images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
19:00 |  У зв’язку із погіршенням погодних умов киян просять надавати перевагу громадському транспорту та не паркувати авто обабіч дороги
images images images
17:15 |  На столицю насувається негода: киян закликають бути обережними під час ожеледиці
images images images
17:00 |  Громадскість матиме доступ до редакцій рішень Київради
images images images
14:00 |  Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах
images images images
11:00 |  Київ прагне отримати статус Європейської культурної столиці
images images images
08:00 |  Для громадян із вадами зору встановлять 3D-моделі зменшених історичних пам’яток
images images images
17:00 |  Сторінки історії: папір для першої київської друкарні везли човнами 250 км
images images images
14:00 |  На столичних мостах проводять ремонти. Водіїв просять передбачати більше часу на дорогу
images images images
11:00 |  У Києві за 2-3 роки планують замінити комплексно зношені мережі у найпроблемніших мікрорайонах
images images images
08:00 |  В Україні поширюють неправду про наявність нібито епідемії чуми, сказу та промислового ботулізму
images images images
19:00 |  Україна виступить в Шанхаї на п'ятому Кубку світу з карате Кіокушинкайкан ІКО Мацушима
images images images
17:00 |  Мобільний додаток Kyiv City Guide отримав престижну міжнародну відзнаку
images images images
14:00 |  97 інформаційних табло допомагають пересуватися Києвом
images images images
12:30 |  Пам’яті академіка Олександра Топачевського
images images images
11:00 |  Для радіо та телебачення збільшили квоти на українську
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 22 листопада 2001 року, четвер  № 16 (1990) images
images
полоса
images
images
МЕГАПОЛІС
images  
images
images
images
22/11/2001



images
Один проїзний на все життя?
images
Постійні пасажири станції метро “Театральна”, мабуть, помітили, що тутешні турнікети відрізняються від решти своїх “родичів”. І саме ці автоматизовані контрольні пункти (так офіційно їх називають, скорочено АКП) є першою ластівкою реформи найнадійнішого виду міського транспорту. Програма розрахована на три роки. Докладно мені про неї розповів начальник служби сигналізації та зв’язку метрополітену Микола ГРИГОРЕНКО.

Київській підземці у спадок від Союзу залишилася система оплати не фактичного проїзду, а просто проходу на станцію. І якщо уже потрапиш у середину, за допомогою жетону чи проїзної магнітної картки, то кататися можна, скільки душа забажає. У Паризькому метро, наприклад, принцип оплати, як у наших приміських електричках — відповідно до зон. У Санкт-Петербурзі та Москві залишили жетони та магнітні картки і, водночас, ввели транспортні картки з мікрочіпом, які дозволяють “продавати” кількість поїздок. Причому, купивши таку картку на десять поїздок, ви заплатите менше, ніж за десять жетонів. Вигідно!

Цим шляхом хоче піти і Київський метрополітен — не відмовляючись від жетонів і магнітних проїзних, впровадити “розумну” електронну картку. Здавалося б, навіщо такі складнощі? Виявляється, усе не так просто. Більша частина з 424 турнікетів, які вартують сьогодні входи на станції київського метро,— ще зразка 1973 року, а як стару свиту не латай, все одно діри виднітимуть. Нова система не тільки дозволить “продавати” дальність і кількість поїздок, а й зведе нанівець усі намагання підробити проїзні документи (кожна картка матиме свій унікальний індивідуальний код).

Який вона матиме принцип дії? Ви підходите до турнікета, підносите її, навіть не витягаючи з гаманця, до спеціального “віконечка” на відстань не більше п’яти сантиметрів, а розумна система, вмонтована в АКП, знайде та порозуміється з карткою за допомогою радіозв’язку. От і все — шлях відкритий. Уся операція зчитування інформації триває лише частки секунди.

Правда, зараз, за словами Миколи Григоренка, є велика проблема: собівартість виготовлення нової картки — п’ятнадцять гривень, а магнітної, якою ми зараз користуємося, усього 70 копійок. Отож комп’ютерщики мають розв’язати головоломку — як її здешевити.

Крім того, розробляються автомати, що не тільки продаватимуть, а й “заправлятимуть” картку, тобто записуватимуть на неї додаткові поїздки. От тут і виявиться великий плюс затії: використані “магнітки” і телефонні картки ми викидаємо, а “електронка” працюватиме, як кредитна картка, — рахунки можна буде поповнювати і їздити роками. Кожен пункт продажу нових карток буде обладнано спеціальною технікою, яка дозволить одразу ж на місці пересвідчитися, що ви не купуєте кота у мішку. Полегшиться і робота касирів, адже їм не потрібно буде вести, як нині, більше десятка звітних журналів. Як запевнив мене Микола Дмитрович, перш ніж обладнати каси комп’ютерами, працівників безкоштовно навчать ними користуватися.

У колишньому Союзі турнікети для метро випускалися лише у Москві. Купувати їх там сьогодні — задоволення не з дешевих. Отож з 1994 року Київський метрополітен уклав договір на виготовлення АКП з центральним конструкторським бюро заводу “Маяк”. З того часу встановили 80 автоматів, які принципово відрізняються від своїх “колег”. Їх особливість у тому, що прохід крізь них завжди закритий, і не пред’явивши металевому інспектору відповідних документів, проминути його неможливо. Крім того, вони простіші і надійніші у використанні та дешевше коштують, ніж зарубіжні аналоги, і не лякають пасажирів тим, що можуть огріти.

Мають метрополітенівці ще один клопіт: столичні “зайці” знають безліч способів, як обхитрувати стареньку машину і залишити її без жетона. Один з найпопулярніших — молоді люди роблять вигляд, що кидають зелене кружальце у щілину, а натомість спритно притримують стулки турнікету і проходять. На “студентських” станціях це було масове явище, тож довелося метрополітенівцям почаклувати трохи над технікою і встановити на турнікетах інфрачервоні датчики. Тепер, які б довгі руки хто не мав, а все ж стулки встигають швидше зачинитися. Отож кожен пасажир, перш ніж різко кидатися вперед, кинувши жетон, має дочекатися зеленого сигнала на АКП і тільки тоді проходити.

Насамкінець Микола Григоренко зауважив, що не варто лякатися нової системи оплати за проїзд, адже вводитиметься вона поступово і деякий час дійсними будуть звичні для пасажирів жетони і магнітні картки.

Наталка ПЕЛИХ “Хрещатик”

прочитало 8773 человек      images  
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
22/11/2001 | Швидкісний трамвай чи все ж таки метро. прониже лівий берег від Троєщини до Осокорків?
images
images
22/11/2001 | Софія Київська знову в оточенні. Не татарських ханів, а новоукраїнських будов
images
images
22/11/2001 | Мерзнуть люди на Черкаській, 7. Спортивне товариство “Динамо” не підготувало свій дім до опалювального сезону
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images


images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4414 sec