images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
22:00 |  Учасники «Євробачення-2017» випустили пісню українською мовою
images images images
20:00 |  Українцям заплатять за фейки в новинах
images images images
18:00 |  Безпритульні тварини стануть зірками фестивалю на Русанівці
images images images
16:00 |  Як працює сервіс оренди велосипедів "bike sharing"
images images images
14:00 |  "Велосипедом на роботу" замість авто або маршруток: киян закликають приєднатися до флешмобу
images images images
12:45 |  Триває Всеукраїнський конкурс на краще періодичне друковане видання для дітей та юнацтва
images images images
12:00 |  Під час Всеукраїнського свята подяки частково заборонять рух транспорту
images images images
10:00 |  У "Київводоканалі" презентували план із реконструкції Бортницької станції аерації
images images images
08:00 |  У Києві триватимуть традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
06:00 |  На міжнародній конференції ДПП столиця представила проект з підвищення безпеки дорожнього руху в Києві
images images images
03:00 |  Думка оточуючих змушує людей економити
images images images
01:00 |  В Україну завітало "бабине літо"
images images images
22:00 |  Кілька порад для здорового хребта
images images images
20:00 |  Рослини мають свою нервову систему - вчені
images images images
18:00 |  В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 4 грудня 2001 року, вiвторок  №166 (1996) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
04/12/2001



images
“Комендантська година” на Монтажнику Цілий житловий масив після сьомої вечора виключається з життя, бо там не ходить транспорт
images
Наприкінці 40-х років трест “Південтеплоенергомонтаж” вирішив налагодити побут своїх робітників. Трест був багатий і на ті часи впливовий. Тому й місце для селища виділили тихе та екологічно чисте: між Московською площею та Совськими ставками. Котеджі будували добротні, одно- та двоповерхові. Біля будинків — гарненькі палісаднички. З’явилися зручні гуртожитки для холостяків, багатоквартирна “сталінка” (де оселились і кілька керівників тресту), свої пошта, аптека, дитсадок, продовольчий та промисловий магазини. На честь рідної організації вулицю так і назвали: Монтажників (більше того, й сам житловий мікрорайон теж дістав найменування Монтажник). Школи своєї, щоправда, не збудували. Та живучи на кордоні трьох районів — Залізничного, Московського й Печерського (колишні назви), можна було вибрати, де краще вчитися. Тим більше, що транспортний зв’язок був налагоджений добре: вулицею постійно курсували автобуси аж двох міських маршрутів — № 12 (від Солом’янської площі до вулиці Федорова) та № 44 (з’єднував Солом’янську й Московську площі).

Лідія Костянтинівна, старший диспетчер автопарку №13028 (працює тут з 1952-го), яка усі роки обслуговує саме ці маршрути, згадує: “Автобусів було багато: на 44-му — п’ять машин щоденно, а на 12-му—12”.

Сьогодні ж на обох маршрутах “бігають” аж... сім машин. Це за даними автопарку. Диспетчери ж на лінії оперують іншими цифрами — ледь не наполовину меншими, бо їм немає сенсу займатися “приписками”. Саме вони спілкуються безпосередньо з пасажирами, і саме їм доводиться пояснювати, чому дуже часто не буває жодного автобуса протягом години. Та якби ж тільки це! Обидва маршрути після 19-ї (інколи 20-ї) години взагалі вже не діють! Щоправда, офіційно рух має припинятися о 23 годині 40 хвилин (12-й маршрут) та о 23 годині 10 хвилин (44-й). Але тільки клінічні оптимісти або люди, які вперше намагаються скористатися цими маршрутами, стоятимуть на зупинках. По суті, чималий мікрорайон міста після сьомої вечора повністю виключається із активного столичного життя. Отже, маємо дискримінацію за територіальним принципом. Чому?

Начальник автоколони № 2 згаданого автопарку, яка безпосередньо обслуговує 44-й і 12-й маршрути (саме за нього поховалося все вище начальство), пояснює це неподобство так. По-перше, автобуси спрацьовані, а у АТП можливості немає придбати нові (і запчастини, і моторну олію, і навіть гальмівну рідину водії часто-густо купують за свої гроші). По-друге, бракує пального (тому вдень великі перерви в русі, щоб хоч у години пік був порядок). По-третє, водіям треба виконувати план, а вдень і возити нема кого — самі пенсіонери(?!). А от увечері машини їздять справно — це підтверджується записами у дорожніх листах. А якщо хтось щось і порушує, то треба, об’єднавшись із громадськістю, виявити таких і покарати.

