділу направити запит. Наприклад, якщо з’являється сигнал про випадок, що загрожує життю людей (той же обірваний, але не знеструмлений дріт, відкриті двері в щитових), аварійну бригаду за вказаною адресою відправляють оперативно. Черговий інженер — старший зміни, й саме він відповідає за точність й оперативність передачі й обробки заявок, стежить за тим, як той запит виконується.

Але “Київенерго” вирішило розширити функції цього, скажімо так, найближчого до споживачів підрозділу. На базі довідково-інформаційної служби енергетики планують невдовзі створити консультаційний центр, аби столичні споживачі могли діставати вичерпну інформацію якомога швидше.

Оксана КОЗАК, Павло БАГМУТ (фото) “Хрещатик”

прочитало 7461 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
08/02/2002 | Хатка під очеретяною стріхою за... 200 тисяч доларів. Навіщо сучасній людині болота?
images
images
08/02/2002 | Баталії навколо Говерли. Долю спорткомплексу на горі, можливо, вирішуватиме зібрання європейських міністрів
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4192 sec