images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:00 |  У Києві відбулося відкриття виставки, присвяченої українському святковому вбранню
images images images
14:00 |  Без секретів і втрат: усю інформацію БТІ столиці оцифрують
images images images
11:00 |  За отриманим у листопаді рахунком-повідомленням кияни можуть сплатити за усі житлово-комунальні послуги разом або за кожну окремо
images images images
08:00 |  Софію Київську підсвітять фіолетовим кольором до Міжнародного дня передчасно народжених дітей
images images images
19:00 |  Вперше в Україні театр ожив в бібліотеці
images images images
17:00 |  Зима прийшла на два тижні раніше норми і йти не планує
images images images
14:00 |  Киянам порадили "легалізувати" домашніх улюбленців
images images images
11:00 |  Ключовою темою Інвестиційного форуму міста Києва 2018 стануть інновації
images images images
08:00 |  Синоптики знову попередили про ожеледицю
images images images
17:00 |  Уперше українською:
images images images
14:00 |  Станція метро "Виставковий центр" може отримати новий вихід
images images images
11:00 |  Перо й до Києва доведе: у столиці відбудеться фінал "Лескара 2018"
images images images
08:00 |  У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали
images images images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 4 грудня 2001 року, вiвторок  №166 (1996) images
images
полоса
images
images
МІСЬКЕ ЖИТТЯ
images  
images
images
images
04/12/2001



images
“Комендантська година” на Монтажнику Цілий житловий масив після сьомої вечора виключається з життя, бо там не ходить транспорт
images
Наприкінці 40-х років трест “Південтеплоенергомонтаж” вирішив налагодити побут своїх робітників. Трест був багатий і на ті часи впливовий. Тому й місце для селища виділили тихе та екологічно чисте: між Московською площею та Совськими ставками. Котеджі будували добротні, одно- та двоповерхові. Біля будинків — гарненькі палісаднички. З’явилися зручні гуртожитки для холостяків, багатоквартирна “сталінка” (де оселились і кілька керівників тресту), свої пошта, аптека, дитсадок, продовольчий та промисловий магазини. На честь рідної організації вулицю так і назвали: Монтажників (більше того, й сам житловий мікрорайон теж дістав найменування Монтажник). Школи своєї, щоправда, не збудували. Та живучи на кордоні трьох районів — Залізничного, Московського й Печерського (колишні назви), можна було вибрати, де краще вчитися. Тим більше, що транспортний зв’язок був налагоджений добре: вулицею постійно курсували автобуси аж двох міських маршрутів — № 12 (від Солом’янської площі до вулиці Федорова) та № 44 (з’єднував Солом’янську й Московську площі).

Лідія Костянтинівна, старший диспетчер автопарку №13028 (працює тут з 1952-го), яка усі роки обслуговує саме ці маршрути, згадує: “Автобусів було багато: на 44-му — п’ять машин щоденно, а на 12-му—12”.

Сьогодні ж на обох маршрутах “бігають” аж... сім машин. Це за даними автопарку. Диспетчери ж на лінії оперують іншими цифрами — ледь не наполовину меншими, бо їм немає сенсу займатися “приписками”. Саме вони спілкуються безпосередньо з пасажирами, і саме їм доводиться пояснювати, чому дуже часто не буває жодного автобуса протягом години. Та якби ж тільки це! Обидва маршрути після 19-ї (інколи 20-ї) години взагалі вже не діють! Щоправда, офіційно рух має припинятися о 23 годині 40 хвилин (12-й маршрут) та о 23 годині 10 хвилин (44-й). Але тільки клінічні оптимісти або люди, які вперше намагаються скористатися цими маршрутами, стоятимуть на зупинках. По суті, чималий мікрорайон міста після сьомої вечора повністю виключається із активного столичного життя. Отже, маємо дискримінацію за територіальним принципом. Чому?

Начальник автоколони № 2 згаданого автопарку, яка безпосередньо обслуговує 44-й і 12-й маршрути (саме за нього поховалося все вище начальство), пояснює це неподобство так. По-перше, автобуси спрацьовані, а у АТП можливості немає придбати нові (і запчастини, і моторну олію, і навіть гальмівну рідину водії часто-густо купують за свої гроші). По-друге, бракує пального (тому вдень великі перерви в русі, щоб хоч у години пік був порядок). По-третє, водіям треба виконувати план, а вдень і возити нема кого — самі пенсіонери(?!). А от увечері машини їздять справно — це підтверджується записами у дорожніх листах. А якщо хтось щось і порушує, то треба, об’єднавшись із громадськістю, виявити таких і покарати.

