images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
08:00 |  До 85-х роковин Голодомору у столиці відбудуться поминальні панахиди та жалобні заходи
images images images
17:00 |  Північний офіс Держаудитслужби проведе пряму лінію з громадянами
images images images
14:30 |  У столиці три дні триватиме Міжнародна виставка продовольчої продукції «Ukrainian Food Expo 2018»
images images images
14:00 |  У Києві відбудеться XVII Міжнародний промисловий форум
images images images
11:00 |  Столичні лікарі пояснили, хто не може стати донором
images images images
08:00 |  Столичні рятувальники проведуть масштабні навчання
images images images
17:00 |  LED-освітлення змінює життя київських вулиць
images images images
16:30 |  «Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація»
images images images
14:00 |  Цього року на низці мостів та шляхопроводів виконано капітальний ремонт
images images images
11:00 |  Третині киян "навішали" боргів. Як перевірити, справжні вони чи вигадані?
images images images
08:00 |  Спецтехніка знаходиться у стовідсотковій готовності до зимового періоду
images images images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 25 грудня 2001 року, вiвторок  №118 (2008) images
images
полоса
images
images
МИ
images  
images
images
images
25/12/2001



images
Залізничний переїзд на той світ?
images
Ще 1994 року вийшла Постанова уряду України № 198 про затвердження єдиних правил ремонту й утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони. Згідно з пунктом 3 цього документа, утримують і ремонтують переїзди власники дорожніх об’єктів (або уповноважені ними органи). Вони, у свою чергу, зобов’язані своєчасно і з високою якістю виконувати... постійно контролювати... негайно усувати... А коли не можуть цього зробити, то мають невідкладно “просигналізувати” про небезпеку знаками. Або навіть обмежити чи припинити рух.

У Києві офіційно зареєстровано 99 залізничних переїздів. Укрзалізниці належать тільки 42, а 57 — іншим організаціям, наприклад, підприємствам, які отримують залізницею все необхідне для свого виробництва, а тоді в такий же спосіб відвантажують продукцію. Рух на їхніх під’їзних коліях не такий уже й інтенсивний. Ця “жвавість”, до речі, поділяється на чотири категорії. Залізничні переїзди теж розрізняють за категоріями, але критерій дещо інший: регульовані і нерегульовані, ті, що охороняються, й ті, що не охороняються, загального користування, технологічні тощо.

Зрештою, деталі занадто численні і складні, щоб у них входити. Для того є спеціалісти. Пересічний же житель мегаполіса має знати одне: залізничні переїзди столиці перебувають “під контролем”.

Двічі на рік спеціальна міська комісія, яка складається з фахівців багатьох відомств, провадить обстеження шляхів та споруд на них. (Споруди — це мости, світлофори-семафори, обладнані зупинки тощо.) Останнє таке обстеження провадилося у жовтні й збіглося зі спільним комісійним обстеженням об’єктів фахівцями Укрзалізниці і Міністерства внутрішніх справ України. Залізничники і міліція співпрацюють саме по залізничних переїздах уже більше восьми років. Регулярно проводиться і міжміська операція “Увага! Залізничний переїзд”. Співробітники ДАІ і порушників виявляють, і профілактику ДТП проводять. А у залізничників середа взагалі зветься “Днем безпеки”, бо саме по середах фахівці управління Південно-Західної залізниці перевіряють всі свої служби. Тим більш вражаючою стала трагедія з людськими жертвами. 25 листопада (всього за 13 днів по завершенні згаданої міжміської операції) на технологічному переїзді закритої вагонної ділянки Південно-Західної залізниці по вулиці Уманській загинули двоє людей. Своїх же. Залізничників.

Звісно, ведеться слідство. Й до того упоряджений переїзд доводять до найвищої досконалості. Та людей вже не повернеш. Нагадаю, що машина марки “Міцубісі-Паджеро” застрягла на регульованому переїзді, через який на великій швидкості якраз мчав потяг “Хмельницький — Дебальцеве”. У загиблих не спитаєш, чому вони свідомо йшли на порушення.

А от інших людей, котрі, дякувати Богу, сьогодні живі, але теж кожного дня порушують правила безпеки, спитати про це вкрай необхідно. З цього приводу — ще одна історія. За часів горбачовської перебудови заводу “Червоний екскаватор” (нині АТЕК) виділили земельну ділянку під гаражі. Те, що ділянка розміщувалася за колією залізниці, нікого не обходило. Влада знає, що робить, вважали трударі. А що вважала тодішня влада, тепер вже немає в кого спитати. Зате “маємо те, що маємо”: на сьогоднішній день самовільно збудований переїзд до автогаражних кооперативів по вулиці Екскаваторній вважається, за даними столичної ДАІ, одним із найнебезпечніших у Києві. Його неодноразово закривали, робітники залізниці встановлювали так звані “фізичні перешкоди”, однак і донині через цю колію переїжджають автомобілі. “Ми й будемо їздити! — заявляли мені водії.— Авто для багатьох із нас — єдиний засіб до існування”. Залізничники — по-людськи — їх розуміють, та кажуть, що навіть за умови порушення багатьох інструкцій, безпечного переїзду на цьому місці обладнати не можна. Співробітники ДАІ розуміють і тих, і других, а від себе додають: гаражів більше тисячі, ціле містечко, звісно, ніяка влада не візьме на себе місію їх прибрати. Адже те “пахне” війною з народом!

Оптимісти ж вважають, що вихід усе-таки є. Треба побудувати підземний переїзд! До речі, ідея не нова. Вже й документація розроблена, та ні в кого, виявляється, немає грошей на саму будову. І запитаннячко: хто їх має давати? Власники гаражів? Підприємство, яке колись отримало земельну ділянку? Районна влада, яка б, за логікою, мала перейматися долею жителів? Чи, може, сама Укрзалізниця в кооперації з правоохоронцями, на “мундири” яких ляже кривава пляма, якщо не дай Боже, трапиться трагедія на переїзді по вулиці Екскаваторній? Консенсусу, як ви, шановний читачу, розумієте, поки що немає... Але факт: замкнене коло треба розімкнути негайно. Гадаю, стосовно цього твердження двох думок тут і бути не може...

Наталя ШАХРУР журналіст

прочитало 8317 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
25/12/2001 | Напасті на вулиці Черкаській, 7. Потеплішало, однак в одній з квартир обвалилася стеля
images
images
25/12/2001 | В’язні Дарницького концтабору стали героями книги 87-літньої киянки Стефанії Цакун.
images
images
25/12/2001 | Без права висувати до Рад “своїх” опинилися ветерани. Але на вибори вони підуть й інтереси пенсіонерів відстоюватимуть
images
images
25/12/2001 | У новорічну ніч відмінять рух майже трьох десятків пар поїздів. Проте впродовж зимових свят курсуватимуть 40 додаткових потягів
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3603 sec