images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
14:00 |  На столичних мостах проводять ремонти. Водіїв просять передбачати більше часу на дорогу
images images images
11:00 |  У Києві за 2-3 роки планують замінити комплексно зношені мережі у найпроблемніших мікрорайонах
images images images
08:00 |  В Україні поширюють неправду про наявність нібито епідемії чуми, сказу та промислового ботулізму
images images images
19:00 |  Україна виступить в Шанхаї на п'ятому Кубку світу з карате Кіокушинкайкан ІКО Мацушима
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 30 ciчня 2002 року, середа  №13 (2024) images
images
полоса
images
images
ЕКОНОМІКА
images  
images
images
images
30/01/2002



images
Кожен восьмий українець — власник автомобіля Але кожна друга машина — розвалюха
images
За останні десять років кількість легкових автомобілів в Україні майже подвоїлася і сягнула 3,8 мільйона штук. Однак це свідчить не стільки про поліпшення добробуту населення, скільки про загрозу довкіллю, адже машини випуску кінця 90-х років становлять усього один — два відсотки, тоді як більше половини — іномарки-розвалюхи. Вітчизняних легковиків на наших дорогах усього 14 відсотків, та й проблем у місцевих автомобілебудівників хоч відбавляй.

Для прикладу візьмемо один з найбільших заводів України “АвтоЗАЗ-ДЕУ”, створений спільно з корейцями майже чотири роки тому. Спочатку у підприємства вимальовувалася блискуча перспектива. Статутний фонд СП (150 мільйонів доларів — вартість майна “АвтоЗАЗу” і така ж сума інвестицій від “ДЕУ”) дозволив провести реконструкцію виробництва. Було модернізовано “Таврію”, згодом налагоджено випуск корейських марок “Ланос”, “Нубіра”, “Леганза”, а також вітчизняної “Славути”...

Однак втілити в життя масштабні плани не вдалося. Ще до того, як почалися проблеми у корейських партнерів, захитався через свою незахищеність вітчизняний авторинок. На недосконалому правовому полі легко було обходити чинне законодавство. Це врешті призвело до того, що стало вигідніше завозити в Україну старі іномарки, ніж намагатися виготовляти нове вітчизняне авто. І лише торік ситуація різко змінилася. З віднесенням автомобілебудування до пріоритетних галузей економіки було розроблено концепцію його розвитку та регулювання до 2005 року. Відтак почалося й вдосконалення законодавства.

Найефективнішими виявилися зміни, внесені на початку 2001 року, завдяки яким вдалося перекрити більшість лазівок, через які авто безмитно потрапляли в Україну. Врегульовано й такі питання, як тимчасове ввезення транспортних засобів, величина податків на старі іномарки, сертифікація нових. Вони дозволили вдвічі зменшити контрабанду авто. Закон “Про порядок ввезення в Україну і оподаткування особистих речей, товарів і транспортних засобів”, який набув чинності у листопаді минулого року, перекрив такі нелегальні канали, як псевдотранзит, безпідставні пільги, розукомплектоване (агрегатне) ввезення.

Хрест на брудному автомобільному бізнесі має поставити грудневий 2001 року Закон “Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів стосовно державної підтримки автомобілебудівної промисловості”. Він фактично заборонив реалізацію незаконно ввезених авто за судовими рішеннями, а також розмитнення автомобілів як кузовів чи двигунів і ввів обов’язкову сертифікацію старих іномарок, а також встановив ставки ввізного мита на вузли та агрегати для промислового складання автомашин.

Ці та інші законодавчі зміни вже встигли позначитися на авторинку. За одинадцять місяців 2001 року в Україну було тимчасово ввезено трохи більше 500 легковиків, тоді як у 1999 році — майже 60 тисяч. Зате агрегатне ввезення за цей же час (в очікуванні відповідного заборонного закону) зросло з неповних десяти тисяч до майже 34. Здійснення ж усіх запланованих у рамках Концепції-2005 заходів спроможне перетворити автомобільний бізнес в Україні на високорентабельну галузь національної економіки. Це, в свою чергу, збільшить надходження до бюджету і створить додаткові робочі місця. Адже один працюючий на автозаводі забезпечує роботою 7 — 8 суміжників з інших галузей...

У таку блискучу перспективу вітчизняних автомобілебудівельників вірять керівники спільного підприємства “АвтоЗАЗ-ДЕУ”. Нещодавно своїми планами вони поділилися з представниками засобів масової інформації. І не- зважаючи на те, що завод нині переживає нелегкі часи (контрольний пакет акцій, виставлений на продаж, не знаходить покупця), багатьох таки переконали. Ось лише кілька цифр, які вселяють надію. Торік завод виготовив 14810 автомобілів, з яких 11850 — “Таврії”. Продав — 15400, з них на експорт майже 2,5 тисячі. Сплатив до бюджету понад 41 мільйон гривень. Починаючи з другого кварталу підприємство стало працювати рентабельно і четвертий квартал вперше за всю історію свого існування завершило без збитків. Наступного року компанія планує випустити 25850 автомобілів і майже всі продати, значно збільшивши експорт. А з імпортом боротиметься якістю та ціною власного товару. А ще — квотами, яких поки що нема, але мали б бути, як це є у всіх цивілізованих країнах. Інакше нас може “задушити” той же російський “Автоваз”, дві третини експорту якого нині припадає на Україну і чиї авто складають одинадцять наших заводів.



прочитало 6349 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
30/01/2002 | Через торгово-промислові палати. дістаються на світовий ринок наші підприємства
images
images
30/01/2002 | Вітчизняний малий бізнес дає 11 відсотків продукції, французький — 70.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3037 sec