Громадськість наводить свої контраргументи. Через специфічність деяких відрізків маршруту по ньому можуть рухатися тільки маленькі автобуси — “пазики”. Виробник — Росія, тож придбати їх, може, дійсно не по кишені автопаркові. Та в АТП повно і новісіньких вертких черкаських “Богданів”. Але “бігають” вони чомусь по інших міських дорогах, там, де й “Ікарус” спокійно розвернеться.

Тепер про те, що начебто на згаданих маршрутах мало пасажирів. За даними районного відділу статистики, народу в мікрорайоні проживає три з половиною тисячі. І це, не враховуючи мешканців дев’яти- й шістнадцятиповерхівок та новобудови, 27-поверхової споруди по вулиці Клінічній. А ще є дві величезні клініки, відомі в народі, як Тубінститут та Інститут Амосова, а це щоденно — і пацієнти, і відвідувачі, і медперсонал. Що стосується пенсіонерів, то на власні очі бачила, як старенькі збирають по 10 копійок “на масло”. Водієві чи автобусу, стверджувати не візьмуся, та мовні баталії, якщо хтось із пасажирів наполягає на своїх правах по пільгах і не хоче здавати гривеник, кажуть, бувають запеклими. “Відсутність” же пасажирів увечері і коментувати серйозно не хочеться. Відвідувати театри, концерти, футбольні матчі — проблема, якщо немає коштів на таксі. У гості до друзів та рідних мешканцям мікрорайону теж зась, як гаманець недостатньо товстий. А бувають і серйозніші випадки.

— Якось мені зателефонувала родичка з Райдужного масиву і попрохала приїхати до неї з ночівлею — їй щось недобре,— розказує жителька вулиці Монтажників, медсестра за фахом.— Недобре стало і мені. Відмовити їй під приводом того, що в нас уже “комендантська година”, я не могла. Довелося їхати, та чого це мені коштувало!

До речі, самі водії — за умови збереження анонімності — балакучіші, ніж їхні начальники. Не виконаєш денного плану — доповідна. Три доповідні — звільнення. А бажаючих отримати роботу не бракує. Якщо виконуєш план, то можна розраховувати і на премію до 250—300 гривень зарплатні (яку іноді чекають кілька місяців). А вдома — діти. Звідси і “ліві” рейси, і продаж пального “наліво”. Звідси і випливає: хто чесний — на звільнення, хто “крутелик” — молодець! І сім’ю нагодував, і АТП не підвів.

Єдина надія зараз на маршрутку № 222 (521) з АТП 13002, що курсує між Московською площею та Інститутом Амосова. Відстань чотири з половиною кілометра, час у дорозі, відповідно, смішний, навіть із зупинками. Ціна квитка — 60 копійок! Але за ціну ніхто і не думає сперечатися, бо саме ці чотири “газельки” й рятують. Та якщо комусь треба до метро або, приміром, на залізничний вокзал, Севастопольську площу чи ще кудись — знову бери ноги в руки.

Щоправда, начальник відділу перевезень АТП-13002 Леонід Карелін потішив:

— Зараз ми готуємо подовження маршруту до станції метро Палац “Україна” через Протасів Яр (саме там розташована міська гірськолижна траса, дуже популярна у киян. — Авт.). Будемо старатися виграти тендер і зберегти попередню ціну квитків.

Дуже хотілося б порадувати цією інформацією мешканців району, та раптом вона тільки задля “красного слівця”, бо треба ж журналістові щось розповідати, раз телефонує? Леонід Валентинович, наприклад, запевняв, що “газелі” ходять до 23-ї години, а попереднє опитування і мешканців, і водіїв показує інший час: останній рейс рівно о 21-й.

На жаль, мені так і не вдалося зустрітися з кількома компетентними високопосадовцями — з Управління транспорту міськдержадміністрації, з новоствореного об’єднання “Київпастранс”... Одні переадресовували мене до інших, а ті чомусь завжди поспішали на виробничі наради, треті обіцяли зателефонувати самі... Може, хоч тепер вони відгукнуться?

Наталя ШАХРУР журналіст

прочитало 6501 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
04/12/2001 | Не хочу бути оселедцем у діжці під назвою вагон метро!. Втім, як і салон тролейбуса, автобуса чи трамвая...
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.2758 sec