images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 7 лютого 2002 року, четвер  №18 (2029) images
images
полоса
images
images
ПЕРША СТОРІНКА
images  
images
images
images
07/02/2002



images
Перший і єдиний український трамвай возитиме пасажирів у столиці
images

У Дарницькому трамвайному депо з’явилося поповнення — новий український вагон, розроблений і виготовлений на базі дніпропетровського “Південмашу” українсько-чеським підприємством “Татра-Південь”. Покупку позавчора виставили на Контрактовій площі, аби потенційні пасажири (а вагон вміщує 200 чоловік) могли гарненько оглянути обнову й навіть прокататися до моста Патона й назад.

До речі, навіть на позір новий вагон не схожий на звичні нам чеські — за дроти трамвайчик “тримається” дугою-напівквадратом, має суцільне лобове скло — із затемненого триплексу (“Як у “Мерседеса!” — оцінююче присвиснув якийсь перехожий). Щоправда, верх пофарбували чомусь у колір асфальту — як пояснили виробники, аби була гармонія із темним триплексом. Зате в салоні з червоними крісельцями — світло, затишно й комфортно: підлога тут суцільна, є навіть спеціальні стоки для води. “О, багнюки не буде”,— тішилися перші пасажири.

Водій Дарницького депо Олександр Єрмолаєв за 22 роки попоїздив на всіляких трамваях. А нове “дітище” він випробовував на київських коліях й поділився своїми враженнями:

— Цей трамвай “бере” електроенергії на 33 відсотки менше, ніж звичні нам — завдяки новим технологіям. Це єдиний у СНД вагон, виготовлений за так званою транзисторно-імпульсною системою управління.

До того ж “новонароджений” обіцяє бути безшумним. Заступники генерального директора згаданого спільного підприємства Андрій Камнєв і Віктор Крат пояснили мені, що ходовий візок машини оснащено спеціальними гумовими прокладками і пружинками. Щоправда, аби такий вагон не гримів й не деренчав на всю округу, треба б і рейки поміняти (а колійне господарство, як визнали столичні транспортники, таки добряче підупало), і спеціальні шумопоглинаючі подушки на дорогах покласти. Поза тим дніпропетровці привезли на оглядини й шматок безшумної рейки. Корпус трамвая теж оброблено спеціальною мастикою, яка поглинає шум, — антивібрантом, тож пасажири не потерпатимуть від гуркоту.

Вагон можна назвати цілком українським. Принаймні, так в один голос запевняли дніпропетровці. Окрім деяких комплектуючих — наприклад, складної електроніки, у “начинні” — лише продукція вітчизняних виробників (у “Татри-Півдня” близько ста підрядників). До речі, внесли свій вклад і столичні підприємства — “Електронмаш” та радіозавод.

Поки що новий трамвай існує у єдиному екземплярі. Собівартість дослідного зразка сягає 286 тисяч доларів. Звісно, коли машину запустять у серійне виробництво, ціна знизиться приблизно до 250 тисяч. (Для порівняння: чеський трамвай коштує 300—350 тисяч доларів). Дніпропетровці кажуть, що в змозі випускати по 10—15 вагонів щомісяця — були б замовлення, а отже, кошти. До речі, трамвай уже дістав міжнародний сертифікат якості системи ISO 9002, а це відкриває йому шлях на світовий ринок.

Десять років тому в Україні було близько п’яти тисяч трамвайних вагонів, тепер же їх парк ледве дотягує до 3300 “голів”. Половина нинішнього рухомого складу своє вже відбігала й потребує заміни або капітального ремонту. Попри те, трамвайні маршрути є у 53 українських містах. За словами голови асоціації “Укрелектротранс” Станіслава Бейкула, на цей вид транспорту припадає до 35 відсотків усіх пасажирських перевезень. На жаль, у невеликих містах маршрути екологічно безпечного електротранспорту поступово закриваються, бо ні за що поновити рухомий склад трамвайних і тролейбусних парків.

Що ж до столиці, то міський голова Олександр Омельченко пообіцяв: там, де трамваї курсують віддавна, колії в жодному разі не зніматимуть. Навпаки — шляхи осучаснюватимуть і закуповуватимуть нові вагони. Тобто політика міської влади така: зручно має бути і пасажирам, і мешканцям тих будинків, під вікнами яких ходять трамваї.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”

прочитало 6344 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
07/02/2002 | ДОДАТКОВО ПО ПІВТОРИ ТОННИ ВУГІЛЛЯ БЕЗКОШТОВНО....
images
images
07/02/2002 | Спецавтомобіль з вишкою тепер діставатиме омелу навіть з висоти 32 метрів.
images
images
07/02/2002 | ...радує.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4129 sec