Громадськість наводить свої контраргументи. Через специфічність деяких відрізків маршруту по ньому можуть рухатися тільки маленькі автобуси — “пазики”. Виробник — Росія, тож придбати їх, може, дійсно не по кишені автопаркові. Та в АТП повно і новісіньких вертких черкаських “Богданів”. Але “бігають” вони чомусь по інших міських дорогах, там, де й “Ікарус” спокійно розвернеться.

Тепер про те, що начебто на згаданих маршрутах мало пасажирів. За даними районного відділу статистики, народу в мікрорайоні проживає три з половиною тисячі. І це, не враховуючи мешканців дев’яти- й шістнадцятиповерхівок та новобудови, 27-поверхової споруди по вулиці Клінічній. А ще є дві величезні клініки, відомі в народі, як Тубінститут та Інститут Амосова, а це щоденно — і пацієнти, і відвідувачі, і медперсонал. Що стосується пенсіонерів, то на власні очі бачила, як старенькі збирають по 10 копійок “на масло”. Водієві чи автобусу, стверджувати не візьмуся, та мовні баталії, якщо хтось із пасажирів наполягає на своїх правах по пільгах і не хоче здавати гривеник, кажуть, бувають запеклими. “Відсутність” же пасажирів увечері і коментувати серйозно не хочеться. Відвідувати театри, концерти, футбольні матчі — проблема, якщо немає коштів на таксі. У гості до друзів та рідних мешканцям мікрорайону теж зась, як гаманець недостатньо товстий. А бувають і серйозніші випадки.

— Якось мені зателефонувала родичка з Райдужного масиву і попрохала приїхати до неї з ночівлею — їй щось недобре,— розказує жителька вулиці Монтажників, медсестра за фахом.— Недобре стало і мені. Відмовити їй під приводом того, що в нас уже “комендантська година”, я не могла. Довелося їхати, та чого це мені коштувало!

До речі, самі водії — за умови збереження анонімності — балакучіші, ніж їхні начальники. Не виконаєш денного плану — доповідна. Три доповідні — звільнення. А бажаючих отримати роботу не бракує. Якщо виконуєш план, то можна розраховувати і на премію до 250—300 гривень зарплатні (яку іноді чекають кілька місяців). А вдома — діти. Звідси і “ліві” рейси, і продаж пального “наліво”. Звідси і випливає: хто чесний — на звільнення, хто “крутелик” — молодець! І сім’ю нагодував, і АТП не підвів.

Єдина надія зараз на маршрутку № 222 (521) з АТП 13002, що курсує між Московською площею та Інститутом Амосова. Відстань чотири з половиною кілометра, час у дорозі, відповідно, смішний, навіть із зупинками. Ціна квитка — 60 копійок! Але за ціну ніхто і не думає сперечатися, бо саме ці чотири “газельки” й рятують. Та якщо комусь треба до метро або, приміром, на залізничний вокзал, Севастопольську площу чи ще кудись — знову бери ноги в руки.

Щоправда, начальник відділу перевезень АТП-13002 Леонід Карелін потішив:

— Зараз ми готуємо подовження маршруту до станції метро Палац “Україна” через Протасів Яр (саме там розташована міська гірськолижна траса, дуже популярна у киян. — Авт.). Будемо старатися виграти тендер і зберегти попередню ціну квитків.

Дуже хотілося б порадувати цією інформацією мешканців району, та раптом вона тільки задля “красного слівця”, бо треба ж журналістові щось розповідати, раз телефонує? Леонід Валентинович, наприклад, запевняв, що “газелі” ходять до 23-ї години, а попереднє опитування і мешканців, і водіїв показує інший час: останній рейс рівно о 21-й.

На жаль, мені так і не вдалося зустрітися з кількома компетентними високопосадовцями — з Управління транспорту міськдержадміністрації, з новоствореного об’єднання “Київпастранс”... Одні переадресовували мене до інших, а ті чомусь завжди поспішали на виробничі наради, треті обіцяли зателефонувати самі... Може, хоч тепер вони відгукнуться?

Наталя ШАХРУР журналіст

прочитало 6503 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
04/12/2001 | Не хочу бути оселедцем у діжці під назвою вагон метро!. Втім, як і салон тролейбуса, автобуса чи трамвая...
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4323 